loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 138 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

سرلشکر “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان مسؤول اجرای سیاست‌های ایران در خاورمیانه و فعالیت‌های مقابله‌جویانه علیه آمریکا است.

پایگاه اینترنتی شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) پنجشنبه ۱۷فروردین (April۰۵) به نقل از مقاله ای که روز پیش در روزنامه آمریکایی “وال‌استریت ژورنال” (WallStreetJournal) منتشر شده است، نوشت: «سرلشکر “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان مسؤول اجرای سیاست‌های ایران در خاورمیانه و فعالیت‌های مقابله‌جویانه علیه آمریکا است.»
به نوشته این وب سایت، “جی سولومون” و “شیوبان گورمن” نویسندگان مقاله وال‌استریت ژورنال، پیشینه‌ای از فعالیت‌های سردار سلیمانی در منطقه و نفوذی که وی در به اجرا درآوردن سیاست‌های ایران در آنجا دارد را ارائه و به نقش پیچیده فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اشاره می‌کنند. از جمله بر اساس این گزارش، در برخی مواقع، سردار سلیمانی با مقام‌های آمریکایی تماس‌های غیرمستقیم داشته است. مثلا: «او در سال ۲۰۰۸ میلادی پیغامی را از طریق “احمد چلبی” سیاستمدار عراقی، به “دیوید پترائوس” که در آن زمان فرمانده نیروهای نظامی آمریکا در عراق بود، فرستاد که در آن گفته بود شخصا سیاست ایران را در نقاطی مثل عراق، لبنان، نوار غزه، و افغانستان هدایت می‌کند.»
در گزارش وال استریت ژورنال آمده است: «در مواقعی، آقای سلیمانی از فعالیت‌های آمریکا در منطقه نارضایتی کمتری نشان داده است و حتی همکاری‌هایی را هم به طور غیرمستقیم انجام داده است که مبارزه با طالبان و نیز سرنگون کردن رژیم صدام حسین که منفعت دوجانبه برای ایران و آمریکا داشته است، از جمله آن ها است.»
بر این اساس، “جی سولومون” یکی از نویسندگان مقاله یادشده می‌گوید که تحقیقاتش نشان می‌دهد که رابطه ملایم‌تر سپاه قدس و فرمانده‌اش با آمریکا ادامه نیافته است. وی اظهار داشت: «زمانی رابطه نیروی قدس و قاسم سلیمانی با آمریکا رو به تیرگی عمیق‌تری گذاشت که حضور آمریکا در منطقه، به یک اشغال نظامی و طولانی مدت درآمد و ایرانی‌ها بیش از همیشه احساس خطر کردند. در هر دو طرف مرزهای این کشور، نیروهای نظامی آمریکایی حضور داشتند و دولت جورج بوش هم ایران را محور شرارت خواند.»
بی بی سی می افزاید: «به گفته برخی از افرادی که آقای سولومون و همکارش با آن ها درباره نقش آقای سلیمانی گفتگو کرده‌اند، وی مسؤول طراحی اقداماتی است که ایران در خارج از کشور بر علیه آمریکا و دیگر قدرت‌های رقیب آن در منطقه انجام می‌دهد. از جمله نقشه ترور سفیر عربستان در واشنگتن یا مسلح کردن و آموزش نظامی گروه‌های شیعه در عراق از نتایج تلاش‌های نیروی قدس، با فرماندهی آقای سلیمانی بوده است؛ اتهامی که ایران دست داشتن در آن را رد می‌کند.»
موضوع سوریه نیز مورد دیگری است که در مقاله وال استریت ژورنال به حضور پررنگ نیروی قدس سپاه پاسداران در آن اشاره شده و یک مقام ارشد آمریکا نیز در همین باره به بی بی سی گفته است: «آقای سلیمانی برای مشاوره و هماهنگی نحوه برخورد با معترضان در سوریه به این کشور سفر کرده است. اطمینان دارم آقای سلیمانی، توسط عالی‌ترین مقام‌های دولت سوریه، از جمله شخص بشار اسد مورد استقبال قرار گرفته است.»
در ادامه، این تارنما از قول نویسنده مقاله وال‌استریت ژورنال، درباره درگیری میان کشورهای منطقه که از آغاز درگیری ها در سوریه به وجود آمد، می‌ نویسد: «از خیلی نظرها، موقعیت کنونی (در سوریه) تبدیل به یک جنگ نیابتی در منطقه شده است. ایرانی‌ها به رژیم بشاراسد کمک می‌کنند، آمریکا و هم‌پیمانانش هم به مخالفان آن.»
در پایان نوشته وب سایت بی بی سی می خوانیم: «اما آقای” سولومون” می‌گوید که حتی پس از خروج نیروهای آمریکایی از منطقه نیز رابطه نیروی قدس سپاه پاسداران و دیگر کشورها تغییر نخواهد کرد.»

بسیجی گمنام بازدید : 154 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

«ژنرال قاسم سلیمانی مغز متفکر یگان قدس را فردی میهن دوست، پرحرارت و قهرمان جنگ می دانند. ظاهرا او در سوریه هم نباید چیزی کمتر از پیروزی برای ملت ایران به دست آورده باشد».
بسیجی گمنام بازدید : 96 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

بدون شك اگر از هر رسانه داخلی و خارجی بپرسند كه كدام چهره ایرانی را برای گفت و گو انتخاب می كنید، نام او در فهرست خواهد بود. البته شاید هم نباشد! چرا كه اهل رسانه خوب می دانند او اهل مصاحبه نیست. تعجبی هم ندارد، او فرمانده رزمندگانی است كه پوزه استكبار را خیلی جاها به خاك مالیده اند و آن قدر از دست او كلافه اند كه مقاماتشان علنی می گویند باید او را ترور كرد و او در جواب آن جنجال به جمله ای كوتاه بسنده كرد؛ شهادت برایم افتخار است.

اما سكه سكوت او روی دیگری هم دارد. آخرین دوست نزدیك او كه آسمانی شد، حاج احمد كاظمی بود. می گویند آدم ها را به دوستانشان بشناس و حاج احمد هم اهل سكوت بود و هرگز از خود چیزی نگفت. وقتی رفت، دوستش گفت؛ او فاتح خرمشهر بود...

مردان خدا از خود نمی گویند كه جنگ هنر مردان خداست و جنگ با نفس، شریف ترین هنرهاست.
و درست به همین دلیل است كه همه مان او را دوست داریم و می خواهیم از او بدانیم. آنچه
می خوانید گفت و گویی است كه در اولین هفته بزرگداشت دفاع مقدس با برادر قاسم سلیمانی انجام شده است و امروز پس از 23 سال بطور عمومی منتشر می شود. عنوانش هم مثل آن روزها خاكی و ساده بود؛ مصاحبه با برادر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه هفتم صاحب الزمان.
این شما و این ناشنیده هایی از مردی كه یك روز كارمند سازمان آب بود و اینك خار چشم صهیونیسم.

آری برادر! این است اكسیر انقلاب.

بسیجی گمنام بازدید : 80 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نیویورك تایمز: نفوذ قاسم سلیمانی در عراق برای امریكا مشكل‌آفرین است.

روزنامه امریكایی نیویورك تایمز در گزارشی مفصل به شخصیت پیچیده و بزرگ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» این روزنامه امریكایی طبق روال دو، ساله اخیر رسانه‌های غربی سعی كرده است نشان دهد سردار سلیمانی چهره‌ای مخوف و مبهم دارد ولی نتیجه گزارش بلندبالایش نشان می‌دهد در واقع «عامل بزرگ» درماندگی امریكا در منطقه را فرمانده سپاه قدس می‌داند.

مهمترین نكاتی رسانه‌های فارسی زبان ضدانقلاب به نقل از نیویورك تایمز به آن اشاره كرده‌اند در زیر مشاهده كنید:

* روزنامه « نیویورک تایمز» دریک گزارش مفصل به نقش مستقیم قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در عراق طی چندین سال گذشته  پرداخته و می نویسد  که نفوذ وی هنوز هم برای دولت آمریکا مشکل آفرین است.

* قاسم سلیمانی با ریش های جوگندمی و اعتماد به نفسی که محصول حمایت کامل آیت الله خامنه ای از اوست، درست برعکس محمود احمدی نژاد رییس جمهوری جنجالی ایران فردی بسیار آرامی به نظر می رسد. وی که پس از ارتقا درجه در سال گذشته به عالی ترین رتبه ترین مقام نظامی در ایران رسیده، مغز متفکر دو عرصه مهم از سیاست خارجی ایران است.

* نقش و فعالیت های آقای سلیمانی کاملا در نقطه مقابل سیاست های آمریکا قرار دارد.

* ژنرال پتریوس در نامه‌ای خطاب به «رابرت گیتس » در آوریل سال ۲۰۰۸ ضمن اعتراف به میزان نفوذ قاسم سلیمانی در عراق نوشته بود:«احتمالا هشدار آمیزترین نکته تعجب آور در این هفته میزان نفوذ ایران در پیچیدگی های سیاست عراق بود.»

* «علی آلفونه» یک پژوهشگر در مرکز پژوهشی «آمریکن اینترپرایز اینستیتو»  می گوید قاسم سلیمانی در سال های جنگ ایران و عراق به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ سپاه پاسداران و به خاطر موفقیت عملیات های شناسایی و غافلگیرانه این لشکر در پشت خطوط دشمن به شهرت رسید. نقش وی تا حدی اهمیت یافت که ارتش عراق در برنامه های رادیویی خود به کرات از وی نام می برد.

* مقامات آمریکایی که سابقا در عراق انجام وظیفه کرده اند می گویند که سردار سلیمانی همیشه می توانست تعادل قدرت را درعراق برهم بزند.

* «رایان کراکر » سفیر وقت آمریکا در بغداد در ماه ژوئن سال ۲۰۰۸  در پیام دیپلماتیکی به واشینگتن نوشت:« وقتی برخوردهای خشونت آمیز روی می دهد به احتمال زیاد جناحهای درگیر دست به دامن سردار سلیمانی می شوند تا درگیری ها و ناآرامی هایی را که خود او به وجود آورده حل و فصل کند.»

بسیجی گمنام بازدید : 81 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

وال استریت ژورنال او را یک استراتژیست متفکر و عمیق معرفی کرد و نوشته که آمریکا او را دشمن شماره یک خود در منطقه  می داند و دولت اوباما تلاش می کند توانایی های او را برای توسعه نفوذ ایران در خاورمیانه خنثی کند. برخی رسانه های غربی با استناد به اظهارات ژنرال پترائوس (رئیس سازمان سیا) از او با عنوان قدرتمندترین بازیگر خاورمیانه یاد کرده اند که وجهه و قدرت او در سال های اخیر افزایش یافته است . نمایندگان کنگره  آمریکا پیشنهاد ترور او را مطرح کرده و فرمانده سابق نیروی زمینی آمریکا نیز او را تهدید به مرگ کرده است. برخی رسانه های غرب او را کابوس روزها و شب های فرماندهان و ژنرال های آمریکا معرفی کرده اند.

2- توصیفات بالا نمایانگر گوشه هایی از توانمندی های قاسم سلیمانی است. فردی که سال هاست در سکوت به ادای تکلیف خود مشغول است و به همین دلیل بیش از آن که در داخل و نزد خودی ها شناخته شده باشد در میان دشمنان نظام و انقلاب و اسلام شناخته شده است! و طبیعی است که دشمنان توصیفی منصفانه از حاج قاسم ارائه نکنند اما قادر به مخفی کردن توانایی ها و قدرت موثر او در مدیریت و فرماندهی نیز نبوده اند.

3-تکرار اسامی تکراری در این روزها، نوعی از دلزدگی به فضای انتخاباتی کشور حاکم کرده است. خیلی ها با یاس از چهره هایی به عنوان رئیس جمهور آینده نام می برند که امتحان خود را در مباحث دیگر پس داده و رغبتی برای شرکت در انتخابات و امید چندانی برای بهبود اوضاع کشور در آینده در مردم ایجاد نمی کنند.

بسیجی گمنام بازدید : 106 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

گردان غواصِ لشكر ۴۱ ثارالله كرمان از جمله یگان های های خط شكنِ سپاه بود كه با رشادت های خود پیروزی های چشمگیری را در عملیات ها رقم می زد. غواصان این گردان، چون فرمانده شان شهید احمد حاج امینی ،به عشق حضرت روح الله، گوش به فرمان حاج قاسم سلیمانی، آیینه تمام نمای غیرت و شرف شدند و در سکوت آب به شط خون خویش آرام گرفتند و با سرافرازی آقایشان حسین(ع) را زیارت کردند. باشد که عاقبت حاج قاسم نیز به خیل دوستان شهیدش بپیوندد، چرا که شیران را مرگ در بستر، ننگ است.

تصاویری را که مشاهده می کنید بچه های گردان ۴۰۸ غواص لشکر ۴۱ ثارالله هستند. 
روحمان بایادشان شاد

بسیجی گمنام بازدید : 78 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اندیشکده «هادسون» به نقل از نشریه صهیونیستی «تبلت مگزین»، در مقاله ای تحت عنوان «از دست دادن پترائوس، از دست دادن ایران» به قلم «لی اسمیت»، برکناری پترائوس از مقام خود را در نتیجه مخالفت های وی با دولت اوباما بر سر نحوه مقابله با ایران می داند. از دید این نویسنده فقدان پترائوس که در دشمنی با جمهوری اسلامی فردی سر سخت بود، برای دستگاه امنیت ملی آمریکا رویدادی زیان بار خواهد بود.

 

*ماجرای رسوایی جنسی ژنرال پترائوس، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، پر ابهام است و به نظر می رسد که کنار گذاشتن وی با اهداف سیاسی انجام شده است.

*استعفای پترائوس، در آینده تاثیری منفی بر سیاست خارجی آمریکا خواهد گذاشت از آن رو که اشراف اطلاعاتی وی بر مسائل ایران، عراق و افغانستان زیاد بود. 

هنوز هم گره هایی باز نشده از رسوایی اخیری که «دیوید پترائوس»، رئیس سازمان سیا را مجبور به استعفا نمود و تاثیر آن بر موضوعات حیاتی مربوط به امنیت ملی آمریکا وجود دارد. آیا برای آغازگران این ماجرا یک جاسوس ارشد اطلاعاتی وجود داشته که در مورد کارهای پنهانی پترائوس در بنغازی به معشوقه وی و یا همانگونه که از او یاد می شود نویسنده زندگی نامه اش، «پائولو برادول» خبری را رسانده است؟ همین طور که دامنه رسوایی مذکور امتداد می یابد، پرسش های بیشتر و مغشوش تری نیز در این باره مطرح می شود.

اما شاید مهم ترین پرسشی که ما مطرح خواهیم نمود و از افشای جزئیات آن خودداری می شود آنست که: با از دست دادن تجربه، نگرش و حافظه سازمانی و تخصصی مردی چون پترائوس چه بر سر سیاست خارجی ایالات متحده خواهد آمد؟ فارغ از تخصص بی نظیری که وی در حوزه امور عراق و افغانستان داشت، پرسش اصلی در مورد ارتباط خاص وی با موضوع ایران است.

*پترائوس بیش از هر شخص دیگری در دستگاه امنیت ملی آمریکا ایران را به عنوان جدی ترین «تهدید» آمریکا قلمداد می نمود و از دید نویسنده شاید ماجرای پیش آمده برای وی نیز به دیلل اختلاف نظر بر سر موضوع ایران میان وی و دولت اوباما بوده باشد.

*از دید نویسنده پترائوس با دولت اوباما بر سر مذاکرات هسته ای اختلاف نظر داشته و معتقد بوده است که ایران خواهان تعامل با آمریکا نیست بلکه درصدد به عقب راندن نیروهای آمریکائی از منطقه است

بسیجی گمنام بازدید : 108 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد، با بیان اینکه شهید مهدی زین الدین، اسطوره دفاع مقدس بود، اظهار داشت: برای هر کسی شرف است که در یادواره ۶هزار شهید که با محوریت یکی از برجسته‌ترین فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شده حضور داشته باشد.

وی گفت: بعد از حادثه قیام عاشورا که حادثه‌ای جامع و ضروری برای اسلام بود، حادثه‌ای چون دفاع مقدس با این جامعیت که همه زوایای تربیتی و اخلاقی را در بر داشته باشد نداشتیم.
 

فرمانده سپاه قدس گفت: ما هیچ جنگی را با جامعیت دفاع مقدس که شباهت بسیار بالا و کم نظیر با حادثه کربلا داشته باشد نه در بُعد جنگی، نه فرهنگی و اخلاقی و نه در سایر موضوعات دینی که در آن بروز و ظهور کرده باشد همانند دفاع مقدس سراغ نداریم.

                                                                          منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 97 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

العربیه: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشته شد!/سند

العربیه: «منابع اسرائیلی از احتمال کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در انفجار روز چهارشنبه دمشق سخن گفتند.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز در ادامه شایعه و دروغ پراکنی‌های رسانه های صهیونیستی و عربی درباره حوادث سوریه، سایت العربیه(alarabiya) وابسته به خاندان آل سعود از احتمال کشته شدن سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در انفجارهای روز چهارشنبه دمشق خبر داد.

                                                                   منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 129 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

قهرمان جهانی

اينجا داخل ايران اسلامي، آنها كه او را مي‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او مي‌گويند، مردي كه برخلاف آنچه امريكايي‌ها مي‌گويند، مرموز نيست.

هر قدر كه داخل ايران، او را كم مي‌شناسند، خارج از اين مرزهاي جغرافيايي، قصه‌هاي حيرت‌آوري از او بر سر زبان‌هاست كه با آميخته‌اي از راست و دروغ، شبحي ترسناك و هول انگيز از او ارائه مي‌دهد كه گويي همه منافع امريكايي‌ها را در خاورميانه به خطر انداخته است و جالب آنكه هر قدر آنها او را ترسناك‌تر و هول‌انگيزتر معرفي مي‌كنند، اينجا داخل ايران اسلامي، آنها كه او را مي‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او مي‌گويند، مردي كه برخلاف آنچه امريكايي‌ها مي‌گويند، مرموز نيست.

هر قدر او آرام و بي‌سر و صدا مي‌رود و مي‌آيد و كارهايش را انجام مي‌دهد، بيرون از مرزهاي جمهوري اسلامي در مورد او، يعني سردار سرلشكر قاسم سليماني، فرمانده سپاه قدس ايران خيلي خبرها هست. آنها از او و سپاه تحت امرش مي‌ترسند و همين ترس سرآغاز خبرهاي بعدي است، آنها او را تروريست مي‌خوانند، بارها و بارها تحريمش مي‌كنند، به او اتهام دخالت در امور ساير كشورها را مي‌زنند، او را فردي بسيار قدرتمند در عرصه سياست خارجي جمهوري اسلامي در خاورميانه توصيف مي‌كنند، او را متهم پرونده ترور رفيق حريري مي‌دانند و سرانجام آنكه، آنها در كنگره امريكا، صريحاً و رسماً پيشنهاد ترور او را مي‌دهند! شايد تعجبي هم نباشد، آخر آنها از مبارزه با قاسم سليماني و نيروهايش ناتوان شده‌اند، به همين سادگي!

و اين البته همه آن چيزي نيست كه در مورد او گفته مي‌شود. روزنامه انگليسي گاردين در مورد قاسم سليماني مي‌نويسد: «حتي كساني كه سليماني را دوست ندارند، او را فردي با هوش مي‌دانند. بسياري از مقامات امريكا كه اين چند ساله را صرف متوقف كردن كار افراد وفادار به سليماني كرده‌اند، مي‌گويند مايل هستند او را ببينند و معتقدند كه مبهوت كارهاي او شده‌اند.»

شايد از سر همين بهت است كه يكي از مقامات بلندپايه ارتش امريكا عاجزانه مي‌گويد: «من اگر او را ببينم، خيلي ساده از او خواهم پرسيد كه از ما چه مي‌خواهد؟!»

واقعيت آن است كه گرچه غربي‌ها او را ژنرال مي‌نامند و او فرمانده يك نيروي نظامي است و امريكايي‌ها دوست دارند قبل از هر چيز او يك تروريست به نظر برسد كه فقط با عمليات‌هاي نظامي به اهدافش دست مي‌يابد، اما خود نيز نمي‌توانند معترف نباشند كه او، بي‌آنكه وارد عرصه نظامي شود، از بعد سياسي به پيروزي دست مي‌يابد، اتفاقي كه او با تكيه بر ويژگي‌هاي اخلاقي‌اش و تكيه بر اصول انقلاب اسلامي كه منشأ منش رفتاري او نيز هست، رقم مي‌زند، نه با تكيه بر قدرت نظامي‌اش.

روزنامه امريكايي «مك كلثي» در سي‌ام مارس ۲۰۰۸ گزارش داده بود: «سليماني براي توقف درگيري‌ها ميان نيروهاي امنيتي عراق كه بيشترشان شيعه هستند و نيروهاي راديكال مقتدي صدر در شهر بصره، پا در مياني كرده است. . . يكي از نخستين و مهمترين پيروزي‌هاي سليماني بر امريكا در عراق، ايجاد برتري سياسي بود، نه نظامي.

وي در ژانويه سال ۲۰۰۵، زماني به عراق آمد كه عراقي‌ها براي نخستين بار پس از سقوط صدام حسين، به پاي صندوق‌هاي رأي مي‌رفتند. در حالي كه امريكا حمايت شديدي از نخست‌وزير شدن اياد علاوي مي‌كرد، سليماني فعاليت خود را در حمايت از شيعيان طرفدار ايران آغازكرد و به شدت به راهنمايي آنان براي پيروزي در انتخابات پرداخت. پس از انتخابات، بوش انگشت‌هاي رنگي مردم عراق را پيروزي بزرگي براي دمكراسي دانست، اما علاوي و متحدانش شكست خوردند.»

زلماي خليل‌زاد، سفير سابق امريكا در افغانستان نيز مي‌گويد: «همان‌قدر كه مقامات امريكايي سليماني را به جنگ افروزي متهم مي‌كنند، او در ايجاد صلح نيز براي رسيدن به اهدافش فعال بوده است. او در پايان دادن به درگيري‌هاي نيروهاي مقتدي صدر و نيروهاي عراقي در بصره، نقشي حياتي داشت، تهديدي كه مي‌رفت ناآرامي‌هاي آن گسترش يافته و پيامدهاي وخيمي به ويژه براي منابع نفتي عراق در پي داشته باشد.»

يكي از نمايندگان مجلس عراق كه از دستياران ارشد نوري المالكي هم هست، درباره سردار سليماني مي‌گويد: «او فقط يكبار در اين هشت ساله به عراق آمده است. او فردي است كه آرام سخن مي‌گويد و منطقي و بسيار مؤدب است. وقتي با او حرف مي‌زنيد، بسيار ساده برخورد مي‌كند. تا زماني كه پشتوانه او را نشناسيد، نمي‌دانيد چه قدرتي دارد، هيچ كسي نمي‌تواند با او بجنگد.»

                                                                     منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 138 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سردار اسماعيل قاآنيجانشین فرمانده سپاه قدس: امروز بسیجی عمل نمی‌کنیم؛ فقط حرفش را می‌زنیم

 

وقتی بسیجی وارد میدان شد، با همان امکانات و وسایلی که در اختیارش است، می‌ایستد و نهایت تلاشش را می‌کند.

 

 

اسماعيل قاآني در سالهاي جنگ فرماندهي لشكر 21 امام رضا(ع) و لشكر 5 نصر را بر عهده داشته و نيروهايش خاطرات زيادي از مديريت بسيجي او دارند. مي گويد "نه اين كه هميشه چفيه بر گردن مان بيندازيم، لباس خاكي بپوشيم، يك اتو هم نزنيم.اين تعريف غلطي از تفكر بسيجي است." قاآني در اين گفتگو تعريف خود را از تفكر بسيجي ارائه كرده است.

تعریف شما از بسجی؟
 
بسیجی گمنام بازدید : 142 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

چرا آمریکا از سپاه قدس می ترسد؟

سایت فاکس نیوز نوشت: «ترس از سپاه قدس بسیار زیاد شده است. مسئله مهم و دشمن اصلی در حال حاضر سپاه قدس و درک ایدئولوژی آنهاست.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز؛ سایت فاکس نیوز، روز سه شنبه 22 نوامبر(1 آذر) نوشت: «ایران هرگز برنامه هسته ای خود را متوقف نخواهد کرد چرا که معتقد است خداوند از کشورش حفاظت می کند. ایرانی ها بدون توجه به تهدیدات و بیانیه های غرب مبنی بر تشدید تحریم ها به فعالیت های خود ادامه می دهند.»
این سایت ادامه داد: «هنوز هیچ توافقی بین آمریکا و متحدانش ایجاد نشده است و نتوانستند ایران را متوقف کنند چرا که آنها در درک درست ایران و چیزی که ایرانیان آن را اسلام ناب می نامند شکست خورده اند.»
فاکس نیوز افزود: «تحلیلگران معتقدند که تحریم ها و میانجیگری های دیپلماتیک در مقابله با ایران نمی تواند کاری از پیش ببرد. تقریباً 10 سال پیش که آمریکا حضور گسترده نظامی در خاورمیانه را اجرایی کرد اصلاً فکر نمی کرد چنین قدرتی را در مقابل خود ببیند. مشکلی که هم اکنون آمریکا با آن مواجه شده سپاه قدس ایران است که تنها بخشی از مشکل اصلی آمریکا یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.»
این سایت آمریکایی در مورد مشکل اصلی آمریکا در مقابله با ایران نوشت: «مشکل اصلی و مهم غرب در برابر ایران این است که غربی ها حقیقت ایدئولوژی که ایران به آن تکیه کرده است را فراموش کرده اند. اکنون آمریکا بزرگترین مشکل خود را آینده ای می بیند که اسلام سیاسی جهان را پر کند؛ مدلی که ایران با اجرای آن هم در زمینه دینی و هم سیاسی موفق بوده است.»
فاکس نیوز در پایان نوشت: «ترس از سپاه قدس بسیار زیاد شده است. آنها دلیرترین مردان ایران هستند که بدون هیچ تردیدی در مناطق بسیار حساس و خطرناک می جنگند و تنها به فکر گسترش اسلام هستند. مسئله مهم و دشمن اصلی در حال حاضر سپاه قدس و درک ایدئولوژی آنهاست.»

بسیجی گمنام بازدید : 115 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

ادعای مصاحبه سردار سلیمانی با العربیه: اسرائیل به زودی از لبنان به سوریه حمله می کند

قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در گفتگو با العربیه تاکید کرد ارتباط بین نیروهای تحت امر خویش و سوریه برای مقابله با تجاوز احتمالی اسرائیلی علیه این کشور و لبنان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلویزیون العربیه مدعی گفت و گویی ویژه با سردار قاسم سلیمانی شد. هنوز این گفت و گو از سوی وی تایید یا رد نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد ارتباط بین نیروهای تحت امر خویش و سوریه برای مقابله با تجاوز احتمالی اسرائیلی علیه این کشور و لبنان است.

سلیمانی گفت:" اسرائیل در حال طراحی تجاوز به سوریه و لبنان و همچنین ایران است و آمریکا از این طرح پشتیبانی می کند."

                                                                      منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 109 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دشمنانش از او به نام ژنرال سليماني ياد مي‌كنند و دوستانش او را عماد مغنيه ديگر مي‌نامند. كسي كه صهيونيست‌ها مي‌گويند كه خاورميانه روي انگشت اشاره‌اش مي‌چرخد.او كسي نيست جز سرلشكر حاج قاسم سليماني، بسيجي جان‌بركف كرماني كه حضورش از زمان جنگ تاكنون در صحنه ادامه دارد و تحليلگران غربي او را يكي از بهترين نيروهاي ويژه در جهان مي‌شناسند.

سردار سليماني متولد اسفند 1336 است. روستاي كوهستاني و دورافتاده رابُرد در استان كرمان در جنوب شرقي ايران زادگاه اوست كه ساختاري طايفه‌اي دارد. شايد همين ويژگي و شناخت يگانه او يكي از دلايل اصلي انتخابش براي فرماندهي نيروي قدس بوده است.

وي در 12 سالگي، پس از پايان تحصيـلات دوره پنج ساله دبستان، روستاي رابُرد را ترك كرد و مشغول به كار بنايي در كرمان شد و به عنوان پيمانكار در سازمان آب مشغول به كار شد و در همان سال‌ها نيز فعاليت‌هاي انقلابي خود را شروع كرد.

بنا به گفته خودش، وي پس از پيروزي انقلاب، در عين ادامه كار در سازمان آب كرمان، به عضويت مجموعه «سپاه افتخاري» كه به وسيله پدر شهيد قاضي تاسيس شده بود، درآمد.

سليماني در اين باره مي‌گويد: «همه جوان بوديم و بايد به شكلي براي انقلاب فعاليت مي‌كرديم و اين گونه بود كه وارد سپاه شدم.»

با شروع جنگ، وي راهي جبهه شد و كمي بعد، اين جوان بسيجي فرمانده بسيجي‌هاي هم‌ولايتي‌اش شد و سپس لشكري از همين بسيجي‌هاي آفتاب سوخته كوير تشكيل داد كه لشكر ۴۱ ثارالله نام گرفت.

با پايان جنگ، لشکر 41 ثارالله به فرماندهي سردار سليماني به كرمان بازگشت و درگير جنگ با اشراري شد كه از مرزهاي شرقي كشور هدايت مي‌شدند.

مردم سيستان و بلوچستان و كرمان خوب مي‌دانند كه در سال‌هاي فرماندهي او، امن‌ترين دوران زندگي خود را سپري كردند.

قاسم سليماني پس از دوران دفاع مقدس تا زماني كه به سمت فرماندهي سپاه قدس منصوب شد، با باندهاي قاچاق مواد مخدر در نزديكي مرزهاي ايران و افغانستان جنگيد و سال ۱۳۷۹، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرماندهي كل قوا، او را به تهران فراخواندند و مسووليت سپاه قدس را به او سپردند مسووليتي كه قاسم سليماني را به كابوسي در ذهن آمريكايي‌ها بدل كرد. آنها از او و سپاه تحت امرش مي‌ترسيدند و همين ترس سرآغاز توطئه‌هاي آنها عليه سليماني شد.

                                                                 منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 105 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

با آغاز درگیری‌های داخلی سوریه و طرح ادعای دست داشتن نیروهای ایرانی در این درگیری‌ها، اعضای اتحادیه اروپا در اقدامی هماهنگ نام سه تن از فرماندهان سپاه را به فهرست تحریمی‌های خود افزودند که قاسم سلیمانی نیز یکی از این افراد بود. وزارت خزانه‌داری آمریکا هم پس از طرح اتهام دخالت ایران در توطئه انفجار سفارت عربستان در واشنگتن و طرح ترور سفیر سعودی، سلیمانی را تحریم کرد. در همین راستا دولت انگلیس نیز عنوان داشت دارایی‌های سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ۴ فرد دیگر را که آمریکا از آنها به عنوان افراد دخیل در پروژه ترور سفیر سعودی در واشنگتن نام برده را مسدود کرده است.  البته اتهامات کشورهای غربی نسبت به دست داشتن ایران و سردار سلیمانی در عملیات خرابکارانه محدود به امروز و دیروز نمی‌شود. در گذشته و در جریان رسیدگی به پرونده ترور رفیق حریری، نخست وزیر اسبق لبنان نیز فرمانده سپاه قدس متهم اصلی این پرونده معرفی شده بود. هرچند که دشمنی کشورهای غربی با سردار سلیمانی به همین جا نیزختم نشد و سرانجام نمایندگان کنگره آمریکا، در یکی از جلسات خود پیشنهاد ترور او را مطرح کردند. جک کین رئیس سابق نیروی‌زمینی ارتش آمریکا با اعلام چنین پیشنهادی در جلسه استماع کنگره خطاب به کنگره نشینان می‌گوید: «چرا مسوولان ایرانی را نمی‌کشیم؟ چرا ما آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم اقدام نظامی کنیم ولی عملیات ترور را پیشنهاد می‌کنم.» «روئل مارک گرچت کارشناس سابق بخش خاورمیانه در سازمان سیا و عضو بنیاد «دفاع از دموکراسی‌ها» نیز با اشاره به نام بردن از سردار سلیمانی اظهار می‌دارد: «قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند. . . تکان بخورید. . . تلاش کنید او را بکشید.»

بسیجی گمنام بازدید : 115 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش جهان به نقل از رجانیوز؛ روزنامه الأخبار لبنان به مناسبت سال‌روز این شهید بزرگ نهضت جهانی اسلام، به سراغ برخی مسئولان امنیتی ایرانی رفته و خصوصیات اخلاقی و جهادی این شهید بزرگ را از زاویه ارتباطش با ایرانی‌ها بررسی کرده. ترجمه کامل این متن جذاب را (که در آن، الأخبار اسامی مسئولان ایرانی را به دلایل امنیتی ذکر نکرده) با هم می‌خوانیم:

اکثر ایرانیانی که او را می‌شناختند، گمان می‌کردند او یک ایرانی است که در ایر ان به دنیا آمده و نام و پاسپورت ایرانی دارد. تعداد کمی هم که می‌دانستند او لبنانی است، او را با نام حاج رضوان می‌شناختند. تعداد کمی او را با نام حقیقی‌اش می‌شناختند: حاج عماد مغنیه.‌‌ همان کسی که در سفرهای متعددش به جمهوری اسلامی، انتخابش از کل ایران فقط شهر قم بود و دیدار علمای اخلاق و عرفان.

چشم‌هایی به رنگ غروب خورشید در زمستانی طوفانی. سرخی‌ای که چشمه‌هایی را پوشانده است که اگر اجازه سرازیر شدن داشتند، آبشارهایی از اشک می‌شدند تا تلخی تروری را بشویند که هنوز انتقامش گرفته نشده است. این، دل‌تنگی‌ای است نسبت به بیش از ۲۵ سال  همراهی برادرانه در مسیر جهاد (که توانست برای حاج رضوان، «اعتماد امام خامنه‌ای» و احترام ژنرال‌های ایران و نیروهای نظامی ایران را به ارمغان بیاورد). این، میلی شدیدی است تا همه چیز را راجع به «حاج- اسطوره» به عالم بگویند ولی ترس از لو رفتن اشتباهی اسرار امنیتی (که می‌تواند خطرات جدی در پی داشته باشد) جلوی این میل را گرفته است.

این حالتی است که مسئولین ایرانی نسبت به عماد مغنیه دارند. این مسئولین معتقدند که باید حق این مرد را در دنیا هم ادا کرد،‌‌ همان طور که انتظار پاداش اخروی برای او دارند.

روابط ایران با حاج عماد یک روزه و دو روزه و گذری نبود. جمهوری اسلامی در ظاهر چنین رابطه‌ای را تأیید نمی‌کرد، تا آنکه حاج رضوان شهید شد و روز تشییع پیکر او فرا رسید: ایران، تمام قد و با تمام توان ممکن در این مراسم حاضر شد. پیشاپیش هیئت ایرانی، علی اکبر ولایتی قرار داشت (به عنوان نماینده رهبر انقلاب) و منوچهر متکی (وزیر خارجه وقت، به نمایندگی از رئیس جمهور ایران محمود احمدی‌نژاد). جمهوری اسلامی همچنین با ساختن مزار یادبودی برای او در بهشت زهرا (محل دفن شهدای انقلاب و جنگ در تهران) تکریمی در حق «فرماندهٔ دو پیروزی» به عمل آورد. [اشاره به پیروزی‌های حزب الله در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶.]

رابطه حاج رضوان با تهران از زمان پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ آغاز شد. او زیاد به جمهوری اسلامی رفت و آمد داشت و در طی همین سفر‌ها بود که توانست زبان فارسی را بسیار خوب و با لهجه تهرانی یاد بگیرد، در حدی که هر کس با او حرف می‌زد، گمان می‌کرد او ایرانی است.

یک مسئول ایرانی که از اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ شمسی با شهید مغنیه ارتباط زیادی داشته، می‌گوید: «هر بار که با او دیدار یا تماس تلفنی داشتیم [از هم‎کلامی با او] به یاد خدا می‌افتادم. حاج عماد هر کاری می‌کرد برای خدا می‌کرد.» وی اضافه می‌کند: «خوش مشرب، ملایم و با اخلاق بود. خداوند دائماً در حیاتش حاضر بود. لبخند از چهره‌اش محو نمی‌شد. او کسی بود که در تمام طول عمرش چوبه دارش را بر دوش خود و سرش را بر روی دست خود حمل می‌کرد و همیشه آماده شهادت بود.» وی ادامه می‌دهد: «حاج عماد برای من کسی بود (ه‌مان طور که قبلاً امام خمینی و سید عباس موسوی برایم همین طور بودند و امرز حضرت آقا و جناب سید حسن نصرالله هستند) که هر بار آن‌ها را می‌بینی به‌یاد خدا می‌افتی. وقتی با آن‌ها هستی انگار در بهشت هستی... حاج عماد نمونه تواضع و شکسته نفسی بود. هر وقت در جایی جمع بودیم این او بود که به دیگران خدمت می‌کرد [و پذیرایی و کار‌ها را به عهده می‌گرفت.»

همین مسئول ایرانی اضافه می‌کند: «در شب‌های عملیات البته حالتش متفاوت بود. با هوشیاری بیشتر و با افکار متمرکز و البته با کمی استرس. می‌دانید که مجاهدین اصطلاحاً زیرزمینی زندگی می‌کنند و این از نظر عصبی روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد و موجب افزایش استرس آن‌ها می‌شود. خصوصاً در سایه نگرانی شدید از هر امر غیر مترقبه‌ای که ممکن است منتهی به شکست در عملیاتی شود که برنامه ریزی و آماده ساختن مراحل آن، ماه‌ها وقت برده است. به عنوان مثال، خود من اصلاً تحمل ندارم که حتی دو ساعت زیرزمینی زندگی کنم و یا تحمل ندارم که [همیشه] با ماشین‎های مخصوص (آن هم با تدابیر امنیتی پیچیده که طی آن هر حرکتی به دقت محاسبه شده است) جابه‌جا شوم.»

                                                               منبع مطلب

                                                         

بسیجی گمنام بازدید : 110 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

تکذیب شهادت "سردار سلیمانی" در انفجار دمشق
 

سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه در انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی سوریه، این رسانه ها را به خدمتگذاری به صهیونیست ها و تلاش برای تأثیرگذاری بر افكار عمومی اعراب و مسلمانان جهت كاستن از حمایت آنها از مقاومت و بیداری اسلامی متهم کرد.

http://mosleh255.persiangig.com/image/1112.jpg


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: به علت حوادث اخیر در سوریه و حمایت ایران از مقاومت در فلسطین، برخی از رسانه های عرب با هماهنگی همتایان غربی خود به صورت غیر اخلاقی و خصمانه ایران را مورد هجمه تبلیغاتی قرار داده اند.

سردار شریف افزود: این رسانه ها شایعات فراوانی را درباره ایران منتشر كرده اند، كه از جمله آنها ادعای حضور سردار سلیمانی در سوریه و در محل انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی این كشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنها تلاش می كنند تا آرزوها و امیدهایشان را با هدف منحرف كردن افكار عمومی مطرح كنند. این در حالی است كه در سایه بیداری اسلامی اهداف این رسانه ها و اقداماتشان در زمینه دروغ پراكنی ضد ایران و سیاست های اصولی آن بر همگان روشن شده است.

مسئول روابط عمومی و انتشارات کل سپاه افزود: این رسانه ها تلاش می كنند با این اقدامات به حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی روحیه دهند و روحیه محور مقاومت را دچار تخریب كنند؛ و بر افكار عمومی تأثیر بگذارند .. آنها به خوبی می دانند كه مردم كشورهای عربی و اسلامی حامی محور مقاومت و سوریه هستند كه در خط مقدم مقاومت در مقابل توطئه های دشمن در منطقه قرار دارد.

سردار شریف در پایان تأكید كرد: این رسانه ها تلاش می كنند به همه كسانی كه از مسأله فلسطین حمایت و در مقاومت مشاركت می كنند ضربه بزنند.

                                                        منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 122 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

سفیر جمهوری اسلامی ایران ادعای برخی رسانه های منطقه ای در باره سخنان (تحریف شده) سردار قاسم سلیمانی مبنی بر حضور نظامی ایران در جنوب لبنان را تكذیب كرد.

به گزارش ایرنا از بیروت، 'غضنفر ركن آبادی' در پی جنجال اخیر برخی رسانه های منطقه در باره سخنان اخیر سردار 'قاسم سلیمانی' یكی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادعای این رسانه ها را كه مدعی شده بودند ' منظور از سخنان سلیمانی حضور سپاه قدس در جنوب لبنان و عراق است ' ، بشدت تكذیب كرد.

وی درگفت و گو با روزنامه لبنانی 'السفیر'با تاكید بر اینكه تحریف عمدی در ترجمه سخنان سلیمانی صورت پذیرفته است، اظهار داشت: این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در مورد الهام گیری برخی از كشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان از انقلاب اسلامی ایران در مقابله با اشغالگران و ستمگران سخن گفته است.

ركن آبادی همچنین با تاكید بر اینكه سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام به استقلال و سیادت و عزت كشورهای منطقه و جهان استوار است، تصریح كرد: ایران به خود اجازه دخالت در امور داخلی دیگر كشورها را نمی دهد.

از سوی دیگر منبعی نزدیك به سردار سلیمانی در گفت و گو با روزنامه 'الانوار' سخنان منسوب به وی را تكذیب كرد و گفت كه ایران در امور داخلی دیگر كشورها دخالت نداشته و لبنان و عراق را كشورهایی مستقل می داند.

فارس سعید، عمار حوری و آنطوان زهرا از اعضای جریان 14 مارس لبنان بر اساس خبر تحریف شده العربیه و سایر رسانه های لبنان، علیه این سخنان موضع گیری كردند و روز شنبه در این باره مقالاتی در روزنامه های المستقبل و الجمهوریه منتشر شد.

سردار ' قاسم سلیمانی ' فرمانده سپاه قدس عصر چهارشنبه در نشست مقدماتی جوانان و بیداری اسلامی گفته بود: ایران اولین و تنها كشوری است كه توانسته از هجوم غرب و رژیم صهیونیستی در امان بماند و مرزهای فرهنگی اش توسعه پیدا كند.

وی افزود: جنوب لبنان و عراق به نوعی تحت تاثیر عملكرد و تفكر جمهوری اسلامی ایران هستند.

                                                                منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 100 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
بسمه تعالی
فرمانده سپاه قدس گفت: باید در رفتار خود حقیقت شیعه بودن را نشان دهیم و به دنبال شیعه کردن دیگران نباشیم چرا که به طور طبیعی حقیقت شیعه تاثیرهای به‌سزایی دارد.
به گزارش ایسنا سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس عصر چهارشنبه در نشست مقدماتی جوانان و بیداری اسلامی گفت: پس از وقوع حادثه 11 سپتامبر، کشورهای غربی به دنبال مرعوب کردن کشورهای اسلامی بودند. آن‌ها از طریق سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی تلاش کردند که کشورهای دیگر را با اهداف خود همراه کنند و آن‌ها را برای همراهی در جنگ عراق و افغانستان تحت فشار قرار دادند.

سلیمانی با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی خارج از تصور آمریکایی‌ها بود، در واقع حزب‌الله پس از این پیروزی از چارچوب تهدید‌شونده به چارچوب تهدید‌کننده و بازدارنده تبدیل شد و به عبارتی دیگر جنگ 33 روزه در داخل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: در جنگ 22 روزه نیز که در مرز مصر اتفاق افتاد، رژیم صهیونیستی بار دیگر شکست خورد. این دو پیروزی حزب‌الله و دو شکست آمریکا در عراق و افغانستان باعث شد که در نظرسنجی‌های انجام شده تا سال 2006 میزان نارضایتی از آمریکا در منطقه به 85 درصد برسد و بر همین اساس حرکت به سمت اسلامیت شکل گرفت.

او درباره تحرک جدید اسلامی به وجود آمده در منطقه گفت: این تحرکات رفته رفته اسلامی‌تر شده و مثل انقلاب اسلامی ایران با مرور زمان شکل خود را پیدا می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای یک نیاز این کنفرانس بین‌المللی را برگزار می‌کند. دشمن از روند تحولات غافلگیر شده است و حتی ایران این قابلیت را دارد که این حرکت را ضد دشمن سوق دهد. این در حالی است که این قابلیت در اردن و نه در ترکیه وجود دارد، اما جمهوری اسلامی ایران این قابلیت را دارد که حرکت را سازمان‌دهی و باعث تشکیل حکومت‌های اسلامی در جهت مبارزه با استکبار شود.
                                                              منبع مطلب
بسیجی گمنام بازدید : 350 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
هجرت نیوز:سرلشکر حاج قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی شود و از خدا می خواهم شهادت در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان های اسلام که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.
وی افزود: اگر میلیون ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیت نامه ی خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد...حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.
                                                                  منبع مطلب
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 11,981
  • بازدید کلی : 66,750
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما