loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 350 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
هجرت نیوز:سرلشکر حاج قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی شود و از خدا می خواهم شهادت در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان های اسلام که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.
وی افزود: اگر میلیون ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیت نامه ی خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد...حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.
                                                                  منبع مطلب

سردار سلیمانی با تشبیه اوضاع امروز دنیا به زلزله ای جهانی که ساختارها را جا به جا می کند، افزود: این اتفاق مهمی است که در منطقه به وقوع پیوسته و در آینده؛ فراتر از منطقه اتفاق می افتد،حادثه ای که در 200 سال اخیر بی سابقه است و پایه ی جدیدی است برای جهان امروز و آینده که ساختارهای سیاسی را جا به جا می کند.

وی خاطر نشان کرد: این پایه، متفاوت است با آن چیزی که بیش از صد سال است جهان خواران امریکا و غرب، به جهان اسلام تحمیل کرده اند.

سردار سلیمانی افزود: علیرغم تحمیلات و عصبانیتی که امریکا از خود بروز می دهد، بیداری اسلامی رقم خورده است بدون آن که حادثه ی ویژه ای پیرامون آن ها اتفاق افتاده باشد و آن ها به شدت عصبانی هستند، اما علت چیست؟

*امریکا به عنوان افعی چند سر از لانه بیرون آمده است
وی اضافه کرد: در ده سال اخیر اتفاقات مهمی در منطقه رخ داده و یک جنگ بی سابقه در تاریخ جنگ های دنیا، بدون دشمن آشکار و بدون تهدید پیرامون غرب و امریکا، شروع شده است و امریکا، این افعی چند سر از لانه بیرون آمده و وارد خاورمیانه و جهان اسلام شده و جنگی را که هیچ مرز مشخصی ندارد و ارتشی در مقابل آن نیست، به منطقه تحمیل کرده است.

*3 تریلیون دلار هزینه ی جنگ کردند

سلیمانی افزود: بیش از 5/2 میلیون نفر سرباز را به دفعات گوناگون و به بهانه های واهی وارد منطقه کردند و تنها هدف آن ها، فرهنگ و آرمان های ملت های مسلمان منطقه بود و در این رابطه ده ها هزار زره پوش، هزاران فروند هواپیما و هلی کوپتر وارد منطقه کردند و 3 تریلیون دلار هزینه کردند تا در مقابل ملت ها بایستند.

وی خاطر نشان کرد: در این لشکر کشی ها، هیچ کجا، ارتش و دولتی در مقابل آن ها نبود و از کانون های خودساخته ای به نام حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، جنگ پر هزینه ای را وارد کردند و دولت ها را نیز وادار به همکاری نمودند.
سلیمانی ادامه داد: در ده سال اخیر، جهان چنین خوفی را که امریکایی ها تحمیل کرده اند، شاهد نبوده است به طوری که حتی کانون های فرهنگی بی خطر مانند مساجد، دانشگاه ها، روحانیت و خانواده ها مورد حمله قرار گرفتند و بیش از 2 میلیون انسان در طول این ده سال کشته کشته و زخمی شدند و ده ها هزار معلول و نقص عضو در عراق، لبنان، فلسطین و افغانستان به جا گذاشتند، ده ها هزار کودک ناقص در اثر بمب های شیمیایی متولد شدند و صدها هزار زن جوان را بی سرپرست کردند و هزاران کودک را کشتند.

*ملت عراق، امریکا را با تیپا بیرون کرد

وی خاطر نشان کرد:امروز ملت عراق، در اثر آن ظلم و رفتار وحشیانه ای که نیروهای امریکایی در این کشور روا داشتند، آن ها را با تیپا بیرون کرده و برای رفتنشان، جشن می گیرد در حالی امریکا خود را ناجی ملت عراق معرفی کرده بود.
سلیمانی، مسبب اصلی شکست امریکا را، فرهنگ حاکم بر سیاستمداران امریکایی دانست که آبروی مسیحیت را برده اند و گفت: ژنرال ها و سربازان امریکایی در کشورهای اسلامی، فرهنگی را از خود بروز دادند که وحشی گری بود.

*امروز در منطقه، چند ایران بزرگ متولد شده است
این یادگار دوران دفاع مقدس، افزود: امروز در منطقه، چند ایران بزرگ متولد شده است و رفتارهای سران استکبار با سران کشورهای عرب، همان رفتاری است که در دوره ی انقلاب اسلامی با سگ دست آموز خود(شاه) در ایران انجام می دادند، دیروز حسنی مبارک صمیمی ترین دوست امریکا بود و امروز در قفس است، قذافی که دیروز رهبران غرب، وقیحانه به خاطر نفت دست او را می بوسیدند،امروز به این سرنوشت دچار شده است.
*ملت مصر، ایران ثانی است
سردار سلیمانی، ملت مصر را ایران ثانی خطاب نمود و گفت: امروز لیبی، بحرین، مصر و یمن، ایران دیگری هستند، امریکا کجا را تهدید می کند؟ وی آزمودنِ آزموده را خطا دانست و افزود: شیشه را بشکنید تیزتر می شود، امروز ملت های بزرگی در مقابل امریکا صف کشیده اند که شکست هیمنه ی امریکا را دستاورد انقلاب اسلامی می دانند.

*اسرائیل، سگ هار امریکا در منطقه، شکست خورده است

وی افزود: اسرائیل به عنوان سگ هار امریکا، از گروه کوچک حزب الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مومن است، شکست خورد و هیمنه ی امریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد و این متجاوزین، روی جنایت کاران تاریخ را سفید کردند.

*کدام هدف امریکا در منطقه محقق شد؟

سلیمانی خطاب به امریکا گفت: در عراق، افغانستان و دیگر نقاط، کدام دستاورد را داشتید و کدام هدفتان محقق شد؟در افغانستان کسانی را تروریست معرفی کردید و به این بهانه جنگی را تحمیل کردید و امروز به همان تروریست ها متوسل شده اید و دنبال مذاکره با آن ها هستید و با این پیشینه، خاورمیانه را تهدید می کنید.

*اعتراضات مردم امریکا، نتیجه ی عملکرد غلط است
فرمانده نیروی قدس افزود: حجم اعتراضاتی که امروز در امریکا شاهدیم و 99 در صد بر علیه یک درصد برخاسته اند، نشان از عملکرد غلط سران این کشور دارد و طبق نظر سنجی های انجام شده، قریب 90 درصد ملت ها از امریکا تنفر دارند و سیاست های این کشور را قبول ندارند و علیرغم این که امریکا در کشورهای سرسپرده، حکام دین ستیز را حاکم کرد، اما انقلاب های دینی گسترده تر شد و این حرکت ها موجب بیداری اسلامی گردیده است.

وی اضافه کرد: در مصر بیش از 80 درصد پارلمان آینده، متعلق به اسلام گراها است و تمام کشورهایی که دست نشان دهنده ی امریکا هستند یکی پس از دیگری در حال سقوط می باشند، دوره ی سرسپردگان به انتها رسیده و مردم خواهان اسلام هستند.
*آگاهی و بیداری به اروپا و غرب کشیده شده است
سردار سلیمانی اضافه کرد: این بیداری و آگاهی فقط در خاورمیانه باقی نخواهد ماند و به اروپا و غرب کشیده شده و سیاست های غرب را دچار چالش جدی نموده است و امروز نظم جدیدی در دنیا در حال شکل گیری است که پایه ی اصلی آن معنویت و مذهب است و ملت ایران در این بیداری و آگاهی بخشی، نقش بسیار عظیمی داشته است.

وی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و خلف صالحش امام خامنه ای را الگوی مجسم، حقیقی و ملموس جهان عنوان کرد و گفت: بدون این الگوها، تحولی در منطقه رخ نمی داد.

*ظرف مطهّر بسیج، از ولی فقیه تا پائین ترین قشر را در خود جا داده است

سردار سلیمانی همچنین به فرا رسیدن هفته ی بسیج اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این ایام؛ گفت: بسیج ویژه گی ها و خصوصیاتی دارد که آن را از هر تشکّلی متمایز می کند.
وی با اشاره به این که وارد دهه ی چهارم عمر بسیج می شویم، افزود: از جمله ویژه گی های بسیج، عملکرد و سابقه ی آن است که در سی و چند سال اخیر، همواره محور و جلودار حوادث بوده و با شکستن همه ی بن بست ها، پیروزی ها را رقم میزد و همیشه در نوک پیکان خطرپذیری ها بوده است.

سردار سلیمانی، اخلاص در عمل و فهم را از ویژه گی های بسیج برشمرد و افزود: فداکاری و ایثار، معنویت زایی، بصیرت و آگاهی بخشی،روح آمادگی در قبال تهدیدات را از دیگر مشخصه های بسیج دانست و اضافه کرد: وقتی امام(ره) ظرف مطهّر بسیج را بنا نهادند، 20 میلیون نیرو را هدف گرفتند، اما امروز باید 40 میلیون نفر در آن جا بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: ظرف مطهّر بسیج؛ همه ی اقشار را در بر می گیرد و امام فرمودند من افتخارم این است که بسیجی ام.
سردار سلیمانی ادامه داد: امامین عزیزین ثقلین گرانقدر انقلاب، امام خمینی و امام خامنه ای هر دو بسیجی هستند و کارت بسیج دارند و در ظرف بسیج از ولی فقیه گرفته تا امام جمعه و استاد و طلبه و کارگر و کارمند و دانشجو و دانش آموز همه، جای دارند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 11,996
  • بازدید کلی : 66,765
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما