loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 153 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

سلام بر خدا و شهیدان خدا و بندگان پاک و مخلص او.

بعد از مدت ها کشمکش درونی که هنوز هم آزارم می دهد، برای رهایی از این زجر، به این نتیجه رسیده ام و آن در این جمله خلاصه می شود: خدایا! عاشقم کن.




بسیجی گمنام بازدید : 125 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)


بسم الله الرحمن الرحیم

الهی چه زیباست ایّام دوستان تو با تو

چه زیباست معامله ایشان در آرزوی دیدار تو 

به نام خدایی که هستی بخشید و ما را  از نعمات دنیوی بهره مند ساخت و منّت نهاد مسلمان بودن و مبارزه در راه خویش را عطا فرمود.

ای عزیزان:

رهنمود های امام امّت را گوش فرا داده و عمل نمایید و نعمتی است بزرگ،که خدا برای هدایت مسلمانان قرار داده است . . . و این را بدانید که مسئولیت خطیری در قبال مسلمانان و خانواده شهداء دارید.


پروردگار عالم همه را به طریقی در زندگانی مورد امتحان قرار می دهد که باید با آغوش باز استقبال کرده و صراط مستقیم را پیش گیرد . . .

و امّا کسانی که به خاطر محبوبیت فردی و جاه و مقام مسئولیّتی یا کاری را قبول کردید بدانید که با تولید نارضایتی و تفرقه کاری از پیش نخواهد برد بلکه به ضلالت و بدبختی دچار خواهند گشت.

و بدانید که دین اسلام با خون آبیاری شده و مسلمین پذیرای هرگونه مشکلی خواهند بود تا که صدمه ای به اسلام وارد نشود.

برادرانم:

تقوا را پیشه خود سازید و مبارزه با درون خویش(مبارزه با نفس)را تا می توانید انجام دهید . . . برادرانم خود را به مادّیات سوق ندهید و تا پای جان از مکتب تشیَع دفاع کنید.

و من الله توفیق

مصطفی حامد پیشقدم 1364

بسیجی گمنام بازدید : 143 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

«محمد بروجردي» در وصيت نامه خود آورده است: من با تمام وجود اين اعتقاد را دارم كه شناخت و مبارزه با جريان هايي كه بين مسلمين سعي در به انحراف كشيدن انقلاب از خط اصيل و مكتبي آن را دارند به مراتب حساس تر و سخت‌تر از مبارزه با رژيم صدام و آمريكاست.

"محمد پدر دره گرگي " مشهور به "محمد بروجردي " در سال 1333 شمسي در روستاي دره گرگ از توابع شهرستان بروجرد ديده به جهان گشود.بسيار خردسال بود كه خانواده اش به تهران مهاجرت كرد و او در محله "مولوي " باليد و مبارزات سياسي خود را از 15 سالگي آغاز كرد. او تا پيروزي انقلاب اسلامي كارنامه اي سنگين از مبارزات سياسي و مسلحانه براي خود به ثبت رساند و پس از استقرار دولت برآمده از انقلاب اسلامي نيز يكي از 12 فرد تشكيل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود.

محمد بروجردي تا زمان شهادتش در اول خرداد ماه 1362 فرماندهي سپاه منطقه 8 كشوري ، جانشيني فرماندهي قرارگاه حمزه سيدالشهدا و فرماندهي تيپ155 ويژه شهدا را بر عهده داشت. محمد بروجردي را بايد استاد اعظم سرداران نسل اول سپاه لقب داد. اگر كردستان را پرورشگاه مقدماتي اغلب سرداران سپاه بدانيم، محمد بروجردي بي شك آموزگار اول اين مكتب است. آن چه خواهيد خواند وصيت نامه هاي بجامانده از آن سردار شهيد سپاه است.

بسیجی گمنام بازدید : 111 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

شهید حاج محمد ابراهیم همت

شهادت بهترین و روشن ‌ترین معنی حقیقی توحید است و تاریخ تشیع خونین ‌ترین و گویا ‌ترین تابلوی نمایانگر شکوه و عظمت شهید است. از طرف من به جوانان بگویید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته ‌شده‌است. به پا خیزید و اسلام را و خود را دریابید. شهید در زیر برق شمشیری که بالای سرش بود آزمایش خویش را پس‌داده‌است و پیشاپیش پاسخ همه‌ پرسشها را داده‌است.

بسیجی گمنام بازدید : 124 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

بخشی از وصیتنامه سردار شهید حاج عبدالحسین برونسی

 

من با چشم باز این را پیموده ام و ثابت قدم مانده ام؛ امیدوارم این قدمهایی که در راه خدا برداشته ام، خداوند آنها را قبول درگاه خودش قرار دهد و ما را از آتش جهنم نجات دهد.

 

بسیجی گمنام بازدید : 188 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

وصیت نامه شهید محمد جهان آرا


از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».

بارپرودگارا، ای رب العالمین، ای غیاث المستغیثین و ای حبیب قلبو الصالحین.تو را شکر می گیوم که شربت شهادت این گونه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده ی فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی.
من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرو آورم.

خداوندا! تو خود شاهدی که من تعهد این آزادی را با گذراندن تمام وقت و هستی خویش ارج نهادم. با تمام دردها و رنج هایی که بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شکیبایی کردم ولی این را می دانم که این سران تازه به دوران رسیده، نعمت آزادی را درک نکرده اند چون دربند نبوده اند یا در گوشه های تریاهای پاریس، لندن و هامبورگ بوده اند و یا در ...
و تو ای امامم! ای که به اندازه ی تمام قرنها سختی ها و رنج ها کشیدی از دست این نابخردان خرد همه چیزدان! لحظه لحظه ای این زندگی بر تو همچن نوح، موسی و عیسی و محمد (ص) گذشت.
بسیجی گمنام بازدید : 133 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

وصیتنامه ی شهید حاج محمد ابراهیم همت

 شهید حاج  محمد ابراهیم همت
 
به تاریخ 19/10/59 شمسی ساعت 10:10 شب چند سطری وصیت نامه می نویسم : هر شب ستاره ای را به زمین می کشند و باز این آسمان غم‌زده غرق ستاره است ، مادر جان  می دانی تو را بسیاردوست دارم و می دانی که فرزندت چقدر عاشق شهادت و عشق به شهیدان داشت. مادر، جهل حاکم بر یک جامعه انسانها را به تباهی   می کشد و حکومت های طاغوت مکمل های این جهل اند و شاید قرنها طول بکشد که انسانی از سلاله پاکان زائیده شود و بتواند رهبری یک جامعه سر در گم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گیرد و امام تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است. مادرجان، به خاطر داری که من برای یک اطلاعیه امام حاضر بودم بمیرم ؟ کلام او الهام بخش روح پرفتوح اسلام در سینه و وجود گندیده من بوده و هست. اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهید برایم دعا کنند تا شاید خدا من روسیاه را در درگاه با عظمتش به عنوان یک شهید بپذیرد ؛ مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهای سازش کار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه هدفی دارند و اصلا چه می گویند بسیارند. 
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 11,953
  • بازدید کلی : 66,722
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما