loading...
پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی
اسلایدر
بسیجی گمنام بازدید : 134 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)


شهادت سردار رشید اسلام

سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم

و جمعی از همرزمانش

در حادثه انفجار زاغه مهمات سازمان خودکفایی وتحقیقات صنعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت

رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی , خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی

تسلیت و تبریک عرض می نماییم.

 

از طرففرماندهی و شورای فرماندهی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله

ضمنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حسن مقدم و جمعی از همرزمان در حادثه انفجار زاغه مهمات سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه از اقشار و آحاد مختلف مردم شهید پرور دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت کنند.

به گزارش بسیج مازندران ؛ در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست راه مقدس سردار سرافراز سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه، بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدای این حادثه ادامه خواهد یافت و همرزمان شجاع آنان مسیر عزت، پیشرفت و تقویت روز افزون توان بازدارندگی نظام و میهن اسلامی را با همان تعهد، همت و صلابت تداوم خواهند بخشید.

این اطلاعیه با اشاره به خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم طی سی‌سال خدمت صادقانه در سپاه تصریح کرده است: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راستای راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه و کمک به روند فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشهای دفاعی و نقش مؤثر آن شهید ارجمند در توسعه صنعت و توان دفاعی کشور را هرگز فراموش نخواهد کرد و آموزه‌های به یادگار مانده از ایشان را راهنمای شایسته خود در پیگیری رسالت خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای سترگ ‌آن ‌می‌دانند.

این اطلاعیه افزوده است: امت شهید پرور حزب الله بویژه مردم فهیم و قدرشناس تهران با حضور گسترده و پرشور خود در آیین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه جانگذاز بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد.

این اطلاعیه در پایان آورده است: مراسم تشییع شهدای عزیز سپاه فردا دوشنبه مورخ 23 آبانماه 1390 از ساعت 30/8 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه واقع در انتهای خیابان پیروزی میدان شهید کلاهدوز با حضور مقامات و شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد ملت عزیز ایران به سمت بهشت زهرا (س) آغاز خواهد‌ شد.

 

بسیجی گمنام بازدید : 91 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
آنروز مقام معظم رهبري براي زيارت حرم حضرت امام (ره) به بهشت زهرا (س) رفته بودند. پس از زيارت مزار امام (ره) و 72 تن و شهيدان بهشتي، رجايي و باهنر، آقا براي زيارت شهيد چمران به قطعه 24 مي روند. وقتي بالاي سر مزار علي رسيدند، حاج محمد را صدا زدند و فرمودند: محمدآقا! سال 58 در سوسنگرد اتفاقي افتاده كه علي آقا آنجا شهيد شدند؟ بنده عرض كردم نخير آقا! علي سال 59 شهيد شده...
وقتي این شبها خبر بسته شدن آب به روی اهل بیت (ع) به گوشمان میرسد، شيعه هول مي كند و به قول حاج اسماعيل دولابي هول، غير از ترس است و خيلي مشكل. اگر آدمي از هول افتاد و يك مرتبه جان داد، زياد نيست. جان دادن گاهي عاشورايي مي شود، آن هم در كارزا نبرد. در دفاع از حقي به نام اسلام. حالا اگر اين فدا شدن مصادف شده باشد با فدا شدن حسين عليه السلام مي توان عنوان توقيق را بر پيشاني بند شهيد بست.
http://basij.ir/attachment/4195325.jpg

بسیجی گمنام بازدید : 87 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از تعامل ، مادر شهيد مقدم شيرزني است که گفتگو با او روحيه اي مضاعف به ما داد. مادر حرف هاي بسياري گفت و درد دل ها کرد که شايد در مجالي ديگر منتشر شود.
آنچه از پي مي آيدکوتاهي است از درد دل هاي مادر سردار تهراني مقدم.
در خانواده و در حضور فرزند و همسرش روحیه آرامی داشت و خیلی خانواده اش را دوست داشت.

من بعد از پایان جنگ، خانه مان را مرکز خیریه کردم. تمام مخارج خیریه را حسن آقا می دادند. وقتی می آمد خانه بلافاصله می نشست می گفت چند نفر مراجعه کردند چند نفر را رفع رجوع کردید، چی لازم دارید، و کمک می کرد.

حسن آقا متواضع و مؤدب و فقیرنواز بود دوست داشت به فقرا کمک کند. نمی گذاشت کسی از این خیریه نا امید بیرون برود خدا کمکم کند که این خیریه را بتوانم اداره کنم و در این خیریه بسته نشود و ثوابش برسد به روح شهداء و حسن آقا و علی آقا.
روزهای جمعه حتماً می آمد خونه ما و اگر هم نمی توانست زنگ می زد من ماموریتم یا کار دارم نمیتونم بیام. 

محبتی که به من داشت جدا بود و محبتی که به زن و بچه اش داشت جدا بود. حسن آقا 4 تا فرزند دارد و داماد هم دارد. بچه هایش بسیار خوب هستند. و یک دختر 6 ساله هم دارد.

من به مقام معظم رهبری که به منزل ما آمده بودند گفتم که آنچیزی که باعث شد حسن آقا توفیق شهادت پیدا کند تقوای ایشان بود. حسن آقا خیلی دقیق بود و نمازش را همیشه اول وقت می خواند در هر شرایطی بود این خصلت را ترک نمی کرد. من که یاد ندارم از 9 سالگی نماز اول وقتش ترک شود همیشه وضو داشت و دائم الوضو بود. یک ساعت مانده بود به اذان صبح بلند می شد و می رفت در تاریکی مطلق بدون اینکه چراغی روشن کند نماز شب می خواند. نماز شب را وصل می کرد به نماز صبح و بعد از نماز صبح حتماً زیارت عاشورا را می خواند که من با صدای زیارت عاشورای حسن آقا گریه می کردم و دعایش می کردم. و هر موقع نماز ظهر و عصر می خواند من پشت سرش نماز می خواندم. عصر جمعه دعای سمات  می خواند و همه اموات را به اسم نام می برد. حدیث کساء را می خواند و ترجمه می کرد و علاقه زیادی به حضرت فاطمه زهرا(س) داشت. یک جمعه یاد ندارم که نماز جمعه اش ترک شود و اگر شهرستان یا کشورهای خارجی هم می رفت در نماز جمعه آنجا شرکت می کرد.

بسیجی گمنام بازدید : 113 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

در جواب سئوالات متعدد ما قسمتی از خواب را اینچنین تعریف کنند :

شبی بعد از شهادت حاج حسن خیلی دلم گرفته بود چون واقعا او را دوست داشتم و خاطرات ایشان خصوصا در یادواره سراسری شهدای گمنام سال 84 برایم تداعی عرفان و مقام معنوی او بود ، آن شب برای حاج حسن قرآن خواندم تا اینکه خوابم برد ، در عالم خواب دیدم تا حاجی در مکانی زیبا و مجلل و باغی بزرگ است و اینقدر حاجی نورانی بود که مثل خورشید نور افشانی میکرد ، رفتم جلو و گفتم حاج حسن اینجا کجاست؟

حاجی گفت اینجا بهشت شهداست و کارنامه شهدا با امضا و تائید مقام معظم رهبری و ولایت کامل میشود و هیچکس نمی تواند بدون تایید ولایت اینجا بیاید هر چند تمام عمر خود را در جهاد و عبادت بسر برده باشد .

گفتم حاجی فکری بحال ما کن فرمودند از طرف من به همه بگوئید که : جز راه رهبری نیست راه سعادت و راست و ملاک و معیار در آخرت پیمان با ولایت است ، و عشق به امام خامنه ای یعنی عاقبت بخیری .

بسیجی گمنام بازدید : 105 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

چند روز از آغاز درگیری ها بین رزمندگان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس گذشته و در این چند روز رزمندگان مقاومت چندین ابتکار و حرکت تحسین برانگیز و جالب در بعد تسلیحات داشته که باعث ایجاد ترس و وحشتی غیر قابل وصف در بین صهیونیستها شده است. نباید از نطر دور داشت که رسیدن موشک های مبارزان فلسطینی به تل آویو و فراتر از آن، دستاورد کوچکی نیست که علی رغم همه محدودیت ها و تدابیر شدید صهیونیست ها به نتیجه رسیده است.

تسلیحات جدید مقاومت فلسطین که طی روزهای اخیر رونمایی و با موفقیت به هدف اصابت کرده موشک هایی مهم و استراتژیک است که ضمن گذشتن از گنبد پر ادعای اهنین، ذهنیت و اقتدار پوشالی امنیت تل آویو را هم در هم شکسته است. 

موشک گراد

موشک گراد نام دیگری برای راکت انداز بسیار مشهور روسی سری " کاتیوشا " است؛ سلاحی که تقریبا در 5 قاره جهان یافت می شود. قدمت این سلاح روسی به سال 1941 میلادی و شروع تهاجم آلمان به شوروی سابق باز می گردد. در آن زمان دو سلاح روسی به عنوان شوکی مرگبار باعث کاهش سرعت پیشروی آلمان در خاک روسیه شد. یکی از این سلاح ها تانک تی – 34 و سلاح دیگر سامانه راکت انداز "کاتیوشا" بود. سربازان آلمانی به این سلاح لقب "ارگهای استالین" را داده بودند.
بسیجی گمنام بازدید : 116 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد افتاد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

تائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ اتفاق رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.
                                                                          منبع مطلب
بسیجی گمنام بازدید : 99 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

شهید مقدم نمونه یک انسان چندوجهی بود

 

همیشه با خود می اندیشیدم که چرا باید بعضی ها برای همیشه گمنام باشند؟ کسانی که علی رغم ایفای نقش های حساس و مهم، نه نامی داشته باشند و نه نشانی.حاج حسن تهرانی مقدم از این دسته بود که تا بود به جز دوستان و همرزمان و همکارانش کسی او را نمی شناخت و ...

همیشه با خود می اندیشیدم که چرا باید بعضی ها برای همیشه گمنام باشند؟ کسانی که علی رغم ایفای نقش های حساس و مهم، نه نامی داشته باشند و نه نشانی.حاج حسن تهرانی مقدم از این دسته بود که تا بود به جز دوستان و همرزمان و همکارانش کسی او را نمی شناخت و یابه جایگاهش واقف نبود، اما پس از سال ها مجاهدت و تلاش در پاسداری از انقلاب اسلامی، خداوند او را مزد شهادت داد و با نام مقدس شهید او را به همگان شناساند. با این مقدمه، پای صحبت تعدادی از یاران و همرزمان شهید تهرانی مقدم می نشینیم تا با گوشه ای از ویژگی های اخلاقی، مدیریتی و سیره فرماندهی او آشنا شویم


                                                                      منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 142 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
شهید حسن تهرانی مقدم

به مناسبت شهادت دانشمند خستگی ناپذیر سرلشگر حسن تهرانی مقدم پدر صنایع موشکی سپاه
شهید حسن تهرانی مقدم
مقام معظم رهبری: هیچ وقت نشد آقای مقدم قولی به من بدهند و عمل نکنند.
ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل ابراز امیدواری کرد ایران باز هم چنین انفجارهایی را تجربه کند...
یک منبع اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی اسرائیل) در گفتگو با مجله تایمز : گلوله های بیشتری در خشاب است و اسرائیل اقدامات خرابکارانه دیگری برای کند کردن برنامه موشکی و هسته ای ایران انجام خواهد داد...
سرتیپ مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران در واکنش به اظهار خشنودی مقامات اسرائیلی از این انفجار گفت: اسرائیلی ها موجودات ضعیف و سخیفی هستند . در همین جا به اسرائیلی ها میگویم که از انفجاراتی نگران و گریان باشند که در بخش های مختلف اسرائیل به گوش خواهد رسید.
سرلشگر حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: حسن تهرانی مقدم ،فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران در حال تحقیق روی سلاحی کشته شد که میتوانست علیه آمریکا و اسرائیل به کار رود.
او گفت که حادثه انفجار روز شنبه در پادگان ملارد ،تولید این محصول را تنها برای دو هفته به تاخیر انداخته است.
شهید حسن تهرانی مقدم
سرتیپ موسوی جانشین فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه : آقای تهرانی مقدم تا لحظه شهادت مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی بود.
اسماعیل کوثری، نائب رئیس کمیسون امنیت ملی مجلس: آقای تهرانی مقدم هرگاه کاری را شروع میکرد و به نتیجه نمیرسید،خودش وارد میدان عمل میشد و در صحنه آزمایش حضور پیدا میکرد. و ایشان در صحنه ای که برای تست حضور داشت در اتفاقی ناگوار کشته شد.
 سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع ایران: خون شهدای سپاه پاسداران باعث اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران و نزدیکتر شدن مرگ رژیم صهیونیستی میشود.
سرلشگر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح: باید ایده های شکوفای سردار تهرانی مقدم را در پیروزی های ملل منطقه و جنگ 33 روزه حزب الله لبنان قهرمان و جنگ 22 روزه حماس که مقدمه بیداری اسلامی در منطقه است، موثر دانست.
 محمدباقر قالیباف : حسن تهرانی مقدم را دشمنان ما بهتر از دوستان میشناختند.شهید حسن تهرانی مقدم

بسیجی گمنام بازدید : 121 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سردار تهرانی مقدم که در سانحه انفجار اخیر،به شهادت رسید که بود؟

نظامی - سردارسرلشکرمصطفی ایزدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی در روزنامه کیهان در باره سردارشهیدحسن تهرانی مقدم که در سانحه روز شنبه پادگان سپاه در غرب تهران به درجه شهادت نائل آمد نوشت:

رزمندگان مدافع خونين شهر و شكنندگان حصر آبادان به خوبي مجاهدت هاي پرجوش و خروش و مدبرانه ايشان را به ياد دارند. اين مهندس فرهيخته پس از شكست حصر آبادان با توجه به ضرورتي كه احساس نمود وارد عرصه سازماندهي ادوات جنگي براي عمليات هاي بعدي شد و در نبرد طريق القدس كه به پيروزي رزمندگان اسلام منجر شد به خوبي از خمپاره هايي كه سامان داده بود استفاده گرديد و ارمغانش پيروزي بود.

حسن مديريت و تدبير ايشان باعث گرديد فرماندهي كل سپاه براي عمليات بزرگ فتح المبين مسئوليت فرماندهي توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به اين انسان شجاع واگذار نمايد. او در حقيقت بنيان گذار توپخانه قدرتمند اين نهاد مقدس گرديد، توپخانه اي كه نقش بي بديل آن در پيروزيهاي سپاهيان اسلام در نبردهايي همچون بيت المقدس، والفجر 8 و كربلاي 5 فراموش ناشدني است.

توپخانه اي كه در فتح دروازه هاي بصره چنان عمل كرد كه رئيس جمهور اتحاد شوروي در آن زمان با اعجاب بيان كرد كه: «نيروي زميني سپاه قدرتمندترين نيروي زميني در منطقه است». نبردهاي ظفرمندانه رزمندگان اسلام در سال هاي متمادي دوران دفاع مقدس بحق مديون تلاش هاي اين سردار شجاع و همرزمان تربيت يافته توسط ايشان در عمليات توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است، فرماندهان بزرگي چون شهيدان سرداران حسن شفيع زاده، مصطفي تقي جراح، حبيب الله كريمي، حسن نمازي، غلامرضا يزداني و آخرين از اين قافله نور يعني شهيد سال 90 عباسعلي جان نثاري كه هر كدام نمونه اي والا از ايثار و اخلاص و خدمت هستند.

در عمليات هاي مهم قواي اسلام از طريق القدس تا رمضان و خيبر و سلسله نبردهاي والفجر و... همه و همه اين جمع نوراني و كاردان كارساز بودند و شهيد حسن تهراني مقدم چون ستاره اي پرفروغ در ميان آن ها نورافشاني مي كرد. زماني كه حملات موشكي دشمن بعثي آغاز شد و بايستي كار بديعي توسط رزمندگان اسلام آغاز مي گرديد باز اين سردار حسن مقدم بود كه براي اين رسالت مهم انتخاب گرديد.

او از سال 63 با همتي والا امر بنيان گذاري سامانه موشكي زمزم (زمين به زمين) سپاه را آغاز كرد كاري كه بناي آن بر تقوا و ايمان استوار بوده و هست. سازماني كه در دوران دفاع مقدس خوش درخشيد و روز به روز بالنده تر گرديد و اكنون پشت استكبار جهاني و سگ زنجيري آن ها رژيم صهيونيستي را به لرزه درآورده است.

يقيناً بايستي ايده هاي شكوفاي اين سردار رشيد اسلام را مؤثر در خيزش هاي اخير ملت هاي مسلمان و حركت بيداري اسلامي در منطقه دانست. اين سرباز جان بركف اسلام و ولايت و عاشق راه حضرت امام خميني و مريد صادق حضرت امام خامنه اي مدظله پس از انجام اين خدمات بسيار اثربخش و با بركت سر از پا نشناخته به دنبال كشف مرزهاي نو براي پاسداري از انقلاب اسلامي و نظام ولايي حاصل از آن بود، فلذا با وجود عرضه مسئوليت هاي مهم در صدر نيروهاي مسلح او خدمت خالصانه بدون عناوين دنيايي و نشان در گمنامي را در جهاد خودكفايي سپاه انتخاب نمود و در اين عرصه پراخلاص دستاوردهاي شگرفي را كه قلم از بيان آن قاصر است و ان شاءالله آيندگان بدان خواهند پرداخت، به ملت بزرگ ايران تقديم نمود.

                                                                      منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 112 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم که بود؟

 

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد داد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

طائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد داد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

طائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد داد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

طائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد داد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

طائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

خبر بسیار کوتاه و ناگوار و تلخ بود، سردار حسن مقدم در حادثه پادگان ملارد به شهادت رسید.
او را از اوایل دهه ۶۰ و در زمان تاسیس نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شناختم.
او مردی مومن، انقلابی، صبور، متعهد ولایی و متفکر که همیشه به اقتدار و اعتلاء جمهوری اسلامی ایران می اندیشید و شبانه روز نمی شناخت.
او با همه مهربان و صمیمی بود و هیچگاه خنده از لبانش نمی افتاد با این همه بسیار جدی، پرتلاش و پرتحرک و پیگیر ماموریتهای بزرگی بود که به او واگذار می شد.
او به شدت به بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) ارادت می ورزید و زیارت عاشورا را دائما و عاشقانه زمزمه می کرد.
او به امامت و رهبری و ولایت وفادار و سعادت دنیا و آخرت خود را در این مسیر می دانست و ولایتمداری او نمونه و زبانزد دوستان بود.
او بنیانگذار یگانی در سپاه شد که در دوران دفاع مقدس و بخصوص جنگ شهرها و تجاوزات هوایی و توپخانه ای و موشکی ارتش بعثی عراق به مناطق مسکونی، برای دفاع از مردم سر از پا نمی شناخت و کاری کرد که دشمن بعثی پشیمان ازکار خویش شد.
او در یکی از سفرهای خارجی گفته بود که تکنولوژی دیگران را باید بومی کنیم و به خودکفایی برسیم.
او گمنامی را دوست داشت و مایل بود همیشه گمنام بماند و با پرسنل تحت امر خود بسیار رئوف و مهربان و خاکی بود.
در بعد از مسئولیت اجرایی در نیروی هوایی سپاه، بدنبال تحقیقات، دانش، و خودکفایی و اقتدار ایران اسلامی بود و در راه اقتدار جان به جان آفرین تسلیم کرد و به برادر شهیدش و کاروان بزرگ شهدای انقلاب اسلامی پیوست.
امروز اقتدار موشکی و تکنولوژیکی کشور ما مرهون تلاش های سه دهه این عزیز و یارانش است. اقتداری که دشمنان منطقه ای و بین المللی را دچار بهت و وحشت نموده است.
او نباید در بستر آرام می گرفت.
او شایسته شهادت بود و شهادت شایسته او،
او باید با شهادت به دیدار معبود می شتافت.
نحوه و زمان شهادت او بیانگر دو نکته مهم است:
اول آنکه او به عاشورا علاقمند و عاشورایی شد و دقیقا همانند سید و سالار شهیدان کربلا به خدا پیوست.
دوم اینکه او به امامت و ولایت و رهبری امت اسلامی علاقمند و ولایی بود و در دهه ولایت و امامت به شهادت رسید و به همراه یارانش شهدای غدیر نام گرفت.
یاد و خاطره همه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بخصوص یاد و خاطره سردار شهید حسن مقدم شهید غدیر و یاران شهیدش گرامی باد./

بسیجی گمنام بازدید : 165 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
 
 به مناسبت سالگرد شهادت دانشمند برجسته و پارساي بي ادعا
 گزيده هايي از سخنان مقامات لشكري و كشوري درباره شهيد تهراني مقدم
 خط سير شهادت يك خط سير دائمي است و هميشه تداوم دارد و در نتيجه مجاهداني كه كار خود را به نتيجه مي رسانند مزدشان را با شهادت مي گيرند.
تاريخ  :  1391/08/19


- سرلشكر دكتر سيد حسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح
خط سير شهادت يك خط سير دائمي است و هميشه تداوم دارد و در نتيجه مجاهداني كه كار خود را به نتيجه مي رسانند مزدشان را با شهادت مي گيرند. بنابراين چنين حادثه اي اگر چه بسيار دردناك و غم انگيز است اما هيچ تاثيري در مسير حركت جهاد خودكفايي سپاه و اقتدار جمهوري اسلامي ايرن ندارد.


- حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه
اين شهيد بزرگوار ذهن بسيار فعال و استراتژيستي داشت و در تغيير كاربري تجهيزات دفاعي نيز نقش مهمي را ايفا كرد.


- سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
حقيقتا اين شهيد بزرگوار فردي منحصر به فرد بود، چرا كه از تجربيات بسيار خوبي برخوردار بود و اكثر اين تجربيات را در دوران دفاع مقدس به دست آورده بود. ايشان در همه امور به حضرت حق توكل مي كرد.


- سرلشكر پاسدار غلامعلي رشيد جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح
شهيد حسن تهراني مقدم اعجوبه اي است كه هميشه به دنبال خورشيد بود و در لحظه هاي خلق آخرين اثرش پرواز كرد.


- سرلشكر مصطفي ايزدي معاون ستاد كل نيروهاي مسلح
او در حقيقت بنيان گذار توپخانه قدرتمند سپاه پاسداران گرديد، توپخانه اي كه نقش بي بديل آن در پيروزي سپاهيان اسلام در نبردهايي همچون بيت المقدس، والفجر 8 و كربلاي 5 فراموش ناشدني است.

                                                       منبع مطلب

بسیجی گمنام بازدید : 113 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد افتاد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

تائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ اتفاق رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.

درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت بازدیدکنندگان سایت بیداری اسلامی به سایت خودتون خوش اومدید.من مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجنگ تحمیلی که درجبهه حق علیه باطل به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفت وهشت سال تمام دراین دفاع مقدس شرکت نمودتاازوطن وناموس خوددفاع کند.والان هشت یادگارازجنگ رادرسرخوددارد.ودرحال حاضرهشت یاقوت که ترکش باشنددرسرخوددارد. واین جانبازدرشلمچه شیمیایی شدبه این دلیل که ماسک خودرابه پیرمردی دادکه ماسک نداشت.واین جانبازدراکثرعملیات های دفاع مقدس حضورداشتندوبیسیم چی وگروه کماندودوران جنگ بود.این جانبازاز13سالگی به جنگ رفتند.من به عنوان پسریک جانبازبه خودافتخارمیکنم.ودرآخرمیخواستم بگم شماهموطنان گرامی یادی ازگلهای پرپرکه شهداوجانبازان وآزادگان باشندبکنین.درآخرازنظراتون ماروبی نصیب نذارین.(مرتضی موزونی پسرجانباز25درصدجمگ تحمیلی.والسلام)یا{یادآن شقایقهای پرپربخیر}ودرآخرمیخواستم یادی ازشهیدگرامی محل خودکنم:بسیجی شهیدرضاعسگرپورکه دریکی ازمنطقه های عملیاتی غرب براثرحملات هوایی دشمن مجروح گردیدوبراثرجراحات زیاددریکی ازبیمارستانهاغرب به شهادت رسیدودعوت حق رالبیک گفت.اسامی دیگرشهدای روستای آلکله:(شهیدبهزادبحری:شهیدحبیب الله حسین زاده:شهیدخدادوست)سخنی ازامام خمینی(ره):کجایندشکم پرستان پرمدعاتاازیاران امام درس چگونه زیستن رابیاموزند. گل برگ سرخ لاله ها درکوچه های شهرمابوی شهادت میدهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرموردموزیک سایت چه میباشد:اصلاباشدیاتغییریابد؟
    .:نظر شما در مورد پایگاه اطلاع رسانی بیداری اسلامی چیه:.
    اوقات شرعی
    
    لینکدونی
    <-

    خرید عینک ویفریخرید عینک ویفریتبادل لینک - تبادل لینک رایگانخرید ساعت مچی مردانهگروه سرگرمی روزنه - گروه اینترنتی روزنه ایزی فیت Easy Feet - ایزی فیت Easy Feet | ماساژور ایزی فیت | دمپایی شوینده پا easy feet خرید فروش عینک آفتابی, عینک دودی - خرید عینک آفتابی, خرید عینک دودی, خرید پستی عینک, خرید اینترنتی عینک, خرید در محل عینک, خرید عینک ری بن, فروش عینک آفتابی الکترو اسموک | electro smoke | دستگاه ترک سیگار - نمایندگی اصلی دستگاه الکترو اسموک اصل | electro smoke درجه 1 | دستگاه ترک سیگار اوریجینال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن تک شاپ خرید عینک آفتابی خرید عینک ویفری تبادل لینک فروشگاه ساعت دیواری خرید ساعت دیواری عینک ریبن کت تبادل لینک فروشگاه عینک آفتابی خرید گیرنده دیجیتال تبادل لینک - تبادل لینک خرید کارت شارژ تبادل لینک - تبادل لینک رایگان بازار مجازی پارسیان - درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان تبلیغ رایگان نیازمندی رایگان Best Paid To Click Sites - All The Best Paid to Click Sites! آگهی رایگان - بازار مجازی پارسیان,درج آگهی رایگان,تبلیغ رایگان,نیازمندی رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لينک سه طرفه,خودكار,اتوماتيك,افزايش بازديد - براي افزايش بازديد دير نيست خرید عینک ویفری    رمانک

    پایگاه مقاومت بسیج شهید خدادوست آلکله



    عینک ویفری ساعت مچی ریبن کت رمان - رمان تبادل لینک - تبادل لینک رایگان خرید عینک آفتابی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - سیستم تبادل لینک با پیج رنک 5 دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم http://linksee.rozblog.com/ http://romanak.ir تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2 - این تبادل لینک سه طرفه و کاملا سئو میباشد و در بالا بردن پیج رنک سایت تاثیر به سزایی دارد

    فون عروس و داماد

    - آلبوم دیجیتال ابزارهاي زيباساز وبلاگ - برترين سايت در زمينه افزايش بازديد با امكانات فوق العاده زيبا براي وبلاگ ها تبادل لینک سه طرفه - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند فروش عینک ویفری http://wafershop.ir آگهی رایگان - پایگاه آگهی های برتر اینترنتی (PABI) آندرویدتک - دانلود رایگان نرم افزار، بازی، لانچر، ویجت، والپیپر و ... آندروید فروش عینک ریبن http://raybanstore.ir تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز خرید عینک ویفری سامانه پیام کوتاه الوند - پنل ارسال SMS گروهی الوند تبادل لینک و افزایش بازدید - افزایش رتبه گوگل درج آگهی رایگان - درج آگهی رایگان بازی آنلاین - بازی آنلاین خرید ساعت مچی آگهی رایگان،آگهی ویژه، سایت آگهی 7 ستاره لینک دار - آگهی ویژه لینک دار،آگهی 7 ستاره لینک دار،آگهی ویژه لینک دار،سایت آگهی رایگان،آگهی استخدام ارزانکده - ارزانسرا خرید عینک آفتابی http://w.tooba24.com ->
    لیست تبادلی های ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 683
  • بازدید سال : 11,975
  • بازدید کلی : 66,744
  • کدهای اختصاصی
    < a href="http://www.sepahqods.blogfa.com//" target="_blank">پشتیبان سایبری سپاه قدس کد های زیبا وبلاگ در نیمابانه
     
    الله
     
    به پايگاه بيداري اسلامي خوش آمديدنظرشماباعث خرسندي ماست P align=center>

    <


    تصویر برگزیده
    ارتباط آنلاین با ما