loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 664 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (1)


به نام حضرت دوست

برادر بسیجی حاج ابراهیم عسگرپور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست

انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت بخشدار خرم آباد که نشان از توانمندی شما در عرصه مدیریت می باشد،

صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و اميدواریم با عنايت خداوند منان و لطف اهل البيت (ع) در اين مسئوليت جديد موفق و پيروز باشید .

به اميد سربلندي همه زحمت كشان  نظام جمهوري اسلامي

 

پایگاه مقاوت بسیج شهید خدادوست آلکله

WWW.Pb-Khodadust.LXB.IR

بسیجی گمنام بازدید : 215 جمعه 15 دی 1391 نظرات (2)

بسیجی نوجوان مرتضی موزونی:


من به عنوان یک بسیجی می گویم آمریکا هیچ کاری نمیتواندبکندوسگ دستنشانده آن اسرائیل نمیتوانددربرابرسیل عظیم مردم ایران مقاوت کندچون مردم ایران دست دردست هم وپشتیبان ولایت فقیه پوزه ی هردشمنی که بخواهد به خاک اسلام تجاورکندبه خاک می مالد.


*تمام مردم ایران سردارسلیمانی هستند*


آمریکا ونوکرهایشان  بایدفکرترورسردارسلیمانی راازسرشان بیرون کنند.

بسیجی گمنام بازدید : 214 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

(( انا لله و انا الیه راجعون ))

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

برادر بسیجی جناب آقای حاج ابوذر عسگرپور

با کمال تأسف در گذشت برادر خانم گرامیتان

سروان پاسدار عیسی صبوری

را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر

علو درجات الهی را مسئلت داریم.

 

فرماندهی ،  شورا  و بسیجیان پایگاه مقاوت بسیج شهید خدادوست آلکله

WWW.Pb-Khodadust.LXB.IR

بسیجی گمنام بازدید : 116 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
انا لله و انا الیه راجعون 
 
رژیم پلید ایالات متحده آمریکا در تلاش برای جبران حقارت ناشی از شکست‌های بزرگ و پی در پی از جبهه عظیم مسلمانان بیدار و بپاخاسته، در یک عقده‌گشایی، بار دیگر مقدسات اسلام را هدف قرار داده و در اقدامی شنیع، عواطف مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد. 
 
این توطئه ضدانسانی به گونه ای ظریف طراحی شده بود تا علاوه بر توهین و تحقیر مسلمانان، یک جنگ قومی و مذهبی را در مصر انقلابی منجر گردد. لیکن جوانان غیور مصر و لیبی با تشخیص عامل اصلی این جنایت و هدف قرار دادن نمادهای رژیم پلید آمریکا، نشان دادند امت اسلام بیدار و هشیار است. شیطان بزرگ و دشمن اصلی را به خوبی شناخته و از مبارزه با این جنایتکار بزرگ بشریت به سوی عوامل دست چندم منحرف نمی‌شوند. 
 
رژیم‌های منحوس و منفور آمریکا و اسراییل بدانند سقوط و فروپاشی آنها قطعی و قریب‌الوقوع بوده و اینگونه جسارت‌ها نه تنها نمی‌تواند از نابودی این حکومت‌های ظالم و مستکبر جلوگیری کند بلکه این حماقت‌ها زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم جهان نسبت به حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم خواهد کرد و مظلومان عالم را که در پی انتقام از این دُول جنایتکارند، زیر پرچم به اهتزاز درآمده اسلام گرد آورده و منسجم می‌نماید. 
 
ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت قدسی حضرت ولی عصر علیه السلام و نایب ایشان، امام خامنه‌ای عزیز و عموم مسلمانان جهان، از همه مسلمانان و آزاداندیشان عالم بویژه مومنان غیور ایران اسلامی می‌خواهیم به هرنحو ممکن مراتب خشم و انزجار خود را نسبت به این طراحی ابلهانه و نفرت برانگیز رژیم آمریکا اعلام داشته و از هیچ اقدام مشروع برای افشای این ابرجنایتکار جهانی فروگذار نکنند. 
 
از خدای متعال می‌خواهیم قدم‌های ما را در دفاع از کیان اسلام و حیثیت امت واحده اسلامی استوار بدارد و ظهور منجی ما را نزدیک‌تر گرداند. 
 
اللهم عجل لولیک الفرج 
 
سازمان بسیج مستضعفین
بسیجی گمنام بازدید : 126 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (1)


 
 
 
هر وقت که مادر برای سرو سامان دادن پسرش نقشه ای می کشید و او را در خلوتی به کنار می کشید می شنید که مصطفی می گوید :بچه های مردم تکه پاره شدن ،افتادن گوشه کنار بیابون ها ،اون وقت شما می گین کارهاتو ول کن بیا زن بگیر ! با همه این اوصاف شنیده بود. امام (ره ) گفته اند با همسرهای شهدا ازدواج کنید .مادر هم که دست بردار نبود و تو گوشش می خواند که وقت زن گرفتنت شده .بالاخره راضی شد و مادر و خواهرش را فرستاد بروند خواستگاری. بهشان نگفته بود که این خانم همسرشهید است .ایشان همه خواستگارها را رد می کرد ، مصطفی را هم رد کرد. مصطفی پیغام فرستاد امام (ره ) گفتن : «با همسرهای شهدا ازدواج کنید » باز هم قبول نکرد او می خواست تا مراسم سال همسر شهیدش صبرکند .دوباره مصطفی پیغام فرستاد که شما سید هستید می خواهم داماد حضرت زهرا (س) باشم . دیگر نتوانست حرفی بزند . جوابش مثبت بود .
امام خطبه عقدشان را خواند.مصطفی گفت : «آقا ما را نصیحت کنید » امام (ره) به عروس نگاهی کرد و گفت.« از خدا می خواهم که به شما صبر بدهد

یک کارت برای امام رضا (ع) ، مشهد ، یک کارت برای امام زمان (عج )،مسجد جمکران ، یک کارت برای حضرت معصومه (س) ،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . «چرا دعوت شما را رد کنیم ؟ چرا به عروسی شما نیاییم ؟ کی بهتر از شما ؟ ببین همه آمدیم . شما عزیز ماهستی . » حضرت زهرا (س) آمده بود به خوابش درست قبل از عروسی و این ها را گفته بود .دیگر تا صبح نخوابید نماز می خواند ، دعا می کرد ، گریه می کرد . می گفت من شهید می شوم . دوستش گفته بود این همه گریه و زاری می کنی،می گی می خوام شهید شم دیگه زن گرفتنت چیه ؟ جواب داد : « خانمم سیده .می خوام اون دنیا به حضرت زهرا (س) محرم باشم . شاید به صورتم نگاه کنه !»
شب عروسی بلند شد به سخنرانی و گفت : « امشب عروسی من نیست . عروسی من وقیته که توی خون خودم غلت بزنم » تازه سه روز ار عروسی اش گذشته بود که دست زنش را گذاشت تو دست مادر ، سرش را انداخت پایین و گفت دلم می خواهد دختر خوبی برای مادرم باشی بعد هم آرام و بی صدا رفت منطقه . بدون عمامه،بدون سمت ، مثل یک بیسجی ، اول ستون راهی عملیات شد. عملیات والفجر ۲ درمنطقه حاج عمران و تپه های شهید برهانی شروع شده بود. بعد از مدتی نیروها از هر طرف محاصره شدند. حاج آقا ردانی زیرلب قرآن می خواند و دشمن بالای تپه را بسته بود به رگبار . دستورعقب نشینی صادر می شود اما او همچنان مقاومت می کند. تا اینکه گلوله ای از پشت سر به جمجمه اش اصابت می کند .آرامشی زیبا وجودش و زخم های کهنه میدان نبردش را التیام می دهد . اودیگر به آرزویش رسیده است . هق هق گریه می کرد ؛نفسش بالا نمی آمد . تا آن روز بچه ها حاج حسین را آن طورندیده بودندو همه می دانستند که سینه مصطفی ردانی پور ، مأمنی بوده برای دلتنگی های حاج حسین. زمانی که قلب حسین از آماج تیرهجران یاران و دوستان شهیدش فشرده می شد،تنها آغوش مصطفی می توانست آرام بخش لحظه های سرد و سنگینش باشد. آن شب همه گریه می کردند بچه ها یاد شب هایی افتاده بودند که مصطفی برایشان دعا می خواند . هرکسی یک گوشه ای را گیر آورده بود، برایش زیارت عاشورا یا دعای توسل می خواند . حاج حسین بچه ها را فرستاد بروند جنازه ها را بیاورند. سری اول صد و پانزده شهید آوردند ، مصطفی نبود . فردا صبح بیست و پنچ شهید دیگرآوردند ، بازهم نبود. منطقه دست عراقی ها بود . چند بار دیگر هم عملیات شد اما از او خبری نشد .جنگ هم که تمام شد .دوستانش رفتند و دنبالش روی تپه های برهانی ،توی همان شیار .همه جای تپه را گشتند . نبود! سه نفر همراهش را پیدا کردند اما ازخودش خبری نشد. مصطفی برنگشت که نگشت . منبع:نشریه فکه،شماره۷۵
ما تا ظهور ایستاده ایم
اللهم عجل لولیک الفرج
                                             منبع مطلب
بسیجی گمنام بازدید : 116 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

بولتن نیوز: تشکیل بسیج مستضعفین در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و مقارن با جنگ تحمیلی جهت تامین اهدافی از نظام اسلامی بود که جز در سایه اقدامات جهادی و خودجوش میسر نبود.به عبارت دیگر اهداف نهفته در انقلاب اسلامی از سوی امام روح الله آن چنان متعالی و بلند مطرح گردید که پیگیری آن از طریق ساز و کار های اداری و رسمی موجود امری ناممکن به نظر می رسید و باید اذعان داشت که همان اهداف متعالی زمینه ساز بیداری اسلامی در سراسر عالم گردید.

بدین ترتیب بود که تشکیلات و نهادهایی چون جهاد سازندگی، نهضت سواد آموزی، بسیج مستضعفین و... پا به عرصه گذاشت تا خلاهای موجود را با تکیه بر قدرت نرم و گسترده توده مسلمانان جبران نماید.

حضرت امام به عنوان بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی در مهم ترین پیام ها و نامه های خود در تبیین اهداف نظام اسلامی تصریح نمودند.ایشان در جایی فرموده اند

«البته ما اين واقعيت و حقيقت را در سياست خارجى و بين الملل اسلامیمان بارها اعلام نموده‏ ايم كه در صدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و كم كردن سلطه جهانخواران بوده و هستيم».



         

درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 680
  • بازدید سال : 11,972
  • بازدید کلی : 66,741
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما