loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
شهیدگمنام بازدید : 249 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

سخنرانى [در جمع پرسنل گروه تحقیقات صنعتى و دفاعى (رهاورد انقلاب و جنگ)]
زمان: صبح 2 دى 1361/ 7 ربیع الاول 1403
مکان: تهران، حسینیه جماران‏
موضوع: حفظ ارزشهاى انسانى و جلوگیرى از فساد، ره‏آورد انقلاب و دفاع مقدس‏
حضار: سلیمى (وزیر دفاع)- پرسنل گروه تحقیقات صنعتى و دفاعى و 40 تن از مسئولان عقیدتى- سیاسى وزارت دفاع‏
بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏
بزرگترین جنایت امریکا و خیانتکاران داخلى‏
شما امروز مرا خوشحال کردید. البته من اطلاع داشتم که مغزهایى که نگذاشتند در زمان سابق هیچ رشد بکنند، رشد کردند، لکن تفصیلش را در این بخش اطلاع صحیح نداشتم و حالا بسیار خوشحال شدم و باید اظهار تشکر کنم از این جوانهاى عزیز که براى میهن خودشان، براى اسلام افتخار ان شاء اللَّه، درست مى‏کنند و کردند. و ما هر قدمى که پیش مى‏رویم، بیشتر مطلع مى‏شویم که چه خیانتهایى به این کشور شده است؛ چه جنایتهایى امریکا و امثال او به ما کرده‏اند، منتها با دست همین جنایتکارانى که در داخل بودند. و بزرگتر جنایتى که کردند همین معناست که نگذاشتند این جوانهاى ما رشد بکنند. اگر از اوّلى که ارتش درست شده بود، یک ارتش اسلامى بود و تحت نظر اسلام بود و تعهدات اسلامى را داشتند، حالا وضع ما غیر از این وضعها بود، لکن نگذاشتند. مع ذلک، خداى تبارک و تعالى سایه عنایتش را بر سر این ملت انداخت که در بین راه رسیدیم به این که جلوى آن مسائل را بگیریم و امروز کشور ما همه چیزش یک کشور اسلامى شده است. و البته باز هم در نیمه راه هستیم که بیشتر بشود.و من امیدوارم که آقایان با دلگرمى و توجه به اینکه خداى تبارک و تعالى به آنها اجر خواهد داد، [بدانند که‏] این یک عبادت است، اینکه شما انجام مى‏دهید یکى از عبادات بزرگى است که انجام مى‏دهید و براى خدا باشد تا اینکه خداى تبارک و تعالى به شما در اینجا و در آنجا اجر عنایت کند، تحت عنایتش باشید. و این کار را که شما دارید انجام مى‏دهید و ان شاء اللَّه، بعدها هم تکمیل خواهد شد، این کار در نامه‏هاى عمل شما ثبت مى‏شود و در دنیا هم در همه جا ثب
ت خواهد شد.




سخنرانى [در جمع پرسنل گروه تحقیقات صنعتى و دفاعى (رهاورد انقلاب و جنگ)]
زمان: صبح 2 دى 1361/ 7 ربیع الاول 1403
مکان: تهران، حسینیه جماران‏
موضوع: حفظ ارزشهاى انسانى و جلوگیرى از فساد، ره‏آورد انقلاب و دفاع مقدس‏
حضار: سلیمى (وزیر دفاع)- پرسنل گروه تحقیقات صنعتى و دفاعى و 40 تن از مسئولان عقیدتى- سیاسى وزارت دفاع‏
بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏
بزرگترین جنایت امریکا و خیانتکاران داخلى‏
شما امروز مرا خوشحال کردید. البته من اطلاع داشتم که مغزهایى که نگذاشتند در زمان سابق هیچ رشد بکنند، رشد کردند، لکن تفصیلش را در این بخش اطلاع صحیح نداشتم و حالا بسیار خوشحال شدم و باید اظهار تشکر کنم از این جوانهاى عزیز که براى میهن خودشان، براى اسلام افتخار ان شاء اللَّه، درست مى‏کنند و کردند. و ما هر قدمى که پیش مى‏رویم، بیشتر مطلع مى‏شویم که چه خیانتهایى به این کشور شده است؛ چه جنایتهایى امریکا و امثال او به ما کرده‏اند، منتها با دست همین جنایتکارانى که در داخل بودند. و بزرگتر جنایتى که کردند همین معناست که نگذاشتند این جوانهاى ما رشد بکنند. اگر از اوّلى که ارتش درست شده بود، یک ارتش اسلامى بود و تحت نظر اسلام بود و تعهدات اسلامى را داشتند، حالا وضع ما غیر از این وضعها بود، لکن نگذاشتند. مع ذلک، خداى تبارک و تعالى سایه عنایتش را بر سر این ملت انداخت که در بین راه رسیدیم به این که جلوى آن مسائل را بگیریم و امروز کشور ما همه چیزش یک کشور اسلامى شده است. و البته باز هم در نیمه راه هستیم که بیشتر بشود.و من امیدوارم که آقایان با دلگرمى و توجه به اینکه خداى تبارک و تعالى به آنها اجر خواهد داد، [بدانند که‏] این یک عبادت است، اینکه شما انجام مى‏دهید یکى از عبادات بزرگى است که انجام مى‏دهید و براى خدا باشد تا اینکه خداى تبارک و تعالى به شما در اینجا و در آنجا اجر عنایت کند، تحت عنایتش باشید. و این کار را که شما دارید انجام مى‏دهید و ان شاء اللَّه، بعدها هم تکمیل خواهد شد، این کار در نامه‏هاى عمل شما ثبت مى‏شود و در دنیا هم در همه جا ثبت خواهد شد.
حفظ ارزشهاى انسانى، دستاورد انقلاب و دفاع مقدس‏
و ما در عین حالى که در این جنگ، خیلى جوانهاى عزیز از دست دادیم و خیلى شخصیتهاى عزیز از دست دادیم و این همه جنایات واقع شده است که انصافاً این جنایت اخیر دزفول یکى از بزرگترین جنایاتى بود که اینها کردند، در عین حالى که ما این قدر جنایت برمان واقع شد، مع ذلک، آن چیزى که کشور ما دریافت کرد بسیار ارجمندتر و عزیزتر از این است که ما صدمه خوردیم. و اما صدمات افرادى که البته جبران نمى‏توانیم بکنیم، لکن ان شاء اللَّه، بعدها به جاى آنها اشخاص دیگرى بیایند که بهتر جبران کنند.
صدمات- فرض کنید که- خراب کردن و اینها جبران مى‏شود؛ آنها چیز مهمى نیستند، جبران مى‏شوند، لکن ما در ازاى او باید ببینیم چه دریافت کردیم؟ باید فکر این را بکنیم.آنهایى که بدبین‏اند، نشسته‏اند آنجا و هى روى آن نقطه‏هاى ضعف دست مى‏گذارند، انگشت مى‏گذارند چقدر کشته شده، چقدر نمى‏دانم مریضخانه [پر] شده، چقدر معلول شده‏اند. ما همه این را مى‏دانیم [که‏] چقدر از ما کشته شده، چقدر معلول داریم، چقدر مستمند داریم، لکن آن طرفش را ملاحظه نمى‏کنند که ما چى دریافت کردیم در مقابل اینها. خوب اشکال به اینکه ما جنگ کردیم و معلول داریم؛ ما که ابتداى به جنگ نکردیم، دیگران ابتدا کردند.
اگر آقایان توقع دارند که خوب شما چرا با امریکا در افتادید که این جنگها واقع بشود و این بساط بشود، ما مى‏دانیم که در افتادن با امریکا و همه قدرتها این توابع را دارد، لکن این اشکالى است که ما باید، این آقایان باید به خود پیغمبر بکنند که چرا با «ابو سفیان» ها درافتادى تا عمویت  را بکشند؟ تا آن افراد به آن بزرگى را بکشند؟ خوب، تو هم‏ تسلیم مى‏شدى تا آنها [کشته نشوند] گوشه خانه‏ات مى‏نشستى! به امیر المؤمنین هم این اشکال وارد است. اشکالى که آقایان مى‏کنند اگر وارد باشد به ما، به او هم وارد است؛ خوب، شما چرا با معاویه مخالفت کردى؟ خوب، همه گفتند معاویه را بگذارد در حکومت شام باقى باشد و از او عفو بشود و چرا گفتى که من یک ساعت ظالم را نمى‏گذارم سر جاى خودش بنشیند؟ خوب، اسباب این شد که اشخاص بزرگ را، مثل «عمار»  را اینها و چندین هزار جمعیت را به کشتن دادى! این منطق اگر درست باشد، به حضرت سید الشهدا- سلام اللَّه علیه- هم وارد است. همان طورى که آن وقت به او اشکال مى‏کردند؛ خوب، شما در مدینه آسوده نشسته بودى، چرا پا شدى، راه افتادى با این جمعیت کم در مقابل یک حکومت جبار؟! خوب اگر بنا باشد که همه انبیا در تاریخ اشتباه کرده‏اند به منطق این آقایان، همه باید با قلدرها بسازند، ما هم اشتباهى که انبیا کرده‏اند اعتراف به آن مى‏کنیم که ما هم مثل انبیا اشتباه کردیم! و اگر مسأله این نیست، مسأله، مسئله انسانیت است؛ ارزشهاى انسانى است، مسأله، مسئله جلوگیرى از این جنایاتى است که دارند قلدرها به بشر مى‏کنند، به انسانها مى‏کنند، تباهى انسانهاست، مسأله، به تباهى کشیدن افراد ارزشمند است، اگر مسأله این است، ما پیروز هستیم؛ براى اینکه شما همین مطلبى را که الآن براى من راجع به فعالیتى که این عزیزان ما کرده‏اند، همین مطلب اگر چنانچه این مسائل واقع نشده بود و ماها همه توى خانه نشسته بودیم و امریکا هم داخل این کشور حکمفرمایى مى‏کرد، تا ابدهم چنین چیزى واقع نمى‏شد و همه باید هى دست به سینه امریکا بایستند و چاپلوسى کنند تا اینکه نان به آنها بدهند، تا اینکه اسلحه به آنها بدهند. تا اینکه مهمات به آنها بدهند، آن هم مهمّات به ما که نمى‏داد، مى‏آورد همه را اینجا انبار کرده بود؛ براى اینکه اگر یک وقتى یک جنگى بشود، براى خودش اینها باشد؛ ابداً به ما چیزى نرسیده بود. همه منافع ما را برد، براى خودش اینجا پایگاه درست کرد.
منتها خداى تبارک و تعالى مرحمت فرمود و آن پایگاههایى که او براى خودش‏ درست کرده بود، به دست ما افتاد. اینها همه‏اش هم غنیمت است، غنیمت جنگى است، خدا به ما داده است، منتها با دست خودشان آمدند تسلیم ما کردند.
در هر صورت، ما باید فکر کنیم که این دو مطلب را در ترازو بگذاریم در میزان بگذاریم، مسئله اینکه چى دادیم از دست و مسئله اینکه چى به دست آوردیم. مسئله اینکه چى از دست دادیم، ما قبول داریم که خیلى اشخاص بزرگوار، خیلى اشخاص فعال و خیلى جوانهاى عزیز را ما از دست دادیم و بسیارى هم معلول از دست دادیم- یعنى، معلول شدند اشخاص ما و بسیار زنها بیوه شدند- عرض مى‏کنم- اینها را همه ما مى‏دانیم.
خرابى زیاد واقع شده در این کشور، همه اینها هست. اما آنکه به دست آوردیم آن را چرا فکر نمى‏کنیم؟ باید فکر کنیم که آن چیزى که ما به دست آوردیم این است که ما یک رژیمى که اسلام را داشت به تباهى مى‏کشید، جوانهاى ما را عشرتکده‏اى کرده بود، ملت ما را رسانده بود به آنجایى که جز اینکه یک کارهاى زشتى بکنند یا [مصرف‏کننده‏] باشند براى خارج، جز این کارى از آنها نیاید، این مسأله را خدا به ما عنایت کرد که همه ملت با هم احساس کردند که دیگر نباید از حالا آن طور باشد و از این منجلاب بیرون آمدند. آنچه ما [به‏] دست آوردیم این است که ما اسلام را در اینجا زنده کردیم.
پیشتر اسمى از اسلام بود و لیکن اسلام اصلش نبود؛ یعنى، اصلش دعوا با اسلام بود، مى‏خواستند اسلامزدایى کنند؛ از بین ببرند همه این چیزها را، منتها با تدریج از اول نمى‏توانستند بگویند ما قبولش نداریم، مى‏گفتند ما قبولش داریم، لکن پایه‏ها را. هى مى‏زدند؛ یکى یکى مى‏زدند. احکام اسلام را از بین برده بودند. همه کارهایى که کردند این طورى بود. و بحمد اللَّه، الآن مردم اسلام را در این کشور مى‏بینند و مى‏بینند که همه آن فسادهایى که در خیابانها و در کاباره‏ها و اینها بود، اسمى از آنها نیست.
از آن ور، نجات دادند این جوانهایى که همه را رو به تباهى بردند. الآن همه فعال شده‏اند. الآن مى‏دانند که باید در مقابل امریکا بایستند، باید در مقابل زورگویى بایستند، باید خودشان استقلال داشته باشند. این را اگر نبود الّا همین را که ما به دست آوردیم، کافى بود، لکن بحمد اللَّه بسیارى از امور به دست آمده؛ مِن جمله همینهایى که شما مى‏گویید که خود این آقایان چیزهایى که نمى‏شد فکر کنید که اینها درست کنند و یا فکر این مسائل را نمى‏کردند، خود آقایان این کار را کردند و امیدواریم که بعدها ان شاء اللَّه، بیشتر و بالاتر انجام بدهند. و خداوند ان شاء اللَّه، به همه شما به همه ما توفیق بدهد که به این ملتى که تا کنون زیر سلطه اجنبى وزیر سلطه و چکمه رژیمهاى فاسد بود، نجات بدهیم و مردم را آزاد کنیم و مشغول کار خودشان بشوند. ان شاء اللَّه، همه نقیصه‏ها تمام مى‏شود. و شما امیدوار باشید به فضل خدا. همه این مسائل تمام مى‏شود. و شما سرفرازید پیش خداى تبارک و تعالى و پیش عالم. خداوند همه‏تان را حفظ کند.
و السلام علیکم و رحمة اللَّه و برکاته‏


صحیفه امام، ج‏17، ص 168تا 171
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 11,938
  • بازدید کلی : 66,707
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما