loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
شهیدگمنام بازدید : 131 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

*« بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه:(»*

ــ بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

ـ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

ـ بار دیگر تأکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

ـ ملیت که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همة افرادش بسیجی باشند.

ـ در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم.

ـ بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند




شهیدگمنام بازدید : 279 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دبیر خانه دائمی مقابله با جنگ نرم: 30جمله کوتاه از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم: ۱-این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید.2-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است .۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید.... چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است.۶-در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود .۷-جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ های بزرگ باواقعیت های تردیدناپذیراست .۸-دراین جنگ نرم،کافی است هواداران جبهه حق بیدارباشندو بیکار ننشینند چراکه زبان حق همیشه مؤثرتراز زبان باطل است.۹-فرهنگ یک سیستم است و دارای انواع و اجزائی است و مهندسی فرهنگ به عنوان یک مهندسی سیستم باید انجام پذیرد .۱۰- فرهنگ یک جامعه، اساس هویت آن جامعه است .۱۱-جنگ نرم یعنى ایجاد تردید در دلها و ذهنهاى مردم .۱۲-یکى از ابزارها در جنگ نرم این است که مردم را در یک جامعه نسبت به یکدیگر بدبین کنند ۱۳-در جنگ روانى و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته میشود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهاى معنوى مى‌‌آید که آنها را منهدم کند؛

                                  


                                               

بسیجی گمنام بازدید : 265 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

ز آه  سینه  سوزان  ترانه  می سازم

چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم

برای   اشک  دمادم   بهانه  می  سازم

پر نسیم به  خوناب اشک می شویم

پیامی از دل خونین روانه می سازم

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام

کنار لاله  رخان   آشیانه  می  سازم

در آستان به خون خفتگان وادی عشق

برون ز عالم اسباب ، خانه می سازم

چو شمع بر سر هر کشته می گذارم جان

ز یک  شراره  هزاران زبانه  می سازم

ز پاره های دل من شلمچه رنگین است

سخن  چو بلبل از  آن عاشقانه  می سازم

سر و تن و دل و جان را به خاک می فکنم

برای قبر تو چندین  نشانه  می سازم

کشم به لجه شوریدگی بساط «امین»

کنون که رخت سفر چون کرانه می سازم


شاعر:رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای(مدظله)

بسیجی گمنام بازدید : 114 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در ابتدای ورود به پادگان تیپ پیاده حضرت جواد الائمه علیه‌السلام، در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای دفاع مقدس را مسئلت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی در این مراسم، نیروهای مسلح را مایه امنیت خاطر ملت و مصونیت ساز در مقابل توهمات تجاوزکارانه بیگانگان دانستند و تأکید کردند: ملت ایران به پیروی از تعالیم اسلام اهل تجاوز و تعرض نیست اما در مقابل هیچ تجاوزی نیز کوتاه نخواهد آمد.

ایشان با تأکید بر اینکه انگیزه سلطه‌گران برای جنگ افروزی، فروش سلاح و رونق بخشیدن به صنایع نظامی وابسته به سرمایه‌داران است، افزودند: تنها عاملی که موجب تضعیف انگیزه جنگ افروزی قدرت طلبان و یا از بین رفتن این انگیزه می شود، آمادگی عمومی ملت و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: احساس آمادگی عمومی در ملت ایران بویژه جوانان، امروز بیش از هر زمان دیگر است و نیروهای مسلح نیز بسیار آماده‌تر و تواناتر از گذشته هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یاد خدا و معنویت را عامل اصلی افزایش توانایی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانستند و تأکید کردند: پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و شکست ارتش به ظاهر قدرتمند و مجهز و مدعی رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه بهترین نمونه‌ها از تأثیر معنویت در افزایش قدرت و توان دفاعی هستند.

ایشان افزودند: ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابل دشمنان، احساس قدرت می کند و این احساس متکی بر واقعیات است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت قدرت آمادگی ملت و نیروهای مسلح، خاطرنشان کردند: آمادگی و روحیه پای کار بودن ملت ایران و نیروهای مسلح، آنچنان هیبتی بوجود آورده است که اجازه گمان و توهم تجاوز را نیز به دشمن نخواهد داد.

پیش از بیانات فرمانده کل قوا، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانایی های نیروهای مسلح بویژه نیروهای سپاه گفت: سپاه ضمن رصد دائمی تهدیدها، آمادگی دفاعی و بازدارندگی خود را با ترکیب نیروی حرفه‌ای زمینی و بسیج، گسترش برد موشکی و افزایش توان دفاعی و تهاجمی در دریا، بسیار افزایش داده و به سطح بازدارندگی راهبردی رسانده است.

در ادامه این مراسم سرود جمعی «قبله امید» اجرا شد.

در پایان مراسم یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

بسیجی گمنام بازدید : 110 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

سال تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی »


        اخبار ویژه
· سخنگوی دولت: بنیاد عالم بر اساس تغییر است
· فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در اهواز
· عظمت امروز را مدیون مدیریت ولایت فقیه هستیم
· ردپای دولت در گرانی برنج
· سقوط شدید قیمتها در راه است
· فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی‌اند
· رد ماده ۳۱ و اختیارات هیئت ۱۱ نفره
· امریکا با رویکرد سازنده به میز مذاکره بیاید
· توکلی: دود بی‌ثباتی به چشم مردم می‌رود

[ موارد بیشتر در بخش اخبار و تازه ها ]


سیاسی: درایت رهبری در مسائل داخلی و بین المللی
سرلشكر صفوی مطرح كرد:

هوشمندی رهبری در مسائل داخلی و بین المللی

ایران انا: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب در مدیریت مسایل داخلی و همچنین در عرصه بین‌المللی با هوشمندی و درایت بسیار عمل می كنند.


به گزارش ایران آنا از پایگاه اطلاع رسانی ،سرلشكر پاسدار 'سید یحیی صفوی' در گفت و گویی به تشریح نقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و شرایط سیاسی ‏پس از رحلت حضرت امام( ره)، بیداری اسلامی و حوادث اخیر در سوریه پرداخت.

وی افزود: ما در زمان جنگ تحمیلی مشكلات داخلی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی داشتیم و در منطقه نیز با مسائلی ‏روبه ‌رو بودیم كه در دوران حضرت امام (ره ) ایشان با درایت و پس از آن رهبر معظم انقلاب با هوشمندی دشمنان را ناكام گذاشتند .

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا، تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را از مقاطع سرنوشت ساز جنگ عنوان كرد و افزود:‏ تدابیر و فرامین ایشان در دو مقطع شكست حصر آبادان و شكست محاصره سوسنگرد از مقاطع ‏سرنوشت‌ساز جنگ است كه حضور ایشان و تصمیم‌گیری و دخالت به موقع و قاطعانه ‌شان سرنوشت جنگ را ‏تغییر داد.

سرلشكر صفوی ، حضور رهبر معظم انقلاب در جبهه ها را امری تعیین كننده دانست و افزود:‏ حضور ایشان در خط مقدم خرمشهر، خط مقدم جبهه سوسنگرد و جبهه‌‌های دیگر از جمله دُبّ ‏حردان در نزدیكی اهواز امر بسیار مسلمی است.

وی افزود: ایشان نه‌ تنها خودشان در جبهه‌ها حضور پیدا می‌كردند، بلكه ‏دو فرزند بزرگ ایشان نیز در خط مقدم حضور ‏داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا اظهار داشت: هماهنگی ارتش و سپاه در ابتدای جنگ ، یكی از بركات حضور ایشان بود.

سرلشكر صفوی با اشاره به هماهنگی بوجود آمده میان ارتش و سپاه در جنگ تحمیلی و نقش معظم له در ایجاد این مهم گفت: ‏هماهنگی ارتش و سپاه در ابتدای جنگ ، یكی از بركات حضور ایشان بود و ایشان فرماندهان سپاه را ‏مثل فرزندان خود دوست داشتند و فرماندهان ارتش هم رابطه عاطفی خوبی با ایشان برقرار كرده بودند.

وی تاكید كرد: پیوند ‏دادن ماهیت ارتش با سپاهی كه به هر حال هویتی متفاوت با ارتش داشت،كار بسیار مشكلی بود كه ایشان در ‏آن مهم بیش از همه سهم داشتند.‏

وی تصریح كرد: تفكیك مأموریت‌های قوای مسلح نیز از تدابیر رهبر معظم انقلاب و از تصمیمات بسیار كلان نظام ‏است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا همچنین به تسلط و اشراف رهبر معظم انقلاب به مسایل سیاسی و نظامی تاكید كرد و اظهارداشت:‏‏ اطلاعات و تسلط ایشان در این حوزه نه در تنها در میان روحانیان و مراجع بلكه در میان رهبران جهان ‏هم بی‌ نظیر است. ‏

سرلشكر صفوی تاكید كرد: رهبر معظم انقلاب را یك رهبر جامع ، شجاع ، مدیر، مدبّر، عادل و یك فقیه عارف می‌ شناسم.

وی افزود: در میان رهبران ‏سیاسی 192 كشور، به اعتقاد من، ایشان آگاه ترین رهبری هستند كه شأن فرماندهی كل قوا را دارند و ‏نیروهای مسلح را چه در بعد هوایی، چه دریایی و چه زمینی می‌ شناسند و به استراتژی‌ها و تاكتیك‌های ‏نظامی در سطوح مختلف آگاهی دارند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا یادآور شد: ایشان در باب سلاح‌های اتمی و سلاح‌های شیمیایی فتاوی درخشانی دارند و اینها را حرام اعلام كرده‌اند.

سرلشكر صفوی با اشاره به حمله نظامی عراق به كویت و اتخاذ تدابیر توسط رهبرمعظم انقلاب اظهار داشت: ایشان در آن زمان هم عراق را در تجاوز ‏به كویت و هم حمله آمریكا به عراق را محكوم كردند.

وی گفت: مردم عراق قیام كردند و آمریكایی‌ها كه دیدند ‏اوضاع عراق دارد از دستشان خارج می‌شود و در انتفاضه عراق، بصره و الاماره و تعداد دیگری از شهرهای ‏عراق بدست مردم آزاد شد ، آمریكایی ها ادامه عملیاتشان را متوقف كردند و صدام با سركوب شدید و همه ‏شهرها را پس گرفت.

دستیار ومشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا تصریح كرد: رهبری داهیانه ایشان در آن برهه خطیر، ایران را از درگیر شدن در جنگی تازه ‏حفظ كرد. در آن دوران شورای عالی امنیت ملی تشكیل می‌شد، ولی در نهایت رهبر فرزانه انقلاب تصمیم گرفتند ‏كه چه مواضعی اتخاذ شود. ‏

                                                                         منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 129 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

اثبات حرف رهبر در مورد انقلاب مصر !!!

سال پیش رهبر در نماز جمعه ، در بخشی از خطبه عربی خود گفتند :

امروز در همه دنیا بازار تحلیلهای گوناگون درباره­ قیام ملت مصر، داغ است و هرکس چیزی می‌گوید، ولی هرکس مصر را بشناسد به روشنی خواهد دانست که مصر در حال دفاع از کرامت و عزت خویش است. ملت مصر گریبان خیانتکارانی را گرفته است که کرامت او را بر باد داده و ملتی را که در اوج عزت بود، پایمال غرور و تکبر دشمنانش کرده­اند. یک نمونه­ بارز، جایگاه مصر در قضیه فلسطین است. فلسطین از ده‌ها سال پیش، محوری‌ترین مسئله این منطقه است و در‌هم‌تنیدگی مسائل این منطقه چنان است که هیچ کشوری و هیچ ملتی در آن، نمی تواند سرنوشت خود را جدا از مسئله فلسطین تصور کند. دو جبهه بیشتر هم وجود ندارد: یا حمایت از فلسطین و از مبارزات عادلانه آن، و یا قرار گرفتن در جبهه مقابل .

 ملتهای منطقه از ابتدا موضع خود را روشن کرده‌اند، لذا وقتی دولتی به حمایت از فلسطین می‌پردازد از حمایت ملت خود و ملتهای عرب و مسلمان برخوردار می شود. این را مصر در سالهائی از دهه 60 و 70 آزموده است اما وقتی خود را در جبهه دیگری تعریف کند، ملت از او روی برمی گرداند. در مصر از پیمان ننگین کمپ دیوید این شکاف میان دولت و ملت مصر پدیدار شد. ملت مصر که در 67 و 73 با جان و مال خود به کمک فلسطین رفته بود، بتدریج دید که حاکمان چنان در سرسپردگی و اطاعت از آمریکا افراط کرده‌اند که مصر به هم ‌پیمان وفادار دشمن صهیونیستی و غاصب تبدیل شده است. سیطره‌ آمریکا بر حاکمان مصر همه‌ زحمات گذشته آنان در حمایت از فلسطین را بر باد داد و مصر به بزرگترین دشمن فلسطین و بزرگترین حامی صهیونیستها تبدیل شد.

حال در روز نکبت مصریان با حرکت به سمت مرزهای اسرائیل ، به جهان نشان دادند که یکی از اهداف مهم انقلابشان حمایت از مردم فلسطین بوده است و حرف های رهبر در مورد لگد مال شدن عزت و کرامت مصر در مورد فلسطین                     منبع مطلب

 


بسیجی گمنام بازدید : 126 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
وقتی رهبر انقلاب 4 مرتبه به سردار سلیمانی گفتند "شهید"
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
دادنا:برخی مقامات آمریکایی در حالی از ترور سردار سلیمانی سخن می‌گویند که مقام معظم رهبری چهار مرتبه سردار سلیمانی را "شهید" و "شهید زنده" خطاب کرده و راجع به ایشان و همرزمانشان فرموده‌اند: "خدای متعال می‌خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند."
خبرگزاری فارس: آقای سلیمانی شهید زنده است


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این سردار عاشورایی چندی قبل توسط فرمانده سابق نیروی زمینی ایالات متحده تهدید به ترور شد.

در همین زمینه خبرگزاری فارس برای نخستین بار دو صحبت مقام معظم رهبری را در مورد سردار سلیمانی منتشر می‌کند.

مطلب اول در سال 76 و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقام معظم رهبری بیان شده است.

معظم‌له در این دیدار خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند:

"خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.

شما شهید زنده هستید.

بله، شما هم شهیدید.

شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید."

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال 84 و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند:

"... و چه آنهایى که به جبهه‏هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‏ى نیروى خودشان را صرف کردند، اما خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند.
 
سردار سلیمانى هم ایثارگر است، او هم یک شهید است، سردار رئوفى هم همین‏طور؛ سردار احمدیان هم همین‏طور. این سرداران، شهید زنده‏اند؛ به شرطى که این راه را ادامه دهند. البته این شرط و شروط براى همه است."
بسیجی گمنام بازدید : 350 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

مهی الدوری نماینده پارلمان عراق طی سخنانی در این همایش که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گفت: بیداری اسلامی امروز در مقابل سلطه غرب ایستاده است تا آنان همانند دهه های گذشته نتوانند خواسته های خود را بر ملت ها دیکته کنند. خانم الدوری گفت: امروز روح امام خمینی، آیت الله محمد باقر صدر و آیت الله محمد صادق صدر در کالبد حرکت های مقاومت اسلامی منطقه دمیده شده است بر همین اساس سلطه گران با ناکامی در مقابل مقاومت ملت های مسلمان به تفرقه افکنی میان شیعه و سنی روی می آورند. وی اشاعه فحشا و منکر را از دیگر روش های سلطه غرب برای غلبه بر مقاومت و هویت اسلامی مسلمانان برشمرد و افزود: اقدام آنان نتیجه ای نخواهد داشت زیرا دنیا دریافته است که کمونیسم و لائیک نمی تواند سعادت بشر را رقم زند و آنان خود با چنین دیدگاه هایی در فسق و منکر و فحشا غرق شده و به بن بست رسیده اند. نماینده پارلمان عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای حضور طولانی مدت در عراق گفت: تردیدی نیست که ملت عراق تا زمانی که آمریکایی ها از این کشور خارج نشوند ساکت نخواهد شد. خانم الدوری افزود: مردم عراق هرگز ذلت حضور طولانی مدت آمریکا را در عراق قبول نخواهند کرد و آن را برای خود ذلت می دانند. وی گفت: در صورتی که آمریکایی ها به حضور طولانی مدت در عراق اصرار ورزند، ملت عراق آنان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.
هشدار درباره انحراف قیام ها
از سوی دیگر؛ شخصیت ها و اندیشمندان جهان اسلام بر وحدت میان امت اسلام و هوشیاری نسبت به دسیسه های نظام سلطه برای منحرف کردن قیام ها تأکید کردند.
عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی در همایش بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی در تقابل با امپریالیسم غالب بر جهان است.
وی افزود: امام خمینی پرچمدار این بیداری اسلامی هستند.
حکیم تصریح کرد که نباید اجازه داد تا دشمنان، بیداری اسلامی را منحرف کنند.
در همین ارتباط، مصطفی کامالک رئیس حزب سعادت ترکیه نیز تأکید کرد: جهان اسلام نیازمند وحدت است.
وی با اشاره به سلطه گری های امپریالیسم افزود: دادن حق وتو به امپریالیسم در شورای امنیت نشان می دهد که امپریالیسم چگونه می خواهد جهان را به سلطه درآورد. وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹، گفت: این انقلاب امید جدیدی برای بشریت ایجاد کرد که حق بر باطل و مظلوم بر امپریالیسم می تواند پیروز شود.
همچنین مصطفی عثمان، مشاور رئیس جمهور سودان در دومین روز از اجلاس بین المللی بیداری اسلامی پیشنهاد کرد: مسلمانان منشوری برای اتحاد تدوین کنند تا از طریق آن اختلافات را کنار بگذارند. عبدالهادی آونک اندیشمند مالزیایی هم طی سخنانی در این همایش به تأسیس پایگاه های نظامی غرب در منطقه برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: آنان به فکر منافع خودشان هستند و انتظاری بیش از این نیست. آونک تصریح کرد: باید امت اسلام بیداری اسلامی خود را توسعه دهد و در روابطش با سلطه گران تجدیدنظر کند.
رهبر ایران
نقشه راه را نشان دادند
برخی از شخصیت های سیاسی کشورهای اسلامی با دکتر علی اکبر ولایتی دبیرکل همایش بین المللی بیداری اسلامی دیدار و گفت وگو کردند. ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق در این دیدار گفت: برگزاری این همایش در مناسب ترین زمان ممکن بود و قطعاً نقش مؤثری در قیام ملت های مسلمان خواهد داشت.
همچنین به گزارش واحد مرکزی خبر، رمضان عبدالله رئیس جهاد اسلامی فلسطین هم در دیدار با دکتر ولایتی ضمن تشکر از برگزاری این کنفرانس بین المللی گفت: قیام مردم فلسطین با حمایت جمهوری اسلامی ایران ادامه یافته و ما به ملت و رهبری ایران به دیدی پدرانه نگاه می کنیم. وی از بیانات مقام معظم رهبری در نشست افتتاحیه این کنفرانس تقدیر کرد و گفت: ایشان مسیر نهضت های اسلامی و قیام های مردمی در کشورهای اسلامی را به گونه ای ترسیم کردند که دربرگیرنده منافع ملت های مسلمان منطقه است. عبدالله خواستار ایجاد دبیرخانه ای دائمی برای پیگیری مباحث این نشست شد. همچنین نمایندگان نهضت های اسلامی ترکیه و تاجیکستان در دیدارهای جداگانه با آقای ولایتی ضمن قدردانی از برگزاری این کنفرانس خواستار تداوم این حرکت شدند. دکتر محمد صالح، رهبر جنبش مردمی ازبکستان هم در دیدار با دبیرکل کنفرانس بین المللی بیداری اسلامی گفت: برگزاری چنین کنفرانسی موجب افتخار جهان اسلام است و حرکت های مردمی همچون دهه های گذشته چشم به جمهوری اسلامی ایران دارند. وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون قدرت منطقه ای برتر است و این قدرت در جهت منافع مسلمانان جهان شکل گرفته است. رهبر جنبش مردمی ازبکستان تلاش جمهوری اسلامی ایران را برای برقراری صلح در آسیای میانه ستود. گفتنی است؛ در همین راستا، زهیر صندوق نماینده مجلس قانون گذاری فلسطین نیز با مثبت ارزیابی کردن سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بیداری اسلامی تهران گفت: مطالبی که حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنرانی به آنها اشاره فرمودند خواسته ها و منویات قلبی ما بود که از زبان ایشان جاری شد.
وی در گفت وگو با فارس اظهار داشت:با توجه به این سخنرانی باید بگویم که مواضع سیاسی فلسطین و ایران در قبال انقلاب های کشورهای عربی به یکدیگر بسیار نزدیک است

                                                                  منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 171 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (1)

گزیده‌ای از سخنان ولی‌امر مسلمین درباره بیداری اسلامی

گزیده‌ای از سخنان ولی‌امر مسلمین درباره بیداری اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سال گذشته در دیدار با گروه‌های مبارز فلسطینی، به تحولات منطقه و مساله فلسطین اشاره كردند و فرمودند: «شكى نيست كه بر اساس حقايقى كه خداى متعال تقدير كرده است، خاورميانه‌ى جديد شكل خواهد گرفت و اين خاورميانه، خاورميانه‌ى اسلام خواهد بود».
به بهانه‌ی «اتفاقات اخیر در كشور مصر»، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت ‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در ویژه‌نامه‌ای به بررسی تحولات اخیر در كشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه می‌پردازد.

در بخش دیگری از این ویژه‌نامه، گزیده‌ای از سخنان معظم‌له درباره بیداری اسلامی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد:
نفرت و بغض مردم خاورمیانه از آمریكا
ما امروز در يك برهه‌ى حساس به سر ميبريم. اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بكنم - كه شايد در يك مجال كوتاه، برايش استدلال هم نشود ارائه كرد؛ البته مستدل است، منتها شايد در دو كلمه نشود استدلالى برايش بيان كرد - اين است كه مراكز استكبارى جهانى در مقابله‌ى با حركت اسلامى كه نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، دارند آخرين تلاشهاى خودشان را ميكنند. در بسيارى از عرصه‌ها تلاشهايشان و تدابيرشان به بن‌بست خورده و كار از دستشان در رفته است. اين كمربندى كه اينها بر دور مسائل جهانى كشيده بودند و حيطه‌بندى‌اى كه كرده بودند، در حساسترين نقاط روى زمين يعنى خاورميانه، اين كمربند پاره شده - يا سست شده، حداقلش اين است؛ ولى به نظر من پاره شده - و از دستشان در رفته است.
به نظر من امروز نظام سلطه در مواجهه‌ى با حركت اسلامى يك چنين حالتى دارد. جاپايش محكم نيست؛ زيرا بسيارى از شگردهاى تبليغاتىِ استواربنيانِ قديمىِ اينها براى مردم دنيا رو شده است. امروز در جامعه‌ى آمريكا، خشم عميق از حضور قدرتمند لابى صهيونيستى بتدريج دارد توسعه پيدا ميكند. اين نارضائى در بين مردم آمريكا - كه مركز تحرك صهيونيستها و قدرتمندان صهيونيستى و سرمايه‌داران صهيونيست است - بتدريج دارد به وجود مى‌آيد؛ البته رژيم حاكم در آمريكا بر مردم بسيار سخت ميگيرند - يك نوع خاص سختگيرى - و آنچنان اينها را مشغول زندگى و گرفتار زندگى ميكنند كه فرصت سر خاراندن ندارند؛ در عين حال اين حالت دارد به وجود مى‌آيد. اين اطلاعات موثق ماست. در كشورهاى اروپائى هم به يك نحو ديگر. كشورهاى اسلامى كه معلوم است. كشورهاى خاورميانه كه معلوم است. ملتها حالت نفرت - و بعضاً بغض - نسبت به رژيم ايالات متحده و مجموعه‌ى سلطه در دنيا دارند. اين را هم نميتوانند جمع كنند؛ هى تلاش ميكنند، اما نميتوانند جمع كنند.
بیانات در دیدار اساتید دانشگاه 2/4/89

بسیجی گمنام بازدید : 110 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

ما امروز در يك برهه‌ى حساس به سر ميبريم. اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بكنم - كه شايد در يك مجال كوتاه، برايش استدلال هم نشود ارائه كرد؛ البته مستدل است، منتها شايد در دو كلمه نشود استدلالى برايش بيان كرد - اين است كه مراكز استكبارى جهانى در مقابله‌ى با حركت اسلامى كه نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، دارند آخرين تلاشهاى خودشان را ميكنند. در بسيارى از عرصه‌ها تلاشهايشان و تدابيرشان به بن‌بست خورده و كار از دستشان در رفته است. اين كمربندى كه اينها بر دور مسائل جهانى كشيده بودند و حيطه‌بندى‌اى كه كرده بودند، در حساسترين نقاط روى زمين يعنى خاورميانه، اين كمربند پاره شده - يا سست شده، حداقلش اين است؛ ولى به نظر من پاره شده - و از دستشان در رفته است. به نظر من امروز نظام سلطه در مواجهه‌ى با حركت اسلامى يك چنين حالتى دارد. جاپايش محكم نيست؛ زيرا بسيارى از شگردهاى تبليغاتىِ استواربنيانِ قديمىِ اينها براى مردم دنيا رو شده است. امروز در جامعه‌ى آمريكا، خشم عميق از حضور قدرتمند لابى صهيونيستى بتدريج دارد توسعه پيدا ميكند. اين نارضائى در بين مردم آمريكا - كه مركز تحرك صهيونيستها و قدرتمندان صهيونيستى و سرمايه‌داران صهيونيست است - بتدريج دارد به وجود مى‌آيد؛ البته رژيم حاكم در آمريكا بر مردم بسيار سخت ميگيرند - يك نوع خاص سختگيرى - و آنچنان اينها را مشغول زندگى و گرفتار زندگى ميكنند كه فرصت سر خاراندن ندارند؛ در عين حال اين حالت دارد به وجود مى‌آيد. اين اطلاعات موثق ماست. در كشورهاى اروپائى هم به يك نحو ديگر. كشورهاى اسلامى كه معلوم است. كشورهاى خاورميانه كه معلوم است. ملتها حالت نفرت - و بعضاً بغض - نسبت به رژيم ايالات متحده و مجموعه‌ى سلطه در دنيا دارند. اين را هم نميتوانند جمع كنند؛ هى تلاش ميكنند، اما نميتوانند جمع كنند.

بسیجی گمنام بازدید : 349 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

برنامه ریزی برای اقتدار

* دنیای اسلام می تواند در پرتو برنامه ریزی و همکاری متقابل به یک بلوک مقتدر اسلامی تبدیل شود.

* در این اوضاع پرآشوب، اگر امت اسلامی قدرتمند نشود، یقینا دستخوش بحران خواهد شد و به همین علت کشورهای اسلامی باید با گسترش همکاریها در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد، جهان اسلام را به جایگاه مقتدر و پرعظمتی برسانند.

 

 * جهان اسلام، ظرفیتها و امکانات مادی و انسانی فراوانی دارد و می تواند با استفاده صحیح از ظرفیتها و منابع بسیار غنی خود، در رشد و توسعه عمومی جهان نقش برجسته ای بر عهده گیرد.

* نباید اجازه دهیم قدرتهایی که جهان را به صحنه تعارض و درگیری تبدیل کرده اند، به منابع بی پایان جهان اسلام به عنوان یک طعمه نگاه کنند.

* تشکیل بازار مشترک اسلامی، ایده ای کاملا عملی است که تحقق آن، نیازمند فراهم آمدن مقدمات مختلفی است و بانک توسعه اسلامی می تواند در عملی شدن این گونه اهداف نقش مهمی ایفا کند.

* قدرتهای سلطه گر با هر بهانه ای، کشورهای اسلامی را به بلوکه کردن سرمایه ها و داراییها تهدید می کنند که جهان اسلام می تواند با برنامه ریزی برای تمرکز فعالیتهای بانکی کشورهای اسلامی در مجموعه دنیای اسلام، این احساس ناامنی را از بین ببرد.

اصلاح روشها یا تجدید نظر در

اهداف؟

* احتمال خطا و آسیب پذیری در روشها و شیوه ها، همواره وجود دارد، بنابراین همه مسئولان باید با شناسایی دقیق خطاها و عبرت گرفتن از اشتباهات خود و دیگران، روشها را دائما اصلاح کنند.

* برخی به نام نواندیشی و اصلاح، در اهداف تجدید نظر می کنند که این دیدگاه انحرافی در واقع همان ارتجاع و عقب گرد است و در مقابل، برخی به اسم صلابت و پایداری، بر روشهای غلط پافشاری می کنند که این هم تحجر است.

ملاک مشروعیت مسئولان

* در قانون اساسی برای مسئولان رده های مختلف کشور شرایط و وظایفی پیش بینی شده که تحقق آن شرایط و کارآمدی در انجام دادن وظایف قانونی، ملاک مشروعیت مسئولان است.

* از هیچ کس انتظار معجزه نمی رود، اما در عملکرد همه مسئولان باید کارآمدی و نشانه های موفقیت درانجام دادن وظایف محوله، آشکار و ملموس باشد.

ویژگیهای دوران جوانی امام

علی علیه السلام

* پیشتازی در شناخت حقیقت فکر و ایده جدیدی که از جانب پیامبر صلی الله علیه و آله در شرایط سخت آن روز برای بشریت ارائه شد و ایمان به این فکر نو، چشم پوشی از تمام امتیازات و ایستادگی بر این ایمان و تحمل تمام سختیها و تحقیرها و از دست ندادن امید به آینده، از ویژگیهای بسیار مهم دوران نوجوانی و جوانی حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام است که می تواند سرمشق همه جوانان قرار گیرد.

بیداری اسلامی، نتیجه زحمات امام خمینی رحمه الله

 

* با پیروزی نهضت اسلامی در ایران و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی به عنوان یک واقعیت در جهان آغاز شد و گسترش و تعمیق یافت و دنیای اسلام به ویژه نخبگان آن بار دیگر به هویت اسلامی، عزت اسلامی و سرفصلهای اسلام برای احقاق حقوق انسانها گرایش یافت و این واقعیت در واقع به برکت سخنان و شعارهای امام خمینی رحمه الله و ایستادگی ایشان شکل گرفت.

وظیفه جوانان در کارزار فرهنگی

* امروز ما در یک کارزار فرهنگی و سیاسی و در واقع در وسط جنگ دو هویت قرار داریم و دشمن در این میدان جنگ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا امید، انگیزه و ایستادگی نسل جوان را در هم بشکند.

* البته در این میدان سربازان جبهه حق از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت خوبی قرار دارند، ولی دشمن نیز از ابزارهای پیچیده ای استفاده می کند که مقابله با آن بسیار ظریف و دقیق و در عین حال پرجاذبه می باشد.

* نسل جوان باید با خودسازی و بهره گیری از روح پر تلاش خود، تاکتیکهای دشمن را در این کارزار شناسایی کند و با استفاده از ضد تاکتیکها، به مقابله با دشمن برود.

علت دشمنی با نظام اسلامی

* اگرچه مراکز سلطه در تشریح علت دشمنی با نظام اسلامی از موشک و اتم و غنی سازی سخن می گویند، اما حقیقت این است که نظام اسلامی ضمن ارائه الگویی مبتنی بر عقل و منطبق با خواسته های انسانی، عملی بودن تشکیل حکومتی بر پایه اسلام را برای ملتهای مسلمان اثبات کرده و در پرتو پیشرفت سیاسی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و ثبات و پایداری مستمر، هر روز بیش از پیش مورد توجه نخبگان، جوانان و توده های ملتهای مسلمان قرار می گیرد.


درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 11,967
  • بازدید کلی : 66,736
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما