loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 348 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

برنامه ریزی برای اقتدار

* دنیای اسلام می تواند در پرتو برنامه ریزی و همکاری متقابل به یک بلوک مقتدر اسلامی تبدیل شود.

* در این اوضاع پرآشوب، اگر امت اسلامی قدرتمند نشود، یقینا دستخوش بحران خواهد شد و به همین علت کشورهای اسلامی باید با گسترش همکاریها در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد، جهان اسلام را به جایگاه مقتدر و پرعظمتی برسانند.

 

 * جهان اسلام، ظرفیتها و امکانات مادی و انسانی فراوانی دارد و می تواند با استفاده صحیح از ظرفیتها و منابع بسیار غنی خود، در رشد و توسعه عمومی جهان نقش برجسته ای بر عهده گیرد.

* نباید اجازه دهیم قدرتهایی که جهان را به صحنه تعارض و درگیری تبدیل کرده اند، به منابع بی پایان جهان اسلام به عنوان یک طعمه نگاه کنند.

* تشکیل بازار مشترک اسلامی، ایده ای کاملا عملی است که تحقق آن، نیازمند فراهم آمدن مقدمات مختلفی است و بانک توسعه اسلامی می تواند در عملی شدن این گونه اهداف نقش مهمی ایفا کند.

* قدرتهای سلطه گر با هر بهانه ای، کشورهای اسلامی را به بلوکه کردن سرمایه ها و داراییها تهدید می کنند که جهان اسلام می تواند با برنامه ریزی برای تمرکز فعالیتهای بانکی کشورهای اسلامی در مجموعه دنیای اسلام، این احساس ناامنی را از بین ببرد.

اصلاح روشها یا تجدید نظر در

اهداف؟

* احتمال خطا و آسیب پذیری در روشها و شیوه ها، همواره وجود دارد، بنابراین همه مسئولان باید با شناسایی دقیق خطاها و عبرت گرفتن از اشتباهات خود و دیگران، روشها را دائما اصلاح کنند.

* برخی به نام نواندیشی و اصلاح، در اهداف تجدید نظر می کنند که این دیدگاه انحرافی در واقع همان ارتجاع و عقب گرد است و در مقابل، برخی به اسم صلابت و پایداری، بر روشهای غلط پافشاری می کنند که این هم تحجر است.

ملاک مشروعیت مسئولان

* در قانون اساسی برای مسئولان رده های مختلف کشور شرایط و وظایفی پیش بینی شده که تحقق آن شرایط و کارآمدی در انجام دادن وظایف قانونی، ملاک مشروعیت مسئولان است.

* از هیچ کس انتظار معجزه نمی رود، اما در عملکرد همه مسئولان باید کارآمدی و نشانه های موفقیت درانجام دادن وظایف محوله، آشکار و ملموس باشد.

ویژگیهای دوران جوانی امام

علی علیه السلام

* پیشتازی در شناخت حقیقت فکر و ایده جدیدی که از جانب پیامبر صلی الله علیه و آله در شرایط سخت آن روز برای بشریت ارائه شد و ایمان به این فکر نو، چشم پوشی از تمام امتیازات و ایستادگی بر این ایمان و تحمل تمام سختیها و تحقیرها و از دست ندادن امید به آینده، از ویژگیهای بسیار مهم دوران نوجوانی و جوانی حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام است که می تواند سرمشق همه جوانان قرار گیرد.

بیداری اسلامی، نتیجه زحمات امام خمینی رحمه الله

 

* با پیروزی نهضت اسلامی در ایران و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی به عنوان یک واقعیت در جهان آغاز شد و گسترش و تعمیق یافت و دنیای اسلام به ویژه نخبگان آن بار دیگر به هویت اسلامی، عزت اسلامی و سرفصلهای اسلام برای احقاق حقوق انسانها گرایش یافت و این واقعیت در واقع به برکت سخنان و شعارهای امام خمینی رحمه الله و ایستادگی ایشان شکل گرفت.

وظیفه جوانان در کارزار فرهنگی

* امروز ما در یک کارزار فرهنگی و سیاسی و در واقع در وسط جنگ دو هویت قرار داریم و دشمن در این میدان جنگ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا امید، انگیزه و ایستادگی نسل جوان را در هم بشکند.

* البته در این میدان سربازان جبهه حق از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت خوبی قرار دارند، ولی دشمن نیز از ابزارهای پیچیده ای استفاده می کند که مقابله با آن بسیار ظریف و دقیق و در عین حال پرجاذبه می باشد.

* نسل جوان باید با خودسازی و بهره گیری از روح پر تلاش خود، تاکتیکهای دشمن را در این کارزار شناسایی کند و با استفاده از ضد تاکتیکها، به مقابله با دشمن برود.

علت دشمنی با نظام اسلامی

* اگرچه مراکز سلطه در تشریح علت دشمنی با نظام اسلامی از موشک و اتم و غنی سازی سخن می گویند، اما حقیقت این است که نظام اسلامی ضمن ارائه الگویی مبتنی بر عقل و منطبق با خواسته های انسانی، عملی بودن تشکیل حکومتی بر پایه اسلام را برای ملتهای مسلمان اثبات کرده و در پرتو پیشرفت سیاسی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و ثبات و پایداری مستمر، هر روز بیش از پیش مورد توجه نخبگان، جوانان و توده های ملتهای مسلمان قرار می گیرد.


منطق استکبار و وظیفه امت

اسلامی

* منطق استکبار، ترور، زور و تجاوز است و هیچگاه منطق استکبار، گفتگو و مصالحه عادلانه نبوده است و آمریکا به عنوان شرارت مجسم به غیر از تسلط مطلق بر دنیای اسلامی و خاورمیانه به چیز دیگری قانع نیست.

* تجربه نزدیک به 60 سال تلاش بی نتیجه قدرتهای استکباری و رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای مردم فلسطین، و تجربه اخیر ناکامیهای پی در پی آمریکا در عراق و افغانستان، نشان دهنده این است که امت اسلامی می تواند در مقابل کفر و استکبار بایستد.

* امروز دنیای اسلام باید با وحدت کلمه و یکپارچه در مقابل قدرت استکباری آمریکا در هر مکان و به هر شکلی ایستادگی کند.

وظایف پاسداران

* حفظ و تقویت عناصر اصلی تشکیل دهنده هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهم ترین وظیفه فرماندهان و مسئولان سپاه است.

* اخلاص، پارسایی، تعبد و بی اعتنایی به زخارف دنیوی، عناصر مشخص سپاه است که این عناصر باید بیش از پیش تقویت شود.

* سپاه پاسداران باید همزمان با پیشرفت نظامی، روحیه انقلابی و دینی و انگیزه های معنوی را نیز تقویت نماید.

وظیفه نخبگان

* در اسلام بر خلاف دنیای غرب، کسب علم و پیشرفت در میدانهای علمی ملازم با کسب فضیلت و ارتقای معرفت دینی است، لذا نخبگان علاوه بر فعالیت در میدانهای علمی باید هدف خود را در اعتلای انسانیت، عدالت و فضیلت در جامعه قرار دهند.

* ارزش یک نخبه و دانشمند، به نقش آفرینی او در جهت اعتلای کشور در عرصه های علمی و معنوی است.

یاد شهیدان در هفته دفاع مقدس

* نام مبارک شهیدان و نامگذاری یک روز از هفته دفاع مقدس به یاد پرخاطره آنان، حامل مضمونی بزرگ است. این کار نمادین بدین معنی است که هیچ ملتی بدون فداکاری قادر نخواهد بود از هویت و عزت و ناموس خود و از ارزشها و باورها و حقوق خود دفاع کند.

گریز از عرصه هایی که زورگویان و مستکبران جهان بر ملتهای آزاده تحمیل می کنند سرانجامی جز تحقیر شدن و آنگاه گرفتار شدن در چنبره ستم و تجاوز آنان نخواهد داشت، این درس را ملت رشید و بیدار ما به همه آموخت و در تاریخ، ماندگار ساخت.

امروز جهاد پرشکوه فلسطینیان مظلوم که با دست خالی، صهیونیستهای خشن و سنگدل و تا دندان مسلح را عاجز و بیمناک کرده اند، ادامه همان درس جاودانه است و پا در گل ماندن نیروهای اشغالگر در عراق، حاصل این سرمشق کارآموز است در آن مرز و بوم.

شهیدان، گوهر تابناک بر پیشانی دفاع مقدس اند و از اینرو است که هر دل آگاه و وجدان پاکی، تکریم و سپاس آنان را بر خود فرض می شمرد و هر آرزومند سربلندی پرچم اسلام و هر مؤمن به بشارتهای قرآن، بر آنان درود می فرستد.

پروردگارا بهترین سلام و رحمت خود را بر آنان نثار فرما و آنان را با برترین بندگانت محشور کن.

                                                                                              منبع مطلب


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نفس در تاریخ 1391/10/09 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام عزيزم ممنون ازاينكه به وبلاگ سرزدي
وبلاگت خوووووووب بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از شما که به وبلاگم سرزدی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 664
  • بازدید سال : 11,956
  • بازدید کلی : 66,725
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما