loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 183 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

مراسم هفتم زنده یاد سروان پاسدار عیسی صبوری درمیرشمس الین تنکابن برگزار می شود


این مراسم از ساعت 2 لغایت 4 عصر ابتدا در مسجد میرشمس الین وسپس در مزارش واقع در امامزاده با برگزاری مرثیه سرایی  ونوحه خوانب برگزار می شود لازم بذکر است در طی این چند روز مراسم مختلف یادبود در مسجد جامع خرم آباد ، باغ نظر سپاه عباس آباد، سپاه تنکابن ،  و..برگزار شده  است (سروان
پاسدار عیسی صبوری در تاریخ 91/04/16 جهت شرکت در مراسم شهدای الموت به
همراه تعدادی از همکاران راهی این منطقه می شود که متاسفانه براثر حادثه
تصادف مجروح شده ودچار عارضه نخاعی می شود که همکاران وی نیز بصورت سطحی
مجروع گردیده ومداوا می شوند. وی یکی از پاسداران زحمتکش ،پرتلاش با
انگیزه ، فداکار بوده که درطول بیش از یک دهه فعالیت خدمات شایانی به
بسیجیان وسپاه عرضه داشته است .

بسیجی گمنام بازدید : 139 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

مهدی فرحی، معاون وزیر دفاع و رییس سازمان هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درخصوص توان موشک‌های کروز ایران، با بیان اینکه افزایش برد این موشکها از برنامه‌های ماست، اظهار داشت: ما در مورد موشک‌های کروز از کمترین برد یعنی 15 کیلومتر شروع کردیم و پله پله جلو آمدیم.

بسیجی گمنام بازدید : 172 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)


کفاح نصر در مقاله جدیدی به موضوع تهدید رژیم صهیونیستی علیه ایران به آغاز جنگ پرداخت و آن را رؤیای تل‌آویو عنوان کرد که این رژیم گاه‌گاهی آن را تکرار می‌کند.نصر در این مقاله که در جهینه منتشر شد، نوشت: بر خلاف اینکه حزب‌الله بیش از هر حزب دیگری در لبنان،‌ لبنانی‌تر است، ‌اما سران جریان ۱۴ مارس و کسانی که از اسرائیلی‌ها پشت آن هستند، اصرار دارند که حزب‌الله را لشگری از لشگرهای سپاه پاسداران ایران قلمداد کنند. حال، اسرائیل که با حزب‌الله یا به گفته خودشان همان لشگر سپاه ایران، جنگید و جنگ را مقابل آن باخت، هیچ هفته‌ای را به پایان نمی‌رساند الا اینکه ایران را یعنی همه لشگرهای سپاه و ارتش و نیروهای بسیج را به جنگ تهدید می‌کند.
بسیجی گمنام بازدید : 154 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

ما 99 درصد هستیم

  اینها که این روزها ایستاده اند در وال استریت و داد می‌زنند ما 99 درصد از مردم آمریکا هستیم، همه اینها از برو بچه‌های سپاه قدس اند!!،
  یازده سپتامبر، کسری بودجه امریکا و سقوط روزبه‌روز ارزش و محبوبیت آقای اوباما هم احتمالأ، کار سپاه قدس بود!، حتّی گرسنگی مردم سومالی، کوررنگی سازمان ملل و سونامی هایی که در راه اند، همه احتمالأ کار سپاه قدس است!!. کفشی که روزی رد شد از کنار گوش پرزیدنت بوش، توسط یکی از نیروهای مخفی سپاه قدس پرتاب شده بود، احتمالا!! و مردمی که در لیبی می‌جنگند، تمام شان عضو سپاه قدس اند!! جوانان مسلمان مصری در میدان التحریر، زنان و مردان بحرینی، که خواب خادم الحرمین را آشفته کرده‌اند، یک شعبه از سپاه قدس اند، حتماً!!. پس، درود بر سپاه قدس که تا دل آمریکا و اروپا نفوذ کرده و نیرو پیاده کرده است!!،

بسیجی گمنام بازدید : 177 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)


موشک ها اساساً برای ایجاد امکان حمله دقیق به مواضع دشمن ضمن حفظ فاصله توسعه یافته اند. اولین موشک ها در واقع همان راکت ها بودند که فاقد سامانه هدایت بوده ولی از پیشران سوخت جامد استفاده می کردند.

با پیشرفت فناوری های هوافضایی در آلمان نازی، آخرین سال های جنگ جهانی دوم شاهد ظهور نخستین نسل از موشک های کروز و موشک های بالستیک برای حمله به اهداف زمینی بود. موشک وی-1 ساخت این کشور که به بمب پرنده نیز معروف بود، با استفاده از یک موتور هواتنفسی از نوع پالس جت و برخورداری از سامانه خلبان خودکار بر مبنای جایروسکوپ، پدر موشک های کروز و البته دسته ای از هواپیماهای بدون سرنشین رزمی محسوب می شود. موشک بالستیک وی-2 نیز در همان سال ها در آلمان ساخته شد بود.
بسیجی گمنام بازدید : 221 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

شهریور ماه امسال در روز صنعت دفاعی از سه دستاورد مهم در زمینه دریایی با حضور رئیس جمهور و وزیر دفاع در دانشگاه مالک اشتر رونمایی شد؛ اژدر فجر، موتور 850 اسب بخاری بنیان1 و موشک ضد کشتی قادر.

کمی پس از معرفی این موشک و اعلام برخی مشخصات آن از جمله برد 200 کیلومتری آن، دشمن که از اهمیت موشک کروزی با این ابعاد و در عین حال برد زیاد اطلاع داشت از طریق بازوهای رسانه ای خود جنگ روانی جدیدی را در این زمینه آغاز کرد که یکی از اهداف آن زیر سؤال بردن موجودیت پروژه ساخت موشک قادر بود. آنها اعلام کردند که ایران این موشک را نساخته و تنها یک فروند آن را از خارج خریداری کرده است. از اینرو چند روز قبل در مراسمی با حضور فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه تعداد حداقل 20 فروند از موشک های تولید شده قادر به این نیروها تحویل داده شد.

رونمایی از موشک قادر در روز صنعت دفاعی
 
این حرکت پاسخی به اظهارات رسانه های غربی مبنی بر بومی نبودن موشک قادر و اساساً عدم وجود آن در کشور بود. واقعیت این است که هنوز برخی قدرت های غربی باور ندارند که ایران در زمینه صنعت دفاعی به توانمندی طراحی و تولید انبوه دست یافته است و از اینرو پس از معرفی تجهیزات ایرانی اقدام به این گونه سخن پراکنی ها می کنند. اما در مورد موشک قادر با توجه به کارایی عملیاتی بالای این موشک و نقش آن در افزایش بازدارندگی دریایی و تهدید ناوگان دشمن از برد زیاد توسط شناورهای چند ده متری و یا بالگرد و سکوهای خوداتکای ساحلی بسیار رنج آور و ناراحت کننده است از اینرو به اقدامی اینچنینی دست زدند بدون اینکه به یاد بیاروند نمونه قبلی این موشک با نام نور در دها شناور و پرتابگر ساحلی و همچنین بالگردها و هواپیماهای رزمی کشور عملیاتی است.
 
بارگذاری قادر در پرتابگر

به گزارش مشرق، در تصاویر منتشر شده از تحویل قادر به سپاه و ارتش تعداد زیادی از این موشک ها که برای بارگیری در پرتابگرها آماده بودند به نمایش درآمده و ضمناً تصاویر جدیدی نیز از پرتاب آن منتشر شد. در این تصاویر موشک قادر از منطقه ای در عمق خاک به سمت هدف شلیک شده که نشاندهنده اطمینان به برد بالای این موشک و همچنین سامانه های هدف گیری آن است. البته وزیر محترم دفاع در سخنان خود در این مراسم برد موشک قادر را بیش از 200 کیلومتر اعلام نمود که معنای متفاوتی را برای دوربرد بودن این موشک تبیین می کند. همچنین عنوان شد این موشک هم از پرتابگرهای ساحلی، هم شناورها و هم از وسائل پروازی قابل پرتاب است که در صورت پرتاب از هواپیما برد این موشک به میزان زیادی افزایش می یابد.

یکی از نکات قابل توجه عدم افزایش قابل توجه ابعاد این موشک نسبت به نمونه قبلی است. خصوصاً به نظر می رسد این موشک از نظر قطر تفاوتی با نمونه قبلی نداشته و تنها از نظر طول بلندتر از موشک نور است در نتیجه می توان با کمترین تغییرات موشک قادر را از پرتابگرهای موجود به کار گرفت. در ظاهر نیز پرتابگرهای جعبه ای قادر تنها دارای یک برجستگی در جلوی هر جعبه هستند که برای پوشش دادن به طول بیشتر قادر نسبت به نور است. بعلاوه مشابهت سامانه هایی که ارتقاء آنها لازم نبوده است کار تولید انبوه این موشک را چه از نظر هزینه و چه از نظر کاهش فرایند طراحی ساده می کند. مثلاً بالها و موتور کمکی اولیه نیز به نظر یکسان می آیند که اقدامی حرفه ای در توسعه محصول جدید در هر زمینه ای به شمار می رود.

بسیجی گمنام بازدید : 237 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

چندی پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ایهود اولمرت مدعی شده بود که برای آسیب جدی رساندن به تأسیسات هسته‌ای ایران باید طی ده روز 1000 موشک کروز تاماهاوک به سوی تأسیسات آن پرتاب کرد.

این اظهارات اگرچه بلافاصله تکذیب شد ولی تکرار آن از سوی این رژیم به نوعی مبین تهدید غیر رسمی ایران به استفاده از این نوع موشک ها است.

اسرائیل چند سال پیشتر از این در سال 2000 نیز هنگامی که مذاکرات صلح با سوریه در جریان بود، از واشنگتن خواست موشک‌های کروز از نوع توماهاوک را به تل آویو بفروشد که این درخواست در آن مقطع زمانی پذیرفته نشد. تحلیلگران این درخواست رژیم صهیونیستی را استفاده از ابزار تهدید برای پیشبرد مقاصد خود در مذاکرات ارزیابی کردند.

البته کارشناسان دفاعی معتقدند که آمریکا نمی‌خواهد با این اقدام خاورمیانه را بیش از این دچار بی ثباتی نماید. "رابرت هوسون" تحلیلگر جینز می گوید: «آمریکا نمی‌خواهد در چنین زمان حساسی این فناوری را به اسرائیل بفروشد.»

این موشک‌ها قادر به حمل کلاهک هسته‌ای نیز هستند.

از آن سو حتی برخی از تحلیلگران موشکی اسرائیل در مورد کارایی توما‌هاوک در مورد تاسیسات اتمی ایران مردد هستند.  برخی نیز اعتقاد دارند امریکا هیچگاه امکان استفاده از این تکنولوژی را در اختیار اسرائیل قرار نخواهد داد.  "آلون بن دیوید" تحلیلگر دفاعی اسرائیل معتقد است آمریکا ممکن است بمنظور متوقف ساختن برنامه موشکی رقبای اسرائیل از فروش این موشک به اسرائیل خودداری کند.

وی افزود: «اگر آمریکایی‌ها متوجه شوند که اسرائیل به توان موشکی کروز نزدیک شده است، بلافاصله جلوی آن را خواهند گرفت.»

درکنار مطرح بودن بحث موشک های کروز به عنوان یک تهدید علیه ایران، همواره این نگرانی نیز از سوی مقامات و تحلیلگران غربی عنوان شده که ایران دارای انواعی از موشک کروز (حتی با کلاهک هسته ای!) است  

و خود نیز در تلاش برای دستیابی به این تکنولوژی است.

نکات فوق نشان می دهد که موشک های کروز اهمیت استراتژیکی در هرگونه درگیری احتمالی در منطقه خواهند داشت و صد البته نباید از نقش این موشک ها در موفقیت نبردهای مختلف  علیه عراق چشم پوشید. 

در عنوان اول از این سلسله مقالات به معرفی، تاریخچه و انواع موشک های کروز پرداخته شده است.

بسیجی گمنام بازدید : 145 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 اندیشکده «روابط بین‌الملل فرانسه» در مقاله‌ای به قلم «زکی شالوم» می‌نویسد: در بحبوحه بحث‌های عمومی درباره احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل تأکید کرد که هنوز تصمیمی مبنی بر حمله به ایران اتخاذ نکرده است.

فارغ از دلایل بسیاری مبنی بر عدم تحقق چنین حمله ای این اندیشکده نیز دلایل جال توجه خودش را در این باره ارائه کرده است.

اینکه این حمله چقدر موفقیت‌آمیز خواهد بود؟ سوال اساسی است که برای آنها پاسخش روشن نیست.   

توافقی کلی وجود دارد که اسرائیل در مسئله ایران نمی‌تواند موفقیت‌های خود در حمله به رآکتور هسته‌ای عراق در 7 ژوئن 1981، و (بر اساس منابع خارجی) حمله به سوریه در 6 سپتامبر 2007 را تکرار نماید. بارزترین گفته‌ها درباره این مسئله اخیراً توسط ژنرال «مارتین دمپسی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار شده است. او تأکید کرد که اسرائیل نمی‌تواند تمام تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند، و نابودی برخی از این تأسیسات فقط برای مدتی محدود پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را به تعویق می‌اندازد.

رئیس ارتش آمریکا در 14 آگوست 2012 در روزنامه هاآرتص نیز گفته است: اسرائیل قادر به نابودی کامل برنامه هسته‌ای ایران نیست.

خسارات وارده از حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران محدود خواهند بود

دلایل این موضوع را این اندیشکده اینطور عنوان می کند که برخی تأسیسات هسته‌ای ایران در اعماق زمین هستند، و اسرائیل موشکی در اختیار ندارد که بتواند به این عمق نفوذ کند. تأسیسات هسته‌ای ایران در سراسر کشور گسترده هستند، و بنابراین هواپیماهای زیادی برای حمله به آن‌ها لازم است.

این اندیشکده در تحلیل خود می افزاید: معلوم نیست که سازمان نیروهای اسرائیل، به خصوص با در نظر گرفتن نیاز به حفظ توانایی برای دیگر مأموریت‌ها و در جبهه‌های دیگر که ممکن است پس از حمله به ایران به آن‌ها نیاز باشد، برای دستیابی به چنین هدفی کافی باشد. به علاوه اسرائیل باید این احتمال را مد نظر داشته باشد که ممکن است سیستم‌های دفاعی ایران در رهگیری و مورد اصابت قرار دادن هواپیماهای جنگنده اسرائیل که در حال پرواز به سمت اهداف هستند، موفق شوند. حرف آخر این که می‌توانیم تقریباً با قطعیت بگوییم که خسارات ناشی از حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران محدود خواهد بود.

بسیجی گمنام بازدید : 155 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، شورای تحقیقات ملی آمریکا اعلام کرد، سیستم دفاع موشکی آمریکا دچار نقص است بنابراین این کشور مقابل حملات موشک‌های دور بُرد ایران آسیب‌پذیر است.

بسیجی گمنام بازدید : 149 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)


 سلطه جهانی ابرقدرت ها بر کشورهای دیگر به کمک عوامل گوناگونی صورت می گیرد ، یکی ازاین عوامل تهدیدات دریایی با آموزش، اجیرکردن و استفاده از دزدان دریایی برای تسلط ،غارت و حمله به کشتی های تجاری و نظامی کشورها است.

درچند سال گذشته، جامعه بین المللی شمار فزاینده ای از آشوب های سیاسی، تغییرات ژئوپولیتکی و تجدید ساختارتکنولوژی را تجربه کرده است. بی تردید بسط و گسترش رویدادهایی همانند دزدی دریایی درآب های بین المللی – نوع جدید تهدیدات سازمان یافته - به عنوان یکی ازنگران کننده ترین این چالش ها پدیدارشده است.

در چند سال گذشته حملات متعدد دزدان دریایی درآب های بین المللی به ویژه منطقه خلیج عدن به شناورها و کشتی های تجاری ابعاد جدیدی ازتجاوزات منطقه ای و تهدیدات فرامنطقه ای سازمان یافته را دربرابر کشورهای منطقه قرارداده است.

از زمانی که جولان دزدان دریایی درمنطقه خلیج عدن باعث اخلال در روند عادی مبادلات تجاری و تردد کشتی های تجاری ایران در این منطقه شد، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم طبق وظیفه ذاتی خود و ماموریت ابلاغی واردعمل شد و با اعزام مستمر ناوگروه های دریایی به منطقه عدن تا حد زیادی از صدمات و آسیب های دزدان دریایی جلوگیری کرد.
تامین امنیت دردریا امری پرابلماتیک است. یعنی این امرمستلزم مواجه مدبرانه با شرایطی است که غالبا همراه با تنگناها تغییرمی کند. نگرش ها، تدبیرها و درنهایت تصمیمات مدیریتی دراین عرصه باید قاطعانه واثربخش باشد. نیروی دریایی ارتش برای مقابله با تهدید دزدان دریایی درراستای ماموریت ذاتی و ماموریت ابلاغی خود روشی را دردستورکار قرارداد که ازجهات مختلف  قابل تامل و توجه است.

این نیرو برای مقابله با پدیده ای به نام دزدان دریایی و تامین امنیت کشتی های تجاری ازاستراتژی «فرادستی تاکتیکی و فرودستی استراتژیکی» استفاده کرد. دراین اصل مهم امنیتی نیروی دریایی اعزام مستمرناوگروه ها را ازاولویت های خود قرارداد. به صورتی که بلافاصله پس ازبازگشت یک ناوگروه ازخلیج عدن ناوگروه بعدی با تمام قوا و امکانات اعزام می شود .

دراین اصل نیروی دفاعی با سرعت عمل و واکنش سریعتر و درنهایت قدرت تدافعی بیشتربه مصاف دشمن می رود  و درحقیقت فرصت نفس کشیدن و جولان دادن را از دشمن می گیرد. حالا این دشمن چه تهدید نظامی باشد و چه تهدید از سوی دزدان دریایی .

ویژگی دیگراین استراتژی مهم که موجب اهمیت یافتن نقش آموزش درآن می شود، ویژگی مستمربودن آن است. دراین صحنه نبرد نیرویی شانس بیشتری برای پیروزی دارد که این استراتژی را به خوبی اجرا کند و درطراحی برنامه های عملیاتی خود به نقش آموزش به اندازه دیگرعناصر نظامی، سیاسی و حتی بیشتر ازآنها اهمیت دهد.

مصداق بارز این موضوع استفاده از دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) درناوگروه های اعزامی به خلیج عدن است. نیروی دریایی در راستای استفاده بهینه از نقش آموزش درنبرد تعدادی از دانشجویان داشگاه دریایی امام خمینی (ره) را هم همراه با ناوگروه ها به خلیج عدن اعزام می کند تا هم بعد دفاعی خود را تقویت و هم نقش آموزشی را برای دانشجویان داشته باشد.

بسیجی گمنام بازدید : 134 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

بیانیه‌ سپاه علیه فیلم موهن
 












برپایه این خبر در این بیانیه آمده است: سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونیستی حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است. 

این بیانیه، چاپ کاریکاتورهای کاریکاتوریست‌ دانمارکی، تولید فیلم توهین‌آمیز فتنه، به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن توسط کشیش آمریکایی، ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در سوئیس و حجاب در فرانسه و اینک ساخت و پخش فیلمی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط کارگردانی صهیونیست را از جمله مصادیق جدید عرصه رویارویی صهیونیسم و غرب با اسلام در قرن جدید معرفی و افزوده است: بی‌تردید امواج بیداری جهانی و نهضت ضدصهیونیستی و ضدسرمایه‌داری که هم‌‌اکنون حتی قاره آمریکا و اروپا را تحت تأثیر جدی قرار داده است مانع دست‌یابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضداسلامی در این صحنه زشت، خواهد شد. 

این بیانیه با محکومیت شدید اقدام سخیف و اهانت‌آمیز دشمنان اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر معرفی و تأکید کرده است: موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملین آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد؛ انتظاری که در صورت بی‌اعتنایی سرانجام آنان را به قعر جهنم ناشی از خشم مقدس امت اسلام خواهد فرستاد. 
بسیجی گمنام بازدید : 134 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.


 هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.

بسیجی گمنام بازدید : 104 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

همه ساله در سالروز آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح کشورمان طی مراسم رژه در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) به نمایش نیروها و تجهیزات خود می پردازند.

به طور معمول برخی تجهیزات قبلا معرفی شده و در رژه در معرض دید عموم خبرنگاران داخلی و خارجی قرار می گیرد، بعضی از آنها برای اولین بار در این رژه ها معرفی شده و به نمایش در می آید و البته تعداد اندکی هم بدون هیچ گونه معرفی خاصی فقط از مقابل جایگاه عبور کرده مانند پهپادی که در چند رژه اخیر در کنار پهپاد سفره ماهی نمایش داده می شود.

هر چند اینگونه اتفاقات بیشتر در تهران می افتد اما گاهی در رژه های شهرهای دیگر هم تسلیحات بسیار مهم به نمایش در می آید مانند موشک خلیج فارس که در اولین نمایش عمومی، همزمان با رژه تهران در بوشهر نیز حضور داشت ویا برخی مواقع هم موشک های مهمی پیش از آنکه در تهران دیده شوند مدتها در رژه شهرهای دیگر حضور داشته اند مانند موشک های هوا به سطح روسی مربوط به هواپیمای بمب افکن تاکتیکی سوخو-24 از جمله موشک ضد رادار خا-58. حضور پرتعداد ادوات تولید شده در رژه شهرستان ها هم از نکات قابل توجه و تأیید کننده کاربردی شدن آن تجهیزات در سراسر کشور است.

بسیجی گمنام بازدید : 120 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای پس از مکاتبه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد این بازی ضد ایرانی بوده و جلوی پخش آن گرفته خواهد شد.
در این راستا معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفته با کمک نهادها و ارگانهای مربوطه از پخش بازی‌ آرما سه که با هدف تخریب افکار عمومی ساخته و با قصد سوء در بازار کشور توزیع شده، جلوگیری می شود. 
گفتنی است بازی رایانه‌یی Arma III با محوریت حمله به نیروهای دشمن در منطقه درگیر نیروهای ناتو، با داستانی ساختگی نقطه درگیری را نیروهای ایرانی مستقر در منطقه را معرفی می‌کند. در این بازی سعی شده تا نیروهای ایرانی را متخاصم معرفی و محوریت درگیری‌ها را بر آن اساس متمرکز کند.
بسیجی گمنام بازدید : 183 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

اندیشکده «شورای آتلانتیک» در مقاله‌ای به قلم «خورخه بنیتز»، می‌نویسد:سامانه ضدموشکی آمریکا دچار نقایصی جدی است و به همین دلیل توان مقاومت در مقابل حملات موشک‌های دوربرد ایران را ندارد. دانشمندان پیشنهاد کرده‌اند این سامانه را کلاً خراب و سامانه‌ای پیشرفته‌تر از نو بسازند.

* سامانه دفاعی ضد موشکی آمریکا دچار نقایصی عمده است

بسیجی گمنام بازدید : 114 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

در رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور هر سال علاوه بر تجهیزات موشکی که در بخش اول گزارش به آن پرداختیم، انواع تجهیزات زمینی و دریایی نیز به نمایش در می آید.

در بین تجهیزات غیرموشکی هم تعدادی از سال های گذشته تاکنون همواره حضور داشته اند که تغییرات چندانی در آنها دیده نمی شد. اما به مرور نمونه های بهسازی شده، جای آنها را در مراسم 31 شهریور گرفتند. از آن جمله می توان به انواع تانک ها و نفرهای موجود در ایران و نیز ساخت خود ایران مانند تانک های ام-60، چیفتن، تی-72 و نفربرهای بی-تی-آر-82، بُراق، انواع توپ های سطح به سطح کششی و خود کششی با کالیبرهای مختلف، توپ های پدافند هوایی، تجهیزات راداری و مخابراتی مختلف را می توان نام برد.

سال 85

طبق اعلام مسئولان در رژه این سال علاوه بر پهپادهای شناخته شده مهاجر و صاعقه و ابابیل، نمونه های جدیدی با نام خاتم، قائم، صیاد و مرصاد نیز حضور پیدا کرده اند که هنوز هم اطلاعات خاصی از اغلب آنها در دست نیست.

تانک تی-72زد که نمونه بهسازی شده تانک های قدیمی شرقی مانند تی-55 هستند و نسل دوم تانک بومی ذوالفقار از جمله ادوات زرهی بودند که در این رژه حضور داشتند.


تانک تی-72زد

بسیجی گمنام بازدید : 125 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

در ادامه گزیده ای از اظهارات سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادواره شهدای پایگاه شهید مطهری به نقل از فارس می آید:

بسیجی گمنام بازدید : 107 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دقایقی پیش همزمان با رژه بزرگ نیروهای مسلح که با حضور رئیس جمهور در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی در حال برگزاری است جدیدترین سامانه پدافند هوایی سپاه پاسداران با نام رعد به نمایش درآمد. این سامانه پدافندی مجهز به موشک‌های طائر2 می‌تواند اهداف را در فاصله 50کیلومتری و در ارتفاع 75هزار پا مورد هدف قرار دهد. این سامانه چه در داخل طراحی و تولید شده است پیشرفته‌تر از نوع شرقی آن یعنی سامانه بوک است.

تولید و به کارگیری این سامانه می‌تواند توان پدافندی کشور را در بخش‌های مختلفی ارتقاء داده و کامل کند.

بسیجی گمنام بازدید : 109 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 شورای تحقیقات ملی آمریکا در سپتامبر سال 2012، گزارشی را پیرامون دفاع موشکی ایالات متحده منتشر کرد. عنوان این گزارش: تحلیل دفاع در برابر موشک‌های بالستیک: ارزیابی مفاهیم و سیستم‌های پدافند مرحله پرتاب موشک‌های بالستیک در مقایسه با دیگر گزینه‌ها است.

پنتاگون سال‌های متمادی است که تلاش می‌کند تا وسیله‌ای برای سرنگون کردن موشک‌های بالستیک که احتمال می‌رود از ایران شلیک شوند، پیدا کند. این تلاش به معنی ایجاد و توسعه تعداد زیادی از موشک‌های رهگیر گران قیمت برای سرنگون ساختن موشک‌های [بالستیک] در مرحله میانی است. این طرح حتی به طور جاه‌طلبانه‌تری، انهدام موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری ( یعنی درست پس از شلیک و در زمانی که هنوز موتور موشک درحال اشتعال است ) را دنبال می‌کند. اما گزارش جدید نشان می‌دهد اقدامات برای ایجاد موشک‌های رهگیر [به منظور انهدام موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری] محکوم به شکست است.

بنا به اعلام شورای غیر حزبی تحقیقات محلی، ایالات متحده نباید بیشتر از این منابع و پول خود را در سیستم پدافند موشکی مبتنی بر رهگیری موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری هزینه کند. این شورا استدلال می‌کند که بهتر است این منابع صرف اقدامات عملی‌تری برای انهدام موشک‌ها در مرحله ورود آنها به جو شود. همچنین گزارش این شورا که بودجه آن از سوی آژانس دفاع موشکی ارتش ایالات متحده تامین شده، طرح تجهیز سواحل شرقی ایالات متحده به پایگاه‌های موشک‌های رهگیر ( که پیش از این اتاق خطر از آن انتقاد کرده بود ) را تایید می‌کند.

بسیجی گمنام بازدید : 103 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

در ادامه گزیده ای از سخنان سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار کریم بهرامی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد به نقل از سپاه نیوز می آید:

  • برای مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم است همه ما ملت ایران، ضمن کسب بصیرت کامل و شناسایی ترفندهای دشمنان، این آگاهی و بصیرت را به دیگران منتقل کنیم.
  • اهدافی که رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای انقلاب ترسیم فرموده بودند با حمایت کامل مردمی محقق می‌شود.
  • دشمنان انقلاب وقتی از توطئه‌ها و ترفندهای مختلف علیه ملت ایران نتیجه نگرفتند به دنبال ترفندهای جدیدی هستند که بتوانند انگیزه و روحیه مردم را پایین آورده و ایجاد ناامید کنند. غافل از اینکه ملت ایران هوشیارتر و بصیرتر از هر زمان دیگر، تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
  • بر اثر ایستادگی، مقاومت و بصیرت ملت ایران بود که فتنه 88 خنثی و دشمنان ایران اسلامی مایوس شدند.
  • ملت ایران در روز «9 دی» با حضور پرشور خود در صحنه انقلاب پاسخی دندان شکن به دشمنان داده و اعلام کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و رمز موفقیت کشور را در این ارتباط و دلدادگی می‌بینند.
  • روند امنیت و ضریب نفوذ امنیت در کشور بویژه در شمال غرب کشور در سایه مجاهدت‌های نیروهای مسلح مستقر در منطقه بسیار عالی است. ملت ایران امروز به الگوی همه کشورهای مسلمان جهان تبدیل شده که این همان صدور انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به جهان است.
  •  
  • 40 روز پیش یک فروند بالگرد نظامی بر اثر نقص فنی در اطراف شهرستان سردشت سقوط کرد در اثر این سانحه چهار نفر از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار کریم بهرامی به شهادت رسیدند.

بسیجی گمنام بازدید : 95 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

هواپیماهای رادار هشدار زودهنگام و کنترل هوابرد را باید از جمله مهمترین دستاوردهای نظامی سال های جنگ سرد دانست. رادارها که در جنگ جهانی دوم در ساختار نیروهای دفاع هوایی جای گرفتند از مسافت های بسیار دور، نزدیک شدن دسته بمب افکن ها و جنگنده های دشمن را آشکار کرده و به اطلاع فرماندهان می رساندند. در نتیجه با تخصیص میزان کافی از توان دفاعی به سمت اصلی حمله دشمن، دفاع مناسبی شکل می گرفت.

ناتوانی رادارهای زمینی در پوشش مناطق بین عوارض طبیعی، عدم توانایی در ردگیری اهدافی که در پس انحنای زمین قرار می گرفتند و کمترین ارتفاع پروازی اهداف که برای رادار قابل کشف بود از جمله دلایل به وجود آمدن فکر استقرار این وسیله مهم روی هواپیماها به شمار می روند.

 
نمونه جدید آواکس های آمریکا بر مبنای بوئینگ737(تصویر بالا) و نمونه قدیمی بر مبنای بوئینگ707(تصویر پائین)
بسیجی گمنام بازدید : 101 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در خصوص مقابله پدافند هوایی با هواپیماهای جاسوسی در جنگ الکترونیک گفت: ما در 10 سال اخیر اخطارهای بیشماری حتی به هواپیماهای آواکس آمریکایی که در فضای عراق و حاشیه‌های آزاد خلیج فارس پرواز می‌کردند، داده‌ایم.

وی افزود: پرواز این هواپیمای آواکس با آن همه پیچیدگی بعضا از قوانین بین‌المللی و صنعت هواپیمایی تخطی می‌کرد و اگر نزدیک می‌شد ما بلافاصله به آن اخطار می‌دادیم.

 

* دستیابی به توان منهدم کردن GPSها

اسماعیلی ادامه داد: سامانه‌های پیچیده‌ای بر روی آواکس‌ها نصب است اما اگر قرار باشد یک هواپیمای جنگ الکترونیک مثل هواپیمای E3C، جنگ الکترونیک عظیمی در همه طیف‌ها انجام دهد، نمی‌تواند موفق باشد چون خودش هم باید پرواز کند و رادارش در طیفی روشن باشد، پس طبیعتا اگر در همه طیف‌ها هم بخواهد جنگ الکترونیک انجام بدهد محکوم به افتادن است و اگر بخواهند سامانه GPS را از کار بیاندازند و از ماهواره استفاده نکند طبیعتا خودش هم محکوم به گمراه شدن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ما در برابر جنگ الکترونیک دشمن هم از سیستم استفاده می‌کنیم و هم از خنثی‌سازی، اظهار داشت: ما امروز GPS Jammer هایی داریم که خیلی راحت می‌تواند سامانه‌های GPS را منهدم کنند.

بسیجی گمنام بازدید : 121 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 گویا روزنامه اسرائیلی«یدیعوت آحارونوت» زود تر از سران اسرائیل پیام نظامی ایران را درک کرده است . این روزنامه امروز در مقاله ای مفصل به شرح تبعات پرواز یک بهپاد بر فراز آسمان سرزمین های اشغالی پرداخته است و علاوه بر آنکه درباره ضعف های دفاعی صهیونیست ها  شرح مبسوطی را ارائه داده ،از این امر سخن به میان آورده است که پیام نظامی   ایران را باید شنید پیامی که هشدارهای صریحی را در بطن خود نهفته دارد و هم ضعف های اسرائیل را برملا میکند و هم قدرت بازدارندگی ایران . متن کامل این مقاله اعتراف گونه را با هم میخوانیم.
بسیجی گمنام بازدید : 183 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نیروگاه هسته ای دیمونا

 پایگاه خبری نهرین نت نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین را صبح روز شنبه در شمال صحرای نقب در فلسطین اشغالی شناسایی و سرنگون کرد و یگان های ارتش در محل برای جستجو جهت یافتن لاشه و اجزای این هواپیما به منظور شناسایی هویت آن مستقر شدند.

رادیوی رژیم صهیونیستی گفت: این حادثه در منطقه جبل الخ لیل روی داد و یک یگان مراقبت هوایی هواپیمای یاد شده را بر فراز دریا در منطقه نوار غزه رصد کرد که در مسیر شرق به سمت فلسطین اشغالی پرواز می کرد.

این رادیو افزود: تصمیم به سرنگون کردن هواپیما بعد از ورود آن به یک منطقه غیرمسکونی گرفته شد و جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل به پرواز در آمده و این هواپیما را همراهی کرده و در منطقه جبل یاتیر منهدم کردند.

این رادیو گفت: یگان های نظامی همه اجزای این هواپیما را برای بازبینی و تجزیه و تحلیل آن جمع آوری می کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره طرفی که درپس پرده ارسال این هواپیما بوده است، خودداری کرد اما رادیوی این رژیم گفت: این باور وجود دارد که هواپیما از نوار غزه به پرواز در آمده و حاوی مواد منفجره نبوده بلکه ماموریتی اطلاعاتی داشته است.

به نوشته نهرین نت، با وجود تلاش فرماندهان رژیم صهیونیستی برای به تصویر کشیدن سرنگونی هواپیما به عنوان عملیاتی دلاورانه و ستایش ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از فرمانده نیروی هوایی و این عملیات که آن را موفقیت آمیز خواند اما این حادثه شکست مفتضحانه دستگاههای پیشرفته راداری و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را ثابت می کند به گونه ای که هواپیما در عمق حدود ۶۰ کیلومتری فلسطین اشغالی پرواز می کرده است تا اینکه به مسافت ۴۰ کیلومتری از راکتور دیمونا رسیده است.

نهرین نت افزود: این وضعیت میزان قدرت ارسال کننده هواپیما برای نفوذ به درون فلسطین اشغالی را نشان می دهد و همچنین به نظر می رسد که هدایت از راه دور و به شیوه ای حرفه ای و با قدرت بسیار بالا بوده است.

پایگاه خبری نهرین نت نوشت: حال این سوال بزرگ مطرح است که چه کسی در پس پرده عملیات نفوذ هواپیمای کنترل از راه دور بوده است؟ پاسخ هرچه باشد این حادثه بر ناتوانی رژیم صهیونیستی در محافظت از عمق فلسطین اشغالی حکایت دارد زیرا یک هواپیما می تواند به حساسترین هدف یعنی راکتور هسته ای دیمونا نزدیک شود که خط قرمز این رژیم و همه موجودیت و حیاتش به شمار می رود.

بسیجی گمنام بازدید : 121 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سردار جمال‌الدین آبرومند معاون هماهنگ‌کننده سپاه در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای رژیم صهیونیستی بر ایرانی بودن پهپاد که در سرزمین‌های اشغالی منهدم شد گفت: این موضوع چند وجه دارد، ابتدا ممکن است این اقدام که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته یک عملیات روانی باشد. 
 
وی افزود: موضوع دیگر این است که رژیم صهیونیستی دشمنان بسیار زیادی دارد و از طرفی علی‌رغم ادعاهای این رژیم در خصوص گنبد آهنین و توانایی‌های سپر دفاعی‌اش حضور این پهپاد با فرض اینکه عملیات جنگ روانی نباشد بیانگر این است که این سپر دفاعی خیلی کارآیی ندارد و فاقد توانمندی لازم است. 
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه تاکید کرد: با توجه به اینکه آنها ادعا کرده‌اند این پهپاد تا 100 کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده نشاندهنده این است که رژیم صهیونیستی ضعف‌های بسیار زیادی دارد.

به گزارش جهان،‌ نفوذ یك هواپیمای بدون سرنشین تجسسی در عمق آسمان فلسطین اشغالی و نزدیكی تاسیسات اتمی دیمونا، محافل صهیونیستی را غافلگیر و نگران كرده است.
بسیجی گمنام بازدید : 119 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سید حسن نصرالله امشب طی سخنان مهمی که به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی المنار لبنان پخش شد به مواضع این حزب در قبال نفوذ پهپاد به سرزمین های اشغالی اشاره کرد.

محورهای مهم سخنان دبیرکل حزب الله لبنان به نقل از فارس به شرح زیر است:

مقاومت لبنان یک هواپیمای شناسایی لبنانی را ارسال کرد و ما با یک عملیات ویِژه و منحصر روبرو هستیم.این هواپیما که به حریم هوایی فلسطین اشغالی نفوذ کرد، ساخت ایران است و جوانان لبنانی آن را مونتاژ کردند.

 اسرائیل درباره موضوع کشف هواپیمایی شناسایی به اسرائیلی ها دروغ می‌گوید. ما اسرائیلی ها را در زمینه کشف قدرت هواپیما از نظر جمع آوری اطلاعات به حال خود می گذاریم.

ما بخشی از توانمندی و قدرت خود را آشکار می‌کنیم و بخش بزرگی از آن را پنهان نگه می داریم و این عملیات قدرت مقاومت را آشکار می‌کند و باید حجم و میزان نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم اسرائیل را متذکر شد.

حق طبیعی ما است که پروازهای شناسایی به داخل فلسطین اشغالی انجام دهیم و این اولین و آخرین پروازهای شناسایی هم نخواهد بود.

دستاورد هواپیمای شناسایی این بود که صدها کیلومتر با عبور از سیستم های دفاعی اسرائیل پرواز کرد.

ما اسم این عملیات را «شهید حسن ایوب» نامگذاری کردیم که از بنیانگذاران این نیرو در حزب الله بود و می خواهیم این هواپیما را «ایوب» نامگذاری کنیم.

 نمی توان در لبنان از خط مقدم و پشت جبهه سخن گفت و خط مقدم همه مساحت کار دشمن است. کسی که از انبارها در منطقه النبی‌شیت سخن می گوید همچنین از حادثه منطقه خرده سلم نیز حرف می زد و مشکل آنها انبارها نیست بله اصل وجود مقاومت است که با دشمن اسرائیلی می جنگد و در برابر طرح آن در منطقه می ایستد.

انبارهای مقاومت باید سری و محرمانه باقی بماند و همه اقدامات درباره آن دنبال می شود و ما اقدامات زیادی را دنبال می کنیم و ممکن است که هرگونه اشکال فنی یا انسانی همانطور که در منطقه النبی شیت روی داد، بروز کند.

از آغاز حوادث در سوریه ما موضع سیاسی روشنی داشته ایم. ما براساس اصول و مبانی فکری و شرعی و سیاسی روشن، موضع خود را درقبال بحران سوریه تعیین کردیم و این برداشت ما است.

از آغاز بحران سوریه، برخی طرف ها در معارضه سوریه حزب الله را به نبرد در سوریه متهم کردند و سخن مطرح شده درباره اینکه ما مبارزان خود را به سوریه اعزام کرده‌ایم کذب محض بوده و همچنان کذب است.

از همان آغاز حوادث سوریه روشن بود که هدف درگیر کردن نام حزب الله است و تا این لحظه ما در کنار نظام سوریه نجنگیده‌ایم.

شهدایی که می‌گویند در سوریه شهید شده‌اند کجا هستند این در حالی است که ما شهدای خود را آشکارا تشییع می‌کنیم و از آن خجالت نمی‌کشیم.

لبنانی ها در تعدادی از روستاهای مرزی در داخل خاک سوریه سکونت دارند و تعداد آنها نزدیک به 30 هزار لبنانی است.

گروههای مسلح به لبنانی‌های مقیم در برخی روستاهای مرزی در داخل خاک سوریه تعدی و حمله کرده اند.

بخش اعظم اهالی این روستاهای مرزی تصمیم گرفته‌اند که در خاک خودشان باقی بمانند و از خودشان دفاع کنند.

بسیجی گمنام بازدید : 202 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

"ما یک پهپاد شناسایی را در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا رهگیری و منهدم کردیم." این جمله مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته آغازگر جدیدترین مرحله از رویارویی رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان بود. مقامات نظامی اسراییلی به همراه این خبر، تصاویری کوتاه از رهگیری و منهدم کردن پهپاد مورد نظر را نیز به نمایش گذاشتند. از همان لحظه انتشار این خبر اولین سوال این بود: این پهپاد متعلق به کیست؟ بسیاری از کارشناسان از همان ابتدا تحلیل کردند که به احتمال زیاد تنها گروهی که شهامت این گونه زورآزمایی با رژیم صهونیستی را دارد حزب الله لبنان است.

این پیش بینی صحیح بود و سید حسن نصرالله، پنج شنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی در مورد این پهپاد و ریشه های آن سخنانی مهم را مطرح کرد. دبیر کل حزب الله لبنان در صحبتهای خود صراحتا اعلام کرد که پهپاد مورد نظر که در عمق سرزمین های اشغالی شناسایی شده متعلق به آنها بوده و نام آن به یاد شهید مشهور و متخصص حزب الله، «ایوب» نهاده شده است.

سیدحسن نصرالله اعلام کرد: "پرنده مورد نظر ساخت ایران بوده است و توسط جوانان لبنانی مونتاژ شده است." وی اعلام کرد این پهپاد گونه پیشرفته تر از پهپاد «مرصاد» است.
بسیجی گمنام بازدید : 119 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که گفته بود: «ما تنها با این کار، بخشی از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم اما وقتی من تنها به جزئی از موضوع اشاره می‌کنم بدین معناست که به امید خدا وعده غافل‌گیری‌های بیشتری را در آینده می‌دهم.» تصریح کرد: «منظور سید از غافل‌گیری‌های بیشتر، پخش فیلم‌ها و عکس‌هایی با دقت بسیاربالا از پایگاه‌های موشک‌های بالستیک و دوربرد رژیم صهیونیستی، فرودگاه‌های نظامی و شهری و به‌طور خاص تأسیسات اتمی "دیمونا"ست.

وی افزود: «فیلم‌ها و تصاویری که پهپاد "حسین الایوب" از این مناطق حساس و استراتژیک گرفته است، به‌زودی از سوی یکی از رسانه‌های ذیربط پخش می‌شود که پیش‌بینی می‌شود پخش این تصاویر با کیفیت، زلزله روانی بزرگی را در میان صهیونیست‌ها ایجاد و آنها را شوکه کند.»

روزنامه انگلیسی "ساندی‌تایمز" نیز در شماره امروز خود با اشاره به تصویربرداری‌های مهم پهپاد حزب‌الله نوشت: این پهپاد، از تأسیسات اتمی دیمونا نیز تصویربرداری کرده است.


تصویر هوایی از یکی از پایگاه‌های موشکی رژیم صهیونیستی

ساندی‌‌تایمز مدعی شده است که کارشناسان و متخصصان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این پهپاد را از لبنان با همکاری حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی ارسال کرده است.

این در حالی است که دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، "حزب‌الله لبنان" را مسؤول ارسال این پهپاد به آسمان سرزمین‌های اشغالی معرفی و تنها تولید قطعات این پهپاد را بر عهده ایران ذکر و تأکید کرد که ارسال این‌گونه پهپادها در راستای ادامه نقض آسمان و حریم هوایی لبنان توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ادامه خواهد یافت.
بسیجی گمنام بازدید : 102 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 فقط چند ساعت از ظهر 31 شهریور گذشته بود كه هواپیمای محمد و خالد از پایگاه سوم شكاری همدان بلند شد. اما حالا بعد از 32 سال این دو خلبان كه یكی شیعه بود و دیگری اهل سنت، كم‌كم هوای نشستن در خاك میهن به سرشان افتاده است.

به گزارش رجانیوز، 13 فروردین ماه سال 1358 برای اولین بار شهر مهران توسط ارتش عراق بمباران شد. از آن روز تا یك سال و نیم بعد كه بعثی‌ها رسما به ایران حمله كردند، چندین درگیری بین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و هواپیماهای متجاوز عراقی شكل گرفت. 

پرواز با آلفارد، نشستن در كوت

31 شهریور 59 عملیاتی با نام انتقام از سوی نیروی هوایی ارتش طرح ریزی شد. قرار بود دو گروه پروازی به نام‌های "البرز" و "آلفارد" از دو پایگاه سوم شکاری همدان و پایگاه ششم شکاری بوشهر به پرواز درآیند. ابتدا در ساعت 16:30 نخستین گروه پروازی با نام البرز از پایگاه ششم به پرواز در می آمد و پایگاه هوایی شعبیه را بمباران می کرد. 
سپس در ساعت 17:25 گروه پروازی دوم با نام آلفارد از پایگاه سوم شکاری به پرواز در می آمد و پایگاه هوایی کوت را بمباران می کرد.

چهار فانتوم گروه اول بلند شدند. ارتش عراق كه انتظار این عملیات را نداشت غافلگیر شد و تا بخودش بیاید اهداف مد نظر بمباران شده بد تا حدی كه نقل میكنند خلبان هواپیمای چهارم به دلیل این که اکثر هدف ها منهدم شده بود، به سختی هدفی را پیدا و آن را منهدم می کند!

شهید محمد صالحی

بسیجی گمنام بازدید : 107 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

«مرکز مطالعات بین‌المللی و راهبردی» آمریکا می‌نویسد: گرچه آمریکا اعلام کرده است که حمله نظامی به ایران آخرین راه‌حل در روند مذاکرات است ولی باید این را نیز در نظر داشته باشد که این حمله منطقه را بی‌ثبات می‌کند و خود آمریکا و اسرائیل و منافعشان از انتقام ایران در امان نخواهند ماند. ترکیه و روسیه خواستار این هستند که اسرائیل ابتدا در مورد برنامه هسته‌ای خود شفاف‌سازی کند و بعد در مورد برنامه‌ هسته‌ای ایران جنجال‌سازی کند.

 

*ترکیه و روسیه بر حل دیپلماتیک مسئله هسته‌ای ایران اصرار دارند

مذاکرات هسته‌ای ایران به نقطه بحرانی رسیده است. حمله‌ نظامی علیه ایران ممکن است به ایجاد شکاف‌های جدی در روابط آمریکا با روسیه و ترکیه منجر شود. رهبران ترکیه و روسیه با دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای مخالف هستند؛ دلیل‌شان این است که این موضوع تعادل قوا در منطقه را به هم می‌زند؛ ولی هیچ گزینه‌ای جز حل دیپلماتیک این بحران نمی‌بینند زیرا هرگونه اقدام نظامی علیه ایران باعث می‌شود که درگیری گسترده‌ای ایجاد شود و به عواقبی مصیبت‌بار منتهی شود.

متحدان روسی این بحث را مطرح می‌کنند که هنوز هم برای مذاکره وقت هست، چرا که ایران دستکم 7-5 سال دیگر زمان نیاز دارد تا بتواند سلاحی هسته‌ای بسازد. اطمینان آمریکا و اروپا به روند مذاکرات دارد کمرنگ می‌شود و اوباما مهار را به عنوان گزینه‌ای سیاسی رد کرده است و تایید کرده که حمله نظامی آخرین راه‌حلی خواهد بود که از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای ممانعت به عمل آورد.

بسیجی گمنام بازدید : 143 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد،اظهار داشت: قدرت نظامی یکی از مولفه‌های اصلی تامین کننده امنیت ملی است. عنصری که نه فقط در مباحث نظامی بلکه در روابط بین‌المللی نیز تاثیرگذار و سیاست بین‌المللی ناشی از آن است.

وی افزود: قدرت نظامی در وهله اول برای جلوگیری از جنگ است شناخت این قدرت نظامی به ویژه در عصر کنونی حائز اهمیت ویژه است. به دلیل جنگ‌هایی که در آن مطرح است مانند جنگ‌های شبکه‌ای، اطلاعاتی، سایبری، هوشمند و نسل‌های جدید جنگ که در نسل چهارم و پنجم قرار داریم.

وحیدی ادامه داد: فناوری‌ها عنصری مهم در تشکیل نیروهای نظامی و در ادامه قدرت نظامی هستند. ما شاهد بودیم که سلاح هسته‌ای فقط یک سلاح نبود و یک دوره طولانی بازدارندگی بین دو قدرت جهان ایجاد کرد.

وزیر دفاع تاکید کرد: امروز ماهواره‌ها شکل دهنده نوع ارتباط بین‌المللی هستند و قطع شبکه‌های ما از ماهواره نیز بخشی از جنگ غرب با ما بود.

وی با اشاره به سپرهای موشکی دفاعی آمریکا در منطقه گفت: سلاح‌های پدافند موشکی که آمریکا در دنیا و منطقه به دنبال آن است فقط یک شبکه پدافندی را شکل نمی‌دهد بلکه در جهت قدرت نظامی ای است که بر روابط بین‌الملل تاثیر می‌گذارد.

بسیجی گمنام بازدید : 103 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

تایپ 10

کشور ژاپن به عنوان یک اقلیم جزیره ای در شرق دور مکانی است که آنچنان برای نبردهای زرهی ایده آل به شمار نمی آید. با نگاهی گذرا به تاریخ جنگ دوم جهانی نیز متوجه خواهید شد که ژاپن به نوعی تنها کشور درگیر در جنگ بود که توان زرهی آنچنانی در اختیار نداشته و توان آن در این بخش به تعدادی از تانکهای سبک آبی و خاکی محدود بود.

اما با آغاز جنگ سرد و حضور ژاپن در اردوگاه غرب و رو به رو بودن با همسایگانی به مانند چین، شوروی سابق و کره شمالی که همه آنها به توان زرهی به عنوان یک عامل برتری می نگریستند ژاپنی ها نیز به دنبال طراحی و ساخت تانک رفتند. امروزه ژاپنی ها در حال آماده شدن برای پذیرش جدیدترین تانک خود یعنی مدل " تایپ 10 " هستند.
بسیجی گمنام بازدید : 88 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)



وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسلما تکنولوژی پهپادی که اخیرا توسط نیروی مقاومت لبنان بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآمد و چشمان دشمنان را خیره کرد، آخرین فناوری و تکنولوژی ایران نبود.

سردار وحیدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشینی را با تکنولوژی و فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی نیروهای حزب الله بر آسمان رژیم صهیونیستی به پرواز درآمده است.
وی خاطر نشان کرد: قدرت نمایی حزب الله با پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایوب بر آسمان رژیم صهیونیستی هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم جعلی را فرو ریخت و ضربه محکمی را به آنان وارد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: رژیم صهیونیستی بر روی سیستم پدافند هوایی و گنبد آهنی اش بسیار تبلیغات کرده بود اما این پهپاد آنان را رسوا کرد و آبروی شان را برد چون آنها با انجام عملیات روانی بر روی قدرت نظامی شان به کشورهای مختلف تجاوز می کنند و زمانی که این از درون متلاشی شود قدرتشان کاملا به لحاظ روانی شکسته خواهد شد.
شایان ذکر است این پهباد که به نام ایوب ماندگار شد توانست از سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» که در سرتاسر مرز نوار غزه مستقر شده بدون شناسایی عبور کرده و ضمن پرواز بر فراز مهمترین پایگاه‌های نظامی و هسته ای اسرائیل عملیات شناسایی خود را انجام دهد.

بسیجی گمنام بازدید : 90 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

حدود شش ماه پیش فارین پالیسی مدعی شده بود که اسرائیل در حمله احتمالی خود به ایران از خاک جمهوری آذربایجان استفاده خواهد کرد. مقامات اسرائیلی با خوشحالی اظهار می داشتند اگر این استفاده، فقط در حد بنزین زدن از جنگنده ها در آسمان باشد، یکی از مشکلات بزرگ اسرائیل را حل خواهد کرد. زیرا در این صورت و با توجه به فاصله بسیار کم ایران و آذربایجان، جنگنده های اسرائیلی نیازی به حمل بنزین بیشتر ندارند و می توانند به همین نسبت موشک های بیشتری حمل کنند.

اسرائیل پیش از این نیز با در اختیار قرار دادن مقدار قابل توجهی سلاح و هواپیماهای بدون سرنشین به این کشور سکولار مسلمان، درعوض خواستار ایجاد یک پایگاه نظامی اطلاعاتی در آن شده بود.

اگرچه در روزهای اخیر سیاسیون و جراید امریکایی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا خدمات امنیتی باراک اوباما به دولت جعلی اسرائیل را بی سابقه عنوان کنند، اما در هر حال با کنار کشیدن امریکا از همکاری در جنگ احتمالی اسرائیل و ایران، ترس سران این رژیم از حمله ی یک جانبه به ایران نمود بیشتری داشته است. بدین ترتیب توجه به متحدین منطقه ای اسرائیل برای یارکشی اهمیت ویژه ای می یابد. در این بین آذربایجان، کشور غنی از نفت و همسایه ی شمالی ایران، یکی از بهترین گزینه ها به نظر می رسد.

منابع محلی با توجه به سیاست نظامی آذربایجان در اجازه دادن به اسرائیل درخصوص ایجاد پایگاه های هوایی و پرنده های جاسوسی عنوان کرده اند آذربایجان شریک اسرائیل در این حمله خواهد بود. زیرا علاوه بر حل مسئله ی سوخت گیری، کار شناسایی منطقه، و خدمات دهی به خدمه ارتش این رژیم نیز بسیار ساده تر می گردد.

البته الهام علی اف در این میان نگرانی هایی نیز دارد. به هرحال جنگ می تواند تنها منبع ثروت او، یعنی انرژی را به خطر بیاندازد و همزمان، خطر شورش اکثریت شیعه این کشور که مخالف سیاست های وی علیه ایران هستند نیز تهدید دیگری به حساب می آید.

رویترز در این خصوص می نویسد به رغم انکار رسمی دولت های اسرائیل و آذربایجان، دو افسر سابق ارتش آذربایجان و همچنین منابع اطلاعاتی روسیه اعلام کرده اند که این دو کشور در خفا به دنبال پیدا کردن راهی هستند که رژیم اشغالگر اسرائیل بتواند از پایگاه های جاسوسی آذری در حمله احتمالی به ایران استفاده کند.

هاآرتص می نویسد: ”اینکه الهام علی اف، متحد آتوکرات دولت های غربی و شرکت های نفتی، یکی از محدود دوستان مسلمان اسرائیل شده و به همین دلیل در ایران مورد تمسخر قرار گرفته است، بر کسی پوشیده نیست. معامله ی 1.6 میلیارد دلاری با اسرائیل و خرید ده ها هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی، و همچنین عطش اسرائیل برای نفت خام دریای خزر، همه اثبات کننده ی این مدعا هستند."

همچنین، وزیر امور خارجه اسرائیل آوریل سال جاری از آذربایجان دیدن کرده بود.

البته الهام علی اف خود اظهار داشته است روابط آذربایجان با اسرائیل مانند یک کوه یخ است که 9/10 آن زیر آب قرار دارد.

البته مشاورین علی اف به او هشدار داده اند عواقب کمک به اسرائیل در جنگ با ایران چیزی نیست که به راحتی از آنها رهایی یابد. به همین دلیل همانطور که ذکر شد به احتمال قوی، نهایت همکاری این کشور با رژیم اشغالی در حد در اختیار قراردادن حریم هوایی خود به هواپیماهای این کشور محدود شود.

جمهوری آذربایجان باید هشیار باشد که درصورت وقوع جنگ ادعایی اسرائیل علیه ایران و دخالت داشتن این کشور، جمهوری اسلامی ساکت و آرام نخواهد ماند. البته این در صورتی است که مخالفان الهام علی اف (که سه چهارم جمعیت این کشور را تشکیل می دهند) خود او را از این کار پشیمان نگردانند!

بسیجی گمنام بازدید : 124 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

«هادی محمدی» کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص مانور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد، اظهار داشت: مانور سه هفته‌ای که منابع رسانه‌ای غربی و صهیونیستی بسیار روی آن تاکید و بزرگ نمایی زیادی در سطح افکار عمومی منطقه‌ای ایجاد کرده بودند با این هدف بود که قابلیت‌های دفاعی مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را به روز رسانی کند.

وی ادامه داد: در این مانور نظامی تلاش شد سه سطح سیستم‌های موشکی ضد موشک را به جهت سامانه‌های راداری و سامانه‌های موشکی را مورد آزمایش‌ قرار دهد.

مانوری که قرار بود بزرگترین رزمایش مشترک اسرائیل و آمریکا باشد

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه بر این اساس تعدادی افسر عالیرتبه آمریکایی و حداقل هزار نیروی نظامی وارد سرزمین اشغالی شدند تا در کنار صهیونیست‌ها این مانور بزرگ که از آن سخن گفته می‌شد را به اجرا درآوردند، اظهار داشت: این مانور از حدود یک هفته قبل آغاز شد تا سیستم گنبد آهنین در برد کوتاه، سیستم موشکی حیتس میانبرد و دوربرد و همچنین نسل‌های پیشرفته پاتریوت آمریکایی که سامانه‌های راداری آن در صحرای نقب مستقر شده آزمایش شود.

محمدی ادامه داد:‌ همزمان با این مانور نظامی، چند رویداد مهم امنیتی و نظامی رخ داد که روند اجرای آن را تحت تاثیر قرار داد، مانوری که یک بار موعد اجرای آن به تعویق افتاده بود و با یک برنامه‌ریزی جدید قرار بود به اجرا درآید.

بسیجی گمنام بازدید : 109 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

هواپیماهای بدون سرنشین که در ایران با عنوان پهپاد شناخته می‌شوند یکی از تسلیحات اصلی آمریکا در به اصطلاح "جنگ علیه تروریسم" بوده است. ایده استفاده از این هواپیماها در عملیات‌های ترور دشمنان در دولت بیل کلینتون کلید خورد. سپس جرج بوش ان را بسط داده و دوران اوباما به اوج خود رسید. طی سالیان گذشته مقامات و مردم کشورهای قربانی پهپادها بارها نسبت به وارد آمدن تلفات غیرنظامی از جانب این نوع تسلیحات (بالاخص در پاکستان) اعتراض نموده‌اند. اما ظاهرا دولت اوباما نه تنها قصد کنار گذاردن پهپادهای تهاجمی را ندارد بلکه از آنجایی که در این نوع تسلیحات جان سربازان آمریکایی کاملا در امان است قصد دارند استفاده از آن را روز به روز افزایش دهند. در گزارش حاضر سعی شده تا نگاهی به حملات بدون سرنشین آمریکا طی یک دهه گذشته انداخته شود.

هواپیماهای بدون سرنشین (Drones) سلاح کشنده ارتش آمریکا در به اصطلاح "جنگ علیه تروریسم"

بسیجی گمنام بازدید : 128 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تمرین رزم یگان موشکی ساحل به دریای سپاه در سواحل خلیج فارس

نفرات شرکت کننده از واحدهای تخصصی موشکی ساحل به دریای سپاه پاسداران در قالب 4 گردان رزمی و به مدت سه روز ضمن تمرین وضعیت و زندگی در شرایط اردویی، با به نمایش گذاشتن توان رزم، میزان آمادگی های عملیاتی خود را در وضعیت های جنگی مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.

سردار زارع فرمانده مجموعه موشکی عاصف نیروی دریایی سپاه در حاشیه برپایی این اردو،‌ گفت: با توجه به مأموریت مجموعه موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آماده سازی و اجرای عملیات موشکی و همچنین نگه‌داری و تمرینات تخصصی، اردوی خود را با هدف تداعی شدن یک وضعیت جنگی و اردویی بر پا کردیم.

وی افزود: علاوه بر اهدافی که در سطح تخصصی به دنبال آن بودیم، ارزیابی توان رزم در بعد آمادگی‌های انفرادی و توجه به آموزش‌هایی که در طول سال به این نیروها داده می‌شود، بخش دیگری از برنامه های اردوی صحرایی بود.

زارع تصریح کرد: کسب تجربه زندگی واحدهای تخصصی در شرایط سخت به همراه انتقال تجربیات گذشته کمک می‌کند تا در مرحله اصلی کارمان موفق‌تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت عملکرد یگان‌های ساحل به دریا، آشنایی با تاکتیک‌های جابجایی، واکنش سریع و اصول رزمی و دفاعی در خشکی نیز بخشی از قابلیت‌هایی است که باید در تمرینات و فاز اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.

بسیجی گمنام بازدید : 113 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نوار ساحلی کشورمان در جنوب که حدود 4900 کیلومتر طول دارد در صورت بروز یک تهدید نظامی بهترین فضا برای تجاور مستقیم دشمن فرامنطقه ای بدون نیاز به خاک کشورهای همسایه است. از اینرور حفاظت کامل از این مرز گسترده از جنبه های مختلف آن بسیار ضروری و به قول معروف از نان شب واجب تر است. 

برای افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی در این عرصه هر ساله رزمایش هایی با حضور واحدهای مختلف نیروی دریایی برگزار شده و در آن آخرین راهکنش ها(تاکتیک ها) و تجهیزات جدید آزمایش شده و نتایج مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی از جدیدترین این اقدامات، افتتاح جدیدترین منطقه دریایی سپاه پاسداران به نام «امام محمد باقر(ع)» در غرب تنگه هرمز و در سواحل خلیج فارس در بندرلنگه بود. پنجمین منطقه دریایی سپاه آنطور که از سوی فرمانده نیروی دریایی اعلام شد، قرار است از نقطه انتهایی جزیره قشم به اضافه منطقه جزایر نازعات تا غرب جزیره کیش را تحت کنترل خود قرار دهد و در حقیقت این مناطق، محدوده عملیاتی جدیدترین منطقه دریایی سپاه خواهد بود.

جزایر نازعات به مجموعه چهار جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و جزیره سیری گفته می‌ شود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 11,993
  • بازدید کلی : 66,762
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما